اخبار سفر: بهترین شرکت هواپیمایی جهان معرفی شد

یادداشت سردبیر – برای باز کردن قفل جهان، خبرنامه هفتگی CNN Travel ثبت نام کنید. اخبار مربوط به مقصدهایی که باز و بسته می شوند، الهام بخش برای ماجراجویی های آینده، به علاوه آخرین اخبار در زمینه حمل و نقل هوایی، غذا و نوشیدنی، محل اقامت و سایر پیشرفت های سفر را دریافت کنید.

(سی ان ان) – در میان ابرهای سال 2022، ما در حال یافتن پوشش های نقره ای هستیم. برخی از کشورهای محبوب برای گردشگری محدودیت های ورود را کاهش می دهند و ایمن ترین و دقیق ترین خطوط هوایی جهان معرفی شده اند.

در اینجا بزرگترین داستان های سفر CNN در این هفته آمده است.

چگونه پرواز در سال 2022 تغییر خواهد کرد

راه اندازی خطوط هوایی جدید فرودگاه های بازسازی شده تحویل هواپیما برنامه ریزی های زیادی در زمینه هوانوردی برای سال پیش رو وجود دارد – و همچنین تمام چالش های مرتبط با کووید. این چیزی است که در راه است.
یک شرکت هواپیمایی آسیا و اقیانوسیه در صدر فهرست سالانه ایمن ترین خطوط هوایی جهان توسط AirlineRatings.com قرار گرفت و نزدیک به 400 شرکت هواپیمایی در سراسر جهان را شکست داد.
و در این دوران تاخیر و تغییر زمان‌بندی عجولانه، دلتا ایر لاین به‌عنوان بهترین شرکت هواپیمایی در سطح جهان برای برتری عملیاتی و وقت‌شناسی معرفی شده است. سیریوم، تحلیلگر داده های هوانوردی، در بررسی عملکرد به موقع خود در سال 2021، دستاوردهای خود را “با توجه به پیچیدگی عملیات خطوط هوایی، حجم پروازها، تنوع شبکه و سایر عوامل کلیدی عملیاتی” ستود.

بخش‌های ناشناخته بوردین اکنون یک پادکست CNN است

یکی از محبوب ترین برنامه های سفر سی ان ان اکنون به عنوان پادکست در دسترس است.

از سال 2013، آنتونی بوردین، سرآشپز فقید و نویسنده پرفروش، ما را به سفرهای خارق‌العاده‌ای به «قسمت‌های ناشناخته» برد، از معابد زیبا در میانمار گرفته تا وعده‌های غذایی مشترک با پیشگامان در قسمت پایین شرقی منهتن.

بازدید از انگلستان و ایرلند راحت تر است

موارد کووید در بریتانیا و ایرلند در حال افزایش است، اما با توجه به اینکه Omicron اکنون نوع غالب در هر دو جزیره است، دولت‌های هر پنج کشور این هفته تصمیم گرفتند محدودیت‌های ورود خود را کاهش دهند.
ایرلند و انگلیس اولین کسانی بودند که اعلام کردند که الزام آزمایش‌های PCR قبل از عزیمت را برای مسافران ورودی کاملاً واکسینه‌شده حذف می‌کنند و بعداً کشورهای بریتانیا اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی را دنبال کردند.

این یک سیاست است که چرا وقتی اسب پیچ شده است دروازه را ببندید؟

ولز با ابراز نگرانی در مورد سرعت بازگشایی سفرهای بین‌المللی و احتمال واردات انواع جدید و ایجاد فشار بر خدمات بهداشتی کشور، “با اکراه” با این اقدام موافقت کرد.

از ساختن یک جناس «قایقرانی ساده» متنفرم، اما…

کشتی های دریایی به آب های متلاطم برخورد کرده اند.

در 30 دسامبر، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، سطح خطر سفر با کشتی‌های کروز را به بالاترین رده خود افزایش داد و گفت که بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون باید از آن اجتناب شود.
و اکنون در این هفته، شیوع کووید به کشتی کروز مدیترانه MSC Grandiosa رسید، خط کروز نروژی سفرهای خود را با هشت کشتی لغو کرد و هزاران کشتی در رویال کارائیب در هنگ کنگ پس از ترس از کووید که مقامات را بر آن داشت کشتی را به بازگشت دستور دهند سفرهای خود را لغو کرد. به بندر

CDC نسبت به یک فرار از کارائیب هشدار می دهد

CDC در اولین به روز رسانی توصیه های سفر برای سال 2022، تنها یک مقصد جدید – جزیره آروبا در دریای کارائیب – را به رده پرخطرترین “سطح 4” خود اضافه کرد.

چهار مقصد در سراسر اروپا و آسیا از سطح 4 به سطح 3 پایین آمدند – هیچ یک از آنها پرفروش ترین مکان های گردشگری نبودند – در حالی که کاستاریکا، مقصد مورد علاقه آمریکای مرکزی، از سطح 3 به سطح 2 پایین آمد.

کشور محصور در خشکی غرب آفریقا، نیجر، بیشترین افت را داشت و از سطح پرخطر 4 به “سطح 1: کووید-19 پایین” رسید، دسته‌ای که برای مقاصدی که در آن کمتر از 50 مورد جدید به ازای هر 100000 نفر ثبت شده است. در 28 روز گذشته ثبت شده است.

از سوپ راحت باشید

گرم، خوشمزه، تسکین دهنده — و حتی نیازی به جویدن ندارید. ممکن است یک کاسه سوپ تنها غذای راحتی باشد؟ در اینجا 20 تا از بهترین سوپ های جهان – از مکزیک تا تایلند و فراتر از آن آورده شده است.

در صورتیکه آن را از دست دادید

عکسی باورنکردنی از یک کوسه علامت گزش مرموز را در پهلوی خود نشان می دهد.

طولانی ترین تونل بزرگراه زیرآبی چین افتتاح شد.

این هتل های جدید در لیست آرزوهای ما برای سال 2022 هستند.

جان والتون، مارنی هانتر، تامارا هاردینگهام-گیل، خیابان فرانچسکا، لیویا بورگزه، تیل ربان، فارست براون، جن رز اسمیت، یونگ شیونگ، کارلا کریپس و کریس فوردهام در این گزارش مشارکت داشتند.