اسکات: خانواده 2 دوست کشته شده در کنسرت تراویس اسکات شکایت کردند

ناپرویل: خانواده دو دوست صمیمی از حومه شیکاگو که در کنسرت Astroworld در هیوستون این ماه کشته شدند، علیه تراویس اسکات خواننده رپ، شرکت سرگرمی Live Nation و دیگران شکایت مرگ غیرقانونی تنظیم کرده اند.
شکایت های خانواده ناپرویل جیکوب “جیک” جورینک 20 ساله و فرانکو پاتینو 21 ساله بخشی از سیل ده ها شکایت علیه اسکات و شرکت های پشت صحنه رویداد 5 نوامبر است که در آن 10 نفر کشته و صدها نفر کشته شدند. هنگامی که افزایش جمعیت تماشاگران کنسرت را به جلو هل داد و بسیاری از آنها را له و زیر پا گذاشت، مجروح شدند.
مانند بسیاری از شکایت های دیگر، این مورد نیز تقصیر را به گردن شرکت ها و اسکات، برگزارکننده کنسرت که هنگام وقوع صحنه مرگبار روی صحنه بود، می اندازد، زیرا حتی ابتدایی ترین اقدامات احتیاطی را انجام نداده است.
متهمان به شدت در انجام وظیفه خود در حفاظت از سلامت، ایمنی و جان افراد حاضر در کنسرت، از جمله عدم ارائه پرسنل امنیتی کافی برای اجرای اقدامات کنترل جمعیت، موانع مناسب و عدم ارائه خدمات، کوتاهی کردند. مقدار کافی حمایت پزشکی اورژانسی،” در این کت و شلوارها آمده است.
پاتینو و جورینک هر دو دانشجوی کالج بودند، پاتینو در دانشگاه دیتون در اوهایو و جورینک در دانشگاه ایلینوی جنوبی-کاربوندیل. آنها در دبیرستان Neuqua Valley در ناپرویل هم تیمی فوتبال بودند.
مانند عزیزان سایر قربانیان، یکی از شرکای شرکت حقوقی شیکاگو Corboy & Demetrio که این هفته شکایت ها را در دادگاه های شهرستان هریس در هیوستون تسلیم کرد، گفت که خانواده ها در تلاش هستند تا چیزی را که منطقی نیست درک کنند.
کوربوی گفت: “یک کودک 20 یا 21 ساله سالم و قوی به یک کنسرت می رود و فکر می کند که قرار است کمی خوش بگذراند و آنها در این مورد تولد 21 سالگی جیک را جشن خواهند گرفت.” خورشید ناپرویل “هیچ کس انتظار ندارد به چیزی به اندازه کنسرتی که در آنجا می میرند، شاد و شاد برود. هیچ کس پیش بینی نمی کند که وقتی این قیمت های گزاف را برای این بلیط های کنسرت می پردازد، نگران چنین چیزهایی باشد.”