آستین، رئیس پنتاگون می گوید آزمایش کووید-19 او مثبت شده است

واشنگتن: لوید آستین، وزیر دفاع، یکشنبه گفت که آزمایش کووید-19 مثبت شده است و علائم خفیفی را در حین قرنطینه در خانه تجربه کرده است.
در بیانیه ای یکشنبه شب، آستین گفت که قصد دارد در هفته آینده به صورت مجازی در جلسات و بحث های کلیدی “تا حد ممکن” شرکت کند. او گفت که کاتلین هیکس معاون وزیر در امور مناسب نماینده او خواهد بود.
آستین گفت که آخرین بار در 21 دسامبر، بیش از یک هفته قبل از شروع علائم، با رئیس جمهور جو بایدن ملاقات کرد و صبح همان روز آزمایشش منفی بود.
آستین گفت: “من تیم رهبری خود را از نتیجه آزمایش مثبت خود و همچنین رئیس جمهور مطلع کرده ام.” کارکنان من ردیابی تماس و آزمایش همه کسانی را که در هفته گذشته با آنها در تماس بوده ام آغاز کرده اند.
آستین 68 ساله گفت که کاملاً واکسینه شده است و در ماه اکتبر یک تقویت کننده دریافت کرد. او گفت که صبح روز یکشنبه پس از مشاهده علائم در مرخصی در خانه درخواست آزمایش انجام داد و با توجه به نتیجه، طبق دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، برنامه‌ریزی کرد به مدت پنج روز در قرنطینه بماند.
او گفت: “واکسن ها کار می کنند و به عنوان یک نیاز پزشکی نظامی برای نیروی کار ما باقی خواهند ماند. من همچنان به همه کسانی که واجد شرایط واکسن تقویت کننده هستند تشویق می کنم تا واکسن را دریافت کنند. این همچنان یک مسئله آمادگی است.”
در ماه اکتبر، یکی دیگر از اعضای کابینه بایدن، وزیر امنیت داخلی، الخاندرو مایورکاس، تست کووید-19 مثبت شد.
آستین گفت که آخرین بار در 21 دسامبر، بیش از یک هفته قبل از شروع علائم، با رئیس جمهور جو بایدن ملاقات کرد و صبح همان روز آزمایشش منفی بود.