افسر TSA نوزادی را که در فرودگاه دچار قطع تنفس شده بود نجات داد

NEWARK: یک افسر امنیتی از روی غلتک های تسمه نقاله پرید و پسر دو ماهه ای را که در یک ایست بازرسی امنیتی در فرودگاه بین المللی لیبرتی نیوآرک در نیوجرسی متوقف شده بود، نجات داد. این فیلم که روز پنجشنبه توسط اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده منتشر شد، سیسیلیا مورالس، افسر TSA را نشان می‌دهد که در 9 دسامبر پس از اینکه مادرش او را از یک ماشین حمل‌ونقل بلند کرد و متوجه شد که او نفس نمی‌کشد، برای احیای کودک وارد عمل می‌شود.
مورالس، یک EMT که حدود دو ماه افسر TSA بوده است، به آژانس گفت که نسخه نوزادی مانور Heimlich را انجام داد، نوزاد را به صورت رو به پایین روی بازویش گذاشت و به پشت او زد تا دوباره نفس بکشد.
او گفت که این اولین بار بود که این تکنیک را روی یک نوزاد انجام می داد. یک EMT اطفال مدت کوتاهی بعد برای دادن اکسیژن به نوزاد رسید.
مورالس گفت: «بعد از آن ویدیو را دیدم. “این اولین باری بود که خودم را در عمل می دیدم و یک زندگی را نجات می دادم. تماشای آن بسیار حیرت انگیز بود. احساس می کردم که آموزش و تجربه من به تازگی در اختیار من قرار گرفته است.”
توماس کارتر، مدیر امنیت فدرال TSA در نیوجرسی در بیانیه ای گفت: “دو ماه در کار است و او به معنای واقعی کلمه یک نجات دهنده زندگی است.” “واکنش و اقدامات سریع افسر مورالس به این خانواده کمک کرد که فصل تعطیلات خوشی داشته باشند. اقدامات او الهام بخش بود.”