او دوست دارد در زیر دریا باشد: مرد فلوریدا رکورد زندگی در زیر آب را به نام خود ثبت کرد

کی لارگو، فلوریدا: یک استاد دانشگاه این آخر هفته در اقامتگاه غواصان در فلوریدا، رکورد طولانی‌ترین زمان زندگی در زیر آب بدون کاهش فشار را شکست.
جوزف دانشهفتاد و چهارمین روز اقامت در لژ زیردریایی جولزواقع در پایین یک تالاب به عمق 30 فوت در کی لارگو، از زمان غرق شدن در 1 مارس، تفاوت چندانی با روزهای قبلی خود در آنجا نداشت.
دیتوری که با نام مستعار “دکتر دریای عمیق“یک وعده غذایی پر پروتئین از تخم مرغ و ماهی قزل آلا که با استفاده از مایکروویو تهیه شده بود خورد، با باندهای مقاومتی ورزش کرد، فشارهای روزانه خود را انجام داد و یک چرت یک ساعته انجام داد. برخلاف زیردریایی، این لژ از فناوری برای تنظیم افزایش در زیر آب استفاده نمی کند. فشار.
رکورد قبلی 73 روز و دو ساعت و 34 دقیقه توسط دو استاد تنسی ثبت شده است. بروس کانترل و جسیکا فاین — در همان مکان در سال 2014.
اما دیتوری فقط به رکورد و ظاهر شدن دوباره رضایت نمی دهد: او قصد دارد تا 9 ژوئن در اقامتگاه بماند، زمانی که به 100 روز می رسد و یک ماموریت زیر آب به نام پروژه نپتون 100 را تکمیل می کند.
این ماموریت ترکیبی از تحقیقات پزشکی و اقیانوسی همراه با گسترش آموزشی است و توسط بنیاد توسعه منابع دریایی، صاحب زیستگاه سازماندهی شده است.
دیتوری، معلم دانشگاه فلوریدا جنوبی که دارای مدرک دکترا در مهندسی زیست پزشکی و یک افسر بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده است، گفت: «این رکورد یک دست انداز کوچک است و من واقعاً از آن قدردانی می کنم. من به داشتن آن افتخار می کنم، اما هنوز علوم بیشتری برای انجام دادن داریم.
تحقیقات او شامل آزمایش های روزانه در فیزیولوژی برای نظارت بر نحوه واکنش بدن انسان به قرار گرفتن طولانی مدت در معرض فشار شدید است.
دیتوری گفت: «ایده اینجا این است که اقیانوس‌های جهان را پر کنیم، با زندگی در اقیانوس‌ها از آنها مراقبت کنیم و واقعاً با آنها خوب رفتار کنیم.
بخش اطلاع رسانی ماموریت دیتوری شامل برگزاری کلاس های آنلاین و پخش مصاحبه از استودیوی دیجیتالی او در زیر دریا است. در طول 74 روز گذشته، او از طریق کلاس های آنلاین در علوم دریایی و بیشتر با دوره های منظم مهندسی زیست پزشکی خود در دانشگاه فلوریدا جنوبی به بیش از 2500 دانش آموز دست یافته است.
در حالی که او می گوید که عاشق زندگی در زیر اقیانوس است، یک چیز وجود دارد که واقعاً دلش برایش تنگ شده است.
دیتوری می‌گوید: «چیزی که بیش از همه در مورد بودن روی سطح دلم تنگ شده است، به معنای واقعی کلمه خورشید است. “خورشید عامل مهمی در زندگی من بوده است – من معمولا ساعت پنج به باشگاه می روم و سپس بیرون می آیم و طلوع خورشید را تماشا می کنم.”