الک بالدوین در مورد حادثه تیراندازی: من ماشه را نکشیدم

نیویورک: الک بالدوین در مصاحبه ای که روز پنجشنبه پخش شد به جرج استفانوپولوس از شبکه ای بی سی گفت که او ماشه اسلحه ای را که در دست داشت در صحنه فیلمبرداری فیلم نیومکزیکو در زمان منفجر شدن، نکشید و یک فیلمبردار را کشت.
بالدوین گفت: من ماشه را نکشیدم. “من هرگز اسلحه را به سمت کسی نخواهم گرفت و ماشه را به سمت او می کشم. هرگز.”
این اولین مصاحبه بالدوین پس از تیراندازی در 21 اکتبر در صحنه فیلم وسترن “Rust” است.
مقامات گفته اند که به بالدوین گفته شده است که اسلحه قابل حمل است، اما همچنان به بررسی چگونگی قرار گرفتن یک گلوله زنده در اسلحه ادامه می دهند.
شبکه ABC روز چهارشنبه کلیپی منتشر کرد که نشان می دهد بالدوین در حال توصیف هالینا هاچینز، فیلمبردار کشته شده در صحنه فیلمبرداری اشک می ریزد. جوئل سوزا کارگردان نیز زخمی شد.
وی در پاسخ به این سوال که یک گلوله زنده سر صحنه چطور به پایان رسید، گفت: من اطلاعی ندارم، یک نفر گلوله زنده را در اسلحه گذاشته است، گلوله ای که حتی قرار نبود روی ملک باشد.
این مصاحبه به عنوان بخشی از یک برنامه ویژه یک ساعته در ABC در ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی در روز پنجشنبه پخش می شود و بعد از ظهر همان شب از Hulu پخش می شود.
بازرسان “مقداری از رضایت” را در نحوه استفاده از سلاح در مجموعه “Rust” توصیف کرده اند. آنها گفته اند که در بحبوحه دعاوی مدنی مستقل در مورد مسئولیت در تیراندازی مرگبار، برای تعیین اینکه آیا اتهامات وارده می شود یا خیر، خیلی زود است.
ABC گفت که هفته آینده یک برنامه ویژه دو ساعته “20/20” تحقیقات در مورد تیراندازی را با عمق بیشتری بررسی خواهد کرد.