آبراهام لینکلن: کاپیتان نیروی دریایی اولین زنی است که فرماندهی ناو هسته ای ایالات متحده را برعهده می گیرد

سن دیگو: ناو یو اس اس آبراهام لینکلن این هفته از سن دیگو به فرماندهی کاپیتان امی باورنشمیت، اولین زنی که یک ناو هسته ای را در تاریخ نیروی دریایی ایالات متحده رهبری می کند، مستقر شد.
سی بی اس 8 در سن دیگو گزارش داد، باورنشمیت، که قبلا به عنوان افسر اجرایی آبراهام لینکلن از سال 2016 تا 2019 خدمت می کرد، فرماندهی را از سروان والت اسلاتر در آگوست گذشته در مراسمی به عهده گرفت.
ناو هواپیمابر روز دوشنبه از ایستگاه هوایی نیروی دریایی جزیره شمالی به عنوان بخشی از گروه ضربتی ناو آبراهام لینکلن مستقر شد.
بنابر انتشار خبری نیروی دریایی، باورنشمیت گفت: «هیچ احساس مسئولیت فروتنانه‌تر از این نیست که بدانیم مراقبت از مردمی که برای محافظت از کشور ما انتخاب کرده‌اند به شما سپرده شده است». “از شما متشکرم، کاپیتان اسلتر، که بهترین کشتی در ناوگان را تحویل دادید.”
باورنشمیت قبلاً به عنوان افسر فرمانده اسکادران 70 حمله دریایی هلیکوپتر و اسکله حمل و نقل آبی خاکی سن دیگو خدمت می کرد.
این ایستگاه خبری گزارش داد که او در طول دوران حرفه ای خود بیش از 3000 ساعت پرواز داشته است.
آبراهام لینکلن دوره تعمیر و نگهداری خود را در آوریل و پس از استقرار 294 روزه در سراسر جهان به پایان رساند.
گروه کریر استرایک توسط ستاد فرماندهی گروه کریر استرایک 3 رهبری می شود و متشکل از ناو هواپیمابر کلاس نیمیتز یو اس اس آبراهام لینکلن، کریر ایر وینگ 9، رزمناو موشک هدایت شونده یو اس اس موبایل بی و ناوشکن های موشک هدایت شونده اسکادران 21 است. USS Fitzgerald، USS Gridley، USS Sampson و USS Spruance.
گروه ضربتی با آنچه نیروی دریایی به عنوان “پیشرفته ترین بال هوایی” خود معرفی می کند، مستقر شده و به سمت منطقه هند و اقیانوس آرام حرکت می کند.