آژانس کار ایالات متحده ادعا می کند که نیویورک تایمز در فعالیت های اتحادیه ها دخالت کرده است

مقامات کارگری ایالات متحده شکایتی را تنظیم کرده و نیویورک تایمز را به دخالت غیرقانونی در تلاش‌های سازماندهی کارکنان فناوری با ممانعت از حمایت گروهی از کارگران از حمایت اتحادیه متهم کرده‌اند.
در شکایتی به تاریخ 29 دسامبر، یکی از سرپرستان مدیر منطقه ای هیئت ملی روابط کار ادعا کرد که ناشر روزنامه به اشتباه در کارمندانی که طبق قانون کار فدرال از حقوق خود استفاده می کردند، دخالت کرده، آنها را محدود و مجبور کرده است.
دانیل رودس ها، سخنگوی تایمز در بیانیه ای گفت: «ما به شدت با ادعاهای اتحادیه درباره وضعیت نظارتی برخی از کارکنان فناوری مخالفیم و از فرصتی برای توضیح موضع خود به هیئت مدیره استقبال می کنیم.
این شکایت در پاسخ به یک ادعای کار ناعادلانه بود که در ماه ژوئن توسط کارگران ارتباطات آمریکا NewsGuild، که نماینده بسیاری از کارمندان تایمز است، ارائه شد و سال گذشته کمپینی را برای تشکیل اتحادیه کارکنان فنی خود راه اندازی کرد.
این کارگران در ماه آوریل اعلام کردند که اتحادیه ای را به نمایندگی از حدود 650 کارمند از جمله مهندسان نرم افزار و مدیران محصول تشکیل داده اند.
این شرکت از به رسمیت شناختن داوطلبانه انجمن فناوری تایمز خودداری کرد و این موضوع را مجبور کرد تا از طریق NLRB به یک انتخابات رسمی ادامه دهد.
در این شکایت، NLRB مدعی شد که مدیریت در ماه مه، طی یک جلسه استماع مجازی که توسط زوم برگزار شد، به کارمندان گفت که از حمایت اتحادیه در حین عمل به عنوان “مدیران کارآموز” منع شده‌اند و همچنان این قانون را حفظ کرده است.
انجمن فناوری تایمز در مجموعه ای از پست های توییتری روز چهارشنبه اعلام کرد NLRB به شرکت فرصت تسویه هزینه را داده است اما آن را رد کرده است. NLRB اکنون این پرونده را در یک جلسه استماع در ماه مارس نزد یک قاضی اداری تحت پیگرد قرار خواهد داد.
انجمن فناوری تایمز گفت: “دیدن این پاسخ ناامیدکننده است، نمونه دیگری از الگوی تاخیرهایی که ما در هر مرحله از کمپین خود تجربه کرده ایم.”