آیفون ۱۳ رونمایی شد – ایسنا

این سیستم حفاظتی امنیت بیشتری نیز دارد. علاوه بر این دو لنز دوربین تعبیه شده در قسمت پشتی فرصت مناسبی برای گرفتن عکسهای با کیفیت فراهم میکند. دوربین اصلی ۱۳پرو دیافراگم F/1.5 دارد تا 2.2 برابر بیشتر نسبت به نسل قبلی آیفون، نور وارد میکند و با پردازش قدرتمند تراشه A15 کیفیت نهایی عکسها یکی از بالاترین کیفیتها در بین دوربین گوشیهای هوشمند را دارد و یک 12 مگاپیکسلی واقعی است که از اکثر لنزهای 108 مگاپیکسلی بهتر عمل میکند.

گوشی اپل iPhone 13 مینی از نظر ظاهری و رنگبندی دقیقا شبیه به آیفون 13 است و فقط اندازهی بدنه و مشخصات سختافزاری آن تا حدودی تفاوت دارد. گوشی iPhone 13 Pro Max از نظر ظاهری و رنگبندی شبیه به سری 13 پرو است. اندازه دیافراگم لنز عریض f/1.6 و لنز فوقعریض f/2.4 است. در گوشی اپل iPhone 13 شما یک لنز 12 مگاپیکسلی عریض و یک لنز 12 مگاپیکسلی فوقعریض گوشی گوشی آیفون ۱۲ در اختیار دارید. در بررسی گوشی آیفون 6S مشاهده می­کنیم که یک فیلم کوتاه قبل و بعد از یک تصویر ثابت ضبط می­کرد. در بیانیه مطبوعاتی شرکتی ، اپل وعده «راههای جدید برای متصل ماندن و ویژگیهای قدرتمندی را میدهد که به کاربران کمک میکند تمرکز، کاوش و انجام کارهای بیشتر با هوشمندی روی دستگاه را انجام دهند».

همچنین آيفون ١٣ مانند سال گذشته از 5G پشتیبانی میکند. در این صفحه لیست کاملی از محصولات اپل مانند شارژر اصلی آیفون 7، 6، 5، مدل های جدیدتر و پاور بانک اپل، اپل واچ و محصولات دیگر را مشاهده می کنید تا با قیمت مناسب ارائه شده اند. با این حال هنوز هم گوشیهای اندرویدی بسیار زیادی در بازار پیدا میشوند که ظرفیت باتری آنها از آیفون ۱۳ پرو مکس بیشتر است.

تمامی ایفون سیزده های امسال با تراشه جدید A15 اپل عرضه میشوند. در این رویداد از ایفون ۱۳، آیفون 13 مینی، گوشی اپل iPhone 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس رونمایی شد. همچنین تمامی سری گوشیهای ایفون 13 با یک ویژگی جدید به نام Photographic Styles وارد بازار میشوند که به شما اجازه میدهد به انتخاب خودتان تم تصاویر را تغییر داده و شخصیسازی کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از گوشی آیفون 9 دیجی کالا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.