اخبار سفر همه گیر: آخرین محدودیت های Omicron

(سی ان ان) – خوب. تا زمانی که ادامه داشت خوب بود، نه؟

این هفته، همه ما کمی بیشتر با الفبای یونانی آشنا شدیم زیرا نوع Omicron برنامه های سفر را در همه جا ویران کرد.

در اینجا آخرین تحولاتی است که باید در مورد آن در هفت روز گذشته بدانید:

محدودیت های سفر اکنون یک بازی دیوانه کننده Whac-A-Mole است

درست زمانی که فکر کردید برگشتن به هوا بی خطر است، نوع ویروس کرونا که با نام B.1.1.529 نیز شناخته می شود ظاهر شد و سفر ناگهان دوباره بسیار پیچیده شد. ما محدودیت‌ها را کشور به کشور پیگیری کرده‌ایم.

فیجی به روی گردشگری باز شد

هر چند این هفته همه تعطیلات نبود. روز چهارشنبه جزیره فیجی در اقیانوس آرام برای اولین بار در دو سال گذشته مرزهای خود را به روی مسافران بین المللی باز کرد. گردشگری 40 درصد از اقتصاد جزیره را تشکیل می دهد و اکنون که 90 درصد جمعیت واکسینه شده اند، دوباره به تجارت باز می گردد.
در جاهای دیگر، مرز زمینی بین سنگاپور و مالزی در 29 نوامبر برای افراد واکسینه شده بازگشایی شد.

مهمان‌های میخانه انگلیسی به مدت سه روز در برف بودند

پس از وقوع طوفان آرون در این کشور، بیش از 60 نفر در مسافرخانه تان هیل انگلیس، مرتفع ترین میخانه بریتانیا، در برف گرفتار شدند. آنها به مدت سه شب در آنجا گرفتار شدند، اما روحیه خوبی با غذا، نوشیدنی و حتی سرگرمی فراوان، در قالب یک گروه موسیقی Oasis حفظ کردند.
اگر خودتان نگران گرفتار شدن در آب و هوای سخت هستید – اجازه دهید با آن روبرو شویم، دورهای بی پایان “Wonderwall” برای همه مناسب نیست – CNN نکاتی را برای بقا در طبیعت به عنوان بخشی از سریال Life, but Better ما جمع آوری کرده است. اگر زمانی نیاز دارید که از لباس زیر و وسایل ماهیگیری محافظ سر خود را بسازید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. یا می توانید نگاهی به نکات خاص کولاک ما بیندازید.

(برخی) بازارهای کریسمس همچنان ادامه دارند

هیچ چیزی مانند Glühwein برای از بین بردن تاریکی وجود ندارد. تعدادی از بازارهای جشن معروف امسال لغو شده‌اند، اما سی‌ان‌ان تراول این گردآوری از بازارهایی را که هنوز ادامه دارند جمع‌آوری کرده است.

خرید خانه ارزان در ایتالیا مشکلاتی دارد، اما می تواند ارزشش را داشته باشد

تعداد روزافزونی از شهرها و روستاهای ایتالیا به لطف برخی طرح‌های نوآورانه بازسازی، فرصت خرید خانه‌هایی را با قیمتی کمتر از یک یورو فراهم می‌کنند.

با این حال، همه چیز نوشیدن چیانتی در باغ نیست – این ساختمان ها معمولاً فرسوده هستند و برای بازگرداندن آنها به زندگی نیاز به مراقبت و توجه زیادی دارند.

وقتی نوبت به ارائه مشاوره در مورد این موضوع می رسد، هیچ کس بهتر از کسانی نیست که واقعاً خودشان این کار را انجام داده اند. سیلویا مارکتی، یکی از همکاران سی‌ان‌ان سفر با سه دسته از خریدارانی که این جهش را انجام دادند، صحبت کرد.

لهستان و نیجر اکنون در رده سفرهای پرخطر ایالات متحده قرار دارند

طبق معمول در این هفته کوهنوردان زیادی وجود داشت. نیجر، لهستان، پاپوآ گینه نو و ترینیداد و توباگو، به گروهی از کشورهای آفریقای جنوبی ملحق می‌شوند که به فهرست پرخطرترین فهرست سطح 4 اضافه می‌شوند.

پنج مقصد از سطح 4 به سطح 3 کاهش یافتند: برمودا، کاستاریکا، پلی‌نزی فرانسه، گویان و سنت لوسیا.

و حالا برای کوفته ها

با معطوف کردن ذهن خود به کوفته‌ها، آن جیب‌های کوچک پر از شادی، از نگرانی‌های دنیا فاصله بگیرید. ما کمتر از 35 مورد از خمیرهای مورد علاقه خود را از سراسر جهان جمع آوری کرده ایم.

درود بر ملکه ریری

این خواننده طی مراسم بزرگتری به مناسبت وضعیت جدید باربادوس به عنوان یک جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت.

جزیره باربادوس در دریای کارائیب این هفته روابط خود را با سلطنت بریتانیا قطع کرد و سرانجام به جمهوری تبدیل شد. نخست وزیر میا موتلی اولین رهبر زن کشور است، در حالی که ساندرا میسون که به تازگی منصوب شده است اولین رئیس جمهور کشور است. برای تکمیل گروه سه گانه تمام زنان، یکی از اولین اقدامات جمهوری این بود که ریحانا، ستاره جهانی را به عنوان قهرمان ملی معرفی کرد.

در صورتیکه آن را از دست دادید

گزارش جدید گران ترین شهرهای جهان برای زندگی در سال جاری را معرفی کرد.

این اولین بار بود که برنده در صدر فهرست قرار گرفت.

اکنون می توانید به داخل یک پناهگاه مخفی بروید که به تغییر مسیر جنگ جهانی دوم کمک کرد.

30 سال از آخرین پرواز پیشرو بین المللی Pan Am می گذرد.

اما این چیزی است که در آینده سفرهای درجه یک می تواند شبیه.

“بچه اژدها” در زیر اروپا پیدا شده است.

کارلا کریپس، جک گای، تامارا هاردینگهام گیل، مارنی هانتر، سیلویا مارکتی، لیلیت مارکوس، بری نیلد و کریستن راجرز از سی‌ان‌ان در این گزارش مشارکت داشتند.