آمریکا صدا می کند که بیمار است – CNN

راشل وایمن، صاحب فروشگاه نان، دونات تخصصی و خوراکی در مونتکلر، نیوجرسی، گفت: «ما اساساً در طول هفته برای آماده شدن برای آخر هفته باز هستیم. نانوایی 10 ساله در طول همه گیری همه گیر باز ماند زیرا به عنوان یک تجارت ضروری در نظر گرفته می شد. وایمن افزود: «آخرین باری را که تصمیم به تعطیلی آخر هفته گرفتم را به یاد نمی‌آورم.

بدون نانوایان کافی برای کار، او انتخابی نداشت. او روز پنجشنبه تصمیم گرفت که به مدت یک هفته تعطیل شود تا به کل کارکنان فرصت داده شود تا “تست شوند و امیدوارم سالم برگردند.”

وایمن حقوق یک هفته تعطیل را به کارمندانش می دهد. اما این از بودجه او خارج می شود، بنابراین او در پرداخت اجاره خانه خود دیر می کند.

اگرچه او امیدوار است این آخر هفته افتتاح شود، اما این طرح روان است. او روز چهارشنبه متوجه شد که تست دو کارمند دیگر مثبت شده است.

آخرین افزایش ویروس کرونا در ایالات متحده، که توسط نوع Omicron هدایت می شود، کسب و کارها را مختل کرده است. همچنین کارمندان آنها را که از نزدیک به دو سال کار مالیاتی در سرتاسر همه‌گیری و کمبود تاریخی نیروی کار فرسوده شده بودند، تحت فشار قرار داده است.
با کاهش مجدد Covid-19 در آمریکا، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، خطوط هوایی و سایر صنایع گزینه‌های کمی دارند جز اینکه کمتر به مشتریان خدمات ارائه دهند – یا اصلاً. سیب (AAPL) هفته گذشته تمام فروشگاه های خود را در شهر نیویورک به روی مشتریان بسته است، در حالی که میسی (م) گفت که ساعات صبح و عصر خود را از دوشنبه تا پنجشنبه برای تمام این ماه کوتاه می کند.
برخی از کارگران مریض می شوند در حالی که برخی دیگر فریاد می زنند زیرا برنامه های مراقبت از کودکان آنها در حال تغییر است و برخی مدارس تعطیل می شوند. برخی از کارمندان از ترس ابتلا به ویروس در محل کار در خانه می مانند.
روز چهارشنبه، شش کارمند در یک استارباکس (SBUX) در بوفالو که اخیرا به عضویت در اتحادیه رای داده بود، به دلیل نگرانی های بهداشتی از این اتحادیه خارج شد. این تعطیلی باعث شد فروشگاه به طور موقت تعطیل شود.

Omicron به مشکلات کارکنان اضافه می کند

تعداد فزاینده کارگران بیمار بر فشارهایی که کسب و کارها برای نگهداشتن کارکنان و پرکردن جای خالی آنها با آن روبه رو هستند، و همچنین مطالبات آنها از کارکنان فعلی خود، که مجبور به گرفتن مسئولیت ها یا شیفت های اضافی هستند، می افزاید.

مایکل پیرس، اقتصاددان ارشد آمریکایی در کپیتال اکونومیکس، چهارشنبه در ایمیلی به مشتریان گفت: این افزایش باعث لغو و تعطیلی گسترده شده است، زیرا مشاغلی که از قبل پرسنل کوتاهی دارند با موجی از کارمندان بیمار مواجه شده اند.

چندین نقطه داده اخیر، که هنوز در ورود نوع Omicron نقشی ندارند، بازار کار ایالات متحده را که از لحاظ تاریخی تنگ شده است، برجسته می کند.

بر اساس داده های اداره آمار کار که روز سه شنبه منتشر شد، رکورد 4.5 میلیون آمریکایی به طور داوطلبانه شغل خود را در ماه نوامبر ترک کردند. این امر نرخ ترک را به 3 درصد رساند که با بالاترین میزان در سپتامبر مطابقت دارد.
انتقاد Omicron به مشاغل آمریکایی: 'ما غواصی بزرگی انجام دادیم'

نیک بونکر، مدیر تحقیقات آزمایشگاه Indeed Hiring در ایمیلی گفت: “کارگران به ترک شغل خود با سرعتی تاریخی ادامه دادند. بخش های کم دستمزد که مستقیماً تحت تأثیر همه گیری همه گیر قرار گرفته اند، همچنان منشأ بسیاری از افزایش ترک کار هستند.” نظرات سه شنبه

کارفرمایان همچنین 10.6 میلیون شغل برای پر کردن در ماه نوامبر داشتند که در مقایسه با 11 میلیون فرصت شغلی در ماه اکتبر کاهش جزئی را نشان می دهد.

به ویژه صاحبان مشاغل کوچک به تلاش برای یافتن کارگر ادامه می دهند: طبق نظرسنجی فدراسیون ملی کسب و کار مستقل که در گذشته انجام شد، 48 درصد از همه صاحبان مشاغل کوچک گزارش دادند که فرصت های شغلی داشتند که نتوانستند در ماه نوامبر پر کنند که نسبت به اکتبر یک واحد کاهش داشت. ماه

“مثبت، مثبت، مثبت”

در شهر نیویورک، یک کانون همه گیری اولیه، موارد کووید-19 در هفته های اخیر منفجر شده است. این افزایش منجر به کمبود کارکنان در رستوران‌هایی مانند Neir’s Tavern، یک بار تاریخی کوچک در کوئینز شده است.

در 18 دسامبر، لویسنت گوردون، مالک Neir از یکی از بارمن هایش که حال خوبی نداشت، تماس گرفت. بعداً کارمند به گوردون گفت که آزمایشش مثبت بوده است.

گوردون تصمیم گرفت که بقیه کارکنان، که در مجموع فقط حدود هشت نفر هستند، باید آزمایش شوند.

او گفت: «این زمانی بود که تمام جهنم از بین رفت. “همه شروع به احساس بیماری کردند، شروع به گذاشتن نتایج آزمایش خود در چت گروهی کردند. و همه مدام می گفتند مثبت، مثبت، مثبت.”

لویسنت گوردون، صاحب میخانه نیر، در عکسی که در اوایل سال 2020 گرفته شده است.

برای حدود یک هفته و نیم پس از آن، کارکنان هشت نفره میخانه نیر به تنها دو نفر کاهش یافتند. گوردون خودش در آن دوره مثبت شد و از علائم رنج می برد و مجبور شد خود را ایزوله کند.

به دلیل قطعی برق، گوردون علاوه بر تعطیلی برنامه ریزی شده در روز کریسمس، میخانه را به مدت دو روز تعطیل کرد. او همچنین رویدادهایی مانند چیزهای بی اهمیت بار و شب میکروفون باز را لغو کرد.

او گفت که استخدام کارکنان موقت یک گزینه نیست. در حالی که گوردون و اکثر کارکنانش بیمار هستند، “چه کسی آنها را آموزش می دهد؟”

جیمی ریزوی، مالک رستوران گوپس‌آپ، یک رستوران هندی مدرن در منهتن، همچنین از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد. از آنجایی که کارگران مریض را صدا می کنند، ریزوی و سایر کارکنان مجبور به استفاده از کلاه های مختلف شده اند تا رستوران را فعال نگه دارند.

او گفت: “من به عنوان میزبان وارد شدم. سرآشپز من … باید روی خطوط کار می کرد.” در یک موقعیت دیگر، زمانی که یک ساقی حاضر نشد، یک باربک پر شد.

رویکرد ad-hoc به این معنی است که تا کنون، Gupshup مجبور نبوده درهای خود را ببندد. همانطور که رضوی گفت: “ما با کارکنان موجود خود شعبده بازی کردیم.”

Anneken Tappe از CNN Business در این مقاله مشارکت داشت.