آموزش تبدیل کامپیوتر و لپ تاپ به سرور مجازی ، اینترنتی و.. – انزل وب

با سرور ML350e Gen8 دیتاسنتر خود را بگونه ای طراحی کنید که تمامی اهداف امروز و آینده شما را بسازد .این سرور از معدود سرور های سری Gen8 میباشد که توسط شرکت اچ پی به فروش میرسد .این سرور از سری سرور های ایستاده ی شرکت اچ پی میباشد . این سرور دارای ۲ اسلات CPU میباشد که می توان این دو CPU را از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2400 Family انتخاب کرد و از چیپست C600 بهره می برد. سرور الچ پی ML350e Gen8 دارای ۱۲ اسلات حافظه میباشد که میتوان این حافظه ها را از حافظه های DDR3 RDIMM و یا UDIMM متناسب مدل سرور مورد نظر انتخاب کرد . پشتیبانی از ۲۴ درگاه حافظه DDR4 امکان پیشگیری از مفقودی داده ها و جلوگیری از زمان کارافتادگی (Down Time) را ارائه داده و همچنین با افزایش کارایی حجم کار(WorK Load) و بهره وری قدرت ، قابلیت مدیریت خطاها افزایش یافته است . افزایش درگاه های توسعه PCI-E به ۹ عدد ، پورت های USB به ۸ عدد و همچنین گزینه های بهبود منبع تغذیه از دیگر دستاورد های این سرور می باشد .

از ویژگی های بی نظیر این سرور که در عین عملکرد بالا با ظرفیت بی نظیر و ضریب اطمینان به متقاضیان عرضه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد : پشتیبانی از دو پردازنده ی اینتل زئون E5-2600 V3/V4 که بهبود بی نظیری در کارایی ارائه داده است . این پردازنده ها در کمترین حالت ۸ کور فیزیکی و در بیشترین حالت ۲۸ کور فیزیکی دارند که حداکثر ۵۶ کور منطقی یا Logical در هر یک سوکت بسته به نیاز سازمان ها و ارگان ها میتوان از آنها استفاده کرد. معمولا هاردهایی که دچار ضربه، نوسان برق و یا آسیب فیزیکی میشوند و به دلیل آسیب بوجود آمده هد هارد به صدا میافتد (تق تق، بوق بوق، کلیک کلیک، خر خر و …) یا تعمیر نمیشوند و یا ارزش تعمیر ندارند و توصیه نمیکنیم هزینه بابت تعمیر کنید و اینجاست که باید یادی کنیم از ضرب المثل معروف: “آفتابه خرج لحیم” کردن است. هارد دیسک، دستگاه ذخیره سازی اطلاعات به صورت دایمی و پایدار است یعنی با قطع برق و یا خاموش شدن سیستم، اطلاعات هارد باقی میماند تا زمانی که خودمان آن را پاک هارد سرور سامسونگ کنیم. ولی این سرور را هم در صورت نیاز میتوان درون رک قرار داد و با انجام این کار سرور باعث اشغال شدن ۵ یونیت از رک خواهد شد .

رم هایی که در داخل قطعات سرور قرار دارند با رم های دسکتاپ فرق دارند؛ مهم ترین تفاوت آنها این است که رم های سرور از تکنولوژی ECC پشتیبانی میکند و برای تشخیص خطا استفاده میشود. این RAID برای سیستمهایی که عملیات نوشتن زیاد و فشرده بر روی هاردها دارند، اصلا گزینه مناسبی نیست زیرا عملیات تولید بیت افزونه Parity در زمان نوشتن اطلاعات کمی زمانبر است همچنین زمانی که یک هارد از مجموعه هاردها Fail شود زمان زیادی برای بازنشانی اطلاعات لازم است. این هارد دارای سرعت 10K یا 10000 است که به راحتی میتواند حجم بالایی از اطلاعات را بر روی دیسک خود نوشته و بارگذاری کند. این موضوع برای کاربریهای خانگی چندان مشکلساز نیست اما اگر بخواهید هر ماه یک پایگاه داده مهم را بازنویسی کنید، اتفاقات بدی برای شما روی خواهد داد. ، هزینه های خنک سازی شما را کاهش خواهد داد . شما باید یک نام کاربری منحصر بفرد هم بسازید و یک رمز عبور را هم تعیین کنید. ریلم با لول کپ ۲۵۵ و ست های کاستوم و همچنین اینس های کاستوم و اسکریپ شده ارزش یک بار امتحان کردن را داردadress:www.jahangames.com ba bish az 8 sal sabeghe lotfan rai ham bedahid ba salam dostane gerami in sever 2000 onlain dare sever bahalie age khasti srver khob pida koni hamin hala bia to in srver age bad bod bia biron vali man mifahmam ke dg az in srver biron nemiai chon sever bahalie sever katlism 80 hast bedo biatoinserver hamin hala tosever jahan games yemont haii dare binazirn Royal WOW بهترین سرور 3.3.5a هارد با ضریبه 5x و اینسها به صورت مرتب با achiv باز خواهد شد.برای اطلاع بیشتر با ادمین در سایت تماس حاصل فرماید ABYSSAL توضیحات بیشتر در وب سایت کلیک کنید الدرزگیمینگ گیم سرور برترین رائه دهنده سرورهای گیم در خاورمیانه ( CS – COD – GTA – WOW ) آسیاگیم .:::.

از دیگر موارد می توان به دارا بودن ۱۰ عدد پورت USB که ۴ عدد در جلو و ۴ عدد در پشت و ۲ عدد در داخل اشاره کرد همچنین ۳ پورت شبکه که یکی از آن ها HP Integrated Lights-Out یا همان iLO می باشد و با سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه سرویس دهی میکند که توسط آن می توانید سرور خود را مدیریت کنید. حافظه های قابل استفاده در سرور ML350e Gen8 از نوع HP SmartMemory می باشد که می تواند از دو مدل (DDR3 Register (RDIMM ویا از (Unbuffered (UDIMM در آن استفاده کرد. در نتیجه این سرور می تواند تا 36 هسته را پشتیبانی کند. افزایش بهره وری redundant به همراه اسلات Power انعطاف پذیر HP ، بیشتر از نود درصد افزایش کارایی را به همراه داشته است که از حمایت Power Discovery اچ پی نیز برخوردار است . این سرور از اهرمی مانند آخرین نسل از پردازنده های E5-2600 V3/V4 بهره برده است که تا ۷۰ درصد افزایش کارایی را به همراه دارد. از آنجایی که هر بلوک ذخیره سازی با همان سرعت هر بلوک ذخیره سازی دیگر در دسترس است، نرخ دسترسی به طور تصاعدی افزایش می یابد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فروش هارد سرور سیگیت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.