آیووا: ایالات متحده: DeSantis پس از آغاز هرج و مرج ریاست جمهوری در آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی کمپین انتخاباتی خواهد کرد.

واشنگتن: فرماندار جمهوری خواه فلوریدا ران دیسانتیس پس از راه اندازی کمپین آنلاین که با نقص فنی همراه بود، هفته آینده در ایالت های اولیه ریاست جمهوری آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی به سیاست سنتی بازخواهد گشت.
کمپین انتخاباتی وی روز پنجشنبه گفت که فرماندار فلوریدا در یک نوسان چهار روزه در 12 شهر و شهرک از 30 می تا 2 ژوئن، که از آیووا شروع می شود و به کارولینای جنوبی ختم می شود، سخنرانی خواهد کرد و گفتگوهای کنار آتش را انجام خواهد داد.
این اولین رویدادهای تبلیغاتی عمومی DeSantis از زمان اعلام کاندیداتوری خود در توییتر در چهارشنبه شب خواهد بود، زمانی که اشکالات انجمنی را که توسط مالک توییتر ایلان ماسک میزبانی شده بود و قرار بود برای نشان دادن آمادگی دسانتیس برای این کار، مخدوش کرد.
جنرا پک، مدیر کمپین، گفت: «کمپین ما متعهد است که زمان لازم را برای پیروزی در این ایالت‌های نامزد اولیه اختصاص دهد. “هیچ کس سخت تر از فرماندار دیسانتیس برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود با کشور کار نخواهد کرد – او فقط شروع به مبارزه کرده است.”
ورود دیسانتیس به رقابت‌های جمهوری‌خواهان باعث ایجاد رویارویی با متحد سابقش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌شود که در سال 2020 شکست خورد. انتخابات ریاست جمهوری به جو بایدن دموکرات
ترامپ 76 ساله به سرعت دسانتیس را در پلتفرم رسانه اجتماعی خود، Truth Social، به دلیل شروع نابسامان کارزار انتخاباتی خود به سخره گرفت.
کمپین انتخاباتی بایدن نیز با ایمیلی تحت عنوان «این پیوند کار می‌کند» تند شد.
در هفته‌های منتهی به نامزدی ریاست‌جمهوری خود، دیسانتیس به کشور سفر کرد و از ایالت‌هایی مانند آیووا و نیوهمپشایر که رقابت‌های اولیه نامزدی را برگزار خواهند کرد، بازدید کرد.
دیسانتیس به دنبال این است که خود را به عنوان یک مدیر اجرایی نشان دهد که با دولت فدرال به دلیل سیاست های کووید-19 شکست خورده و از ایدئولوژی مترقی عقب نشینی کرده است.
او مبارزه کرده است تا آموزش مفاهیمی مانند هویت جنسیتی و نژادپرستی سیستمی را ممنوع کند و خود را درگیر کشمکشی تلخ با شرکت والت دیزنی در این فرآیند کرده است.