اپشتاین: قوانین عمارت اپشتاین: “کور باش” و “چیزی نگو”

نیویورک: کار در عمارت جفری اپستین در فلوریدا به معنای پیروی از یک لیست طولانی از قوانین دوست دخترش، گیسلین ماکسول، از جمله عدم تماس چشمی با رئیس و پنهان کاری مطلق بود، به گفته یک مدیر خانه که گفت کارش شامل ترتیب دادن “ماساژهای” روزانه و اسباب بازی های جنسی خود را تمیز می کنند
خوان السی که روز پنجشنبه در دادگاه قاچاق جنسی ماکسول در نیویورک شهادت داد، گفت که از سال 1990 به مدت 12 سال در عمارت پالم بیچ کار کرده است. یک سال بعد، به گفته او، این فرد اجتماعی بریتانیایی نقل مکان کرد و تقریباً مسئولیت همه امور را بر عهده گرفت. جنبه اداره اموال، جایی که دولت ادعا می کند که سرمایه گذار در حین ماساژ جنسی به دختران نوجوان تجاوز کرده است.
السی، 71 ساله، گفت: “از روزی که به خانه او آمد، بلافاصله مسئولیت را بر عهده گرفت و به من گفت که قرار است بانوی خانه شود.” سایر خواص.»
آلسی گفت که ماکسول خانواده اپستاین را “مانند یک هتل پنج ستاره” با ملحفه های تمیز و خدمات شبانه روزی اداره می کرد و حتی اطمینان می داد که ناوگان وسایل نقلیه اپستین “در هر ماشین 100 دلار اسکناس دارد.” او گفت که او همچنین یک کتاب 58 صفحه ای از قوانین و وظایف برای او نوشت. السی گفت: «مقدار باورنکردنی کار برای 10 نفر کافی بود».
به عنوان مثال، ماکسول در یکی از نوشته‌های خود نوشت: «به یاد داشته باشید که چیزی نمی‌بینید، چیزی نمی‌شنوید، چیزی نمی‌گویید، مگر اینکه به سؤالی که خطاب به شماست پاسخ دهید». او گفت که او این قانون را به عنوان “نوعی هشدار به اینکه قرار است من کور باشم” و “از دنیای آنها چیزی نگویم” تعبیر کرد.
السی گفت که ماکسول به او دستور داد که فقط در صورتی با اپستین صحبت کند که مستقیماً از او سؤال کند. السی گفت: «جفری دوست ندارد در چشمانش نگاه شود»، بنابراین او نباید «هرگز به چشمان او نگاه کند». “به قسمت دیگری از اتاق نگاه کنید و هرگز مستقیماً به او نگاه نکنید.”
ماکسول، که خود را بی گناه دانسته است، متهم به توطئه با اپستین در یک طرح قاچاق جنسی شامل حداقل چهار دختر زیر سن قانونی است. دادستان ها می گویند که ماکسول دختران را به سمت اپستین سوق داد تا او بتواند از آنها سوء استفاده جنسی کند و او در برخی از این آزارها مشارکت داشته است.
آلسی گفت که او هرگز در اتاقی که به اپستین، سرمایه دار رسوا شده ای که در سال 2019 در انتظار محاکمه به اتهام آزار جنسی زنان و دختران در بازداشت بود، در اتاق حضور نداشت. السی گفت که اپستین همیشه درهای اتاق خواب و حمام خود را می بست، وقتی که آنجا پیام می گرفت.
با این حال، السی گفت که پس از جلسات ماساژ برای “تمیز کردن” به آن اتاق ها رفته است. او حوله ها، اسباب بازی های جنسی، لباس ها و مواد مستهجن را برمی داشت. او گفت که آلسی همچنین اسباب بازی های جنسی را تمیز کرد و آنها و روغن های ماساژ را به رختکن اپستین و ماکسول برگرداند.
السی گفت: «من همه چیزهایی را که در آن خانه اتفاق افتاده می دانم.
سرپرست سابق گفت که تا زمانی که السی کار را در سال 2002 ترک کرد، اپستین روزانه سه ماساژ دریافت می کرد، در حالی که در سال 1991 تنها یک بار در روز بود.
السی گفت: صبح ماساژ بود، بعدازظهر و ماساژ بعد از سینما. آنها قرار بود هر زمانی بیایند، در ساعت 10 صبح، ساعت 11 شب.
برهنه در استخر
السی گفت که زنان جوانی را دیده است که «صدها بار» با اپستین و ماکسول در استخر عمارت معاشرت می‌کنند و «75 تا 80 درصد» آن‌ها برهنه خواهند بود.
آلسی گفت: در داخل خانه، عکس‌هایی از ماکسول و اپستین در کنار افراد مشهور، از جمله دونالد ترامپ، وجود داشت، اما آلسی گفت: «عکس‌های زیادی از زنانی که برهنه بودند». او گفت که آن عکس ها روی میز ماکسول نگهداری می شدند و همه در استخر گرفته شده بودند. او گفت: «به یاد نمی‌آورم که کسی جز خانم ماکسول را در حال عکس‌برداری دیده باشم».
در حالی که السی گفت که «زنان بسیار زیادی» را در این عمارت دیده است و «به نظر می‌رسد اکثر آنها در اواخر 20 سالگی خود هستند»، او دو نفر را به یاد آورد که زیر سن قانونی بودند.
یکی از آنها نوجوانی بود که به گفته او اولین بار در اواسط دهه 1990 زمانی که او با مادرش در عمارت اپستین بود ملاقات کرد. او به یاد آورد که بعداً او را فرستادند تا دختر را از مدرسه بردارد تا او را به عمارت بیاورد. السی گفت: «به نظر می رسید که او جوان، 14، 15 ساله است. او به طرز چشمگیری زیبا، چشمان زیبا، موهای سبزه بلند بود. بسیار دلپذیر.”
این زن اکنون در 40 سالگی خود، اوایل این هفته با نام مستعار “جین” شهادت داد. او اولین از چهار قربانی ادعایی است که ادعا می کنند اپستین و ماکسول به آنها تجاوز جنسی کرده اند.
السی گفت که کار او شامل تنظیم قرارهای ماساژ و هشدار دادن به ماکسول در زمان تنظیم آنها بود. او گفت که نام جین در میان افرادی بود که در کتاب تماسی که در خانه نگهداری می شد به عنوان ماساژدرمانگر ذکر شده بود. او گفت که این در سال 1995 یا 1996 بود. تقریباً در آن زمان، جین حدود 15 سال داشت.
او گفت، نوجوان دیگری که آلسی در عمارت دید ویرجینیا گیفر بود که با مکسول در حین کار در اسپا در کلوپ مار-آ-لاگو ترامپ ملاقات کرد. او ادعا می کند که اپستین او را برای رابطه جنسی با مردانی از جمله شاهزاده اندرو، که اصرار دارد هرگز به او آزار جنسی یا تجاوز نکرده است، استخدام کرده است. گیفر در ماه آگوست از اندرو شکایت کرد و در دعوی قضایی علیه ماکسول، که مدعی بود در سوء استفاده از او کمک کرده بود، شرکت داشت.
السی از حضور در اطراف ماکسول، اپستین و دو دختر نوجوان، از جمله زمانی که هر چهار نفر را برای پرواز با هم به فرودگاه پالم بیچ رساند، توضیح داد.