اینستاگرام: روز قبل از شنیدن ایالات متحده، اینستاگرام دفاع نوجوانان را سخت تر می کند

سان فرانسیسکو: اینستاگرام روز سه‌شنبه حمایت‌های جدیدی را برای کاربران جوان اعلام کرد، یک روز قبل از اینکه مدیر اجرایی برنامه اشتراک‌گذاری عکس با انتقاد قانون‌گذاران ایالات متحده در مورد اینکه آیا این پلتفرم برای کودکان «سمی» است یا خیر.
آدام موسری، مدیر اجرایی، در پستی گفت: این اپلیکیشن در مورد توصیه هایی که به کاربران نوجوان توصیه می کند سختگیرانه تر خواهد بود و اگر زمان زیادی را در این پلتفرم سپری کرده اند، استراحتی را پیشنهاد می کند.
اینستاگرام متعلق به متا از زمانی که یک افشاگر اسنادی را فاش کرد که نشان می‌داد مدیران از خطرات سایت‌هایشان برای ایجاد احساس بد در نوجوانان نسبت به خودشان می‌دانند، در بحران اعتباری که غول رسانه‌های اجتماعی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، نقش اساسی داشته است.
موسری که روز چهارشنبه در مجلس سنا حاضر شد، در پست خود از این پلتفرم دفاع کرد و گفت: “هر روز تاثیر مثبت اینستاگرام را برای جوانان در همه جا می بینم.”
او افزود: «من می‌خواهم مطمئن شوم که همین‌طور باقی می‌ماند، که مهم‌تر از همه این است که آنها را در اینستاگرام ایمن نگه دارم.»
موسری گفت که این برنامه همچنین شروع به “تحریک کردن” نوجوانان به سمت موضوعات جدید می کند، اگر موضوعی وجود داشته باشد که آنها مدتی در مورد آن صحبت کرده اند و مانع از ذکر نوجوانانی می شود که آنها را در پلتفرم دنبال نمی کنند.
قانونگذاران نسبت به ظرفیت این پلت فرم برای محافظت از کودکان و همچنین زمان اعلام ویژگی های جدید ایمنی ابراز تردید کردند.
مارشا بلکبرن، سناتور جمهوری‌خواه که در جلسه استماع روز چهارشنبه از موسری سؤال خواهد کرد، گفت: «متا تلاش می‌کند با ارائه راهنماهای والدین، استفاده از تایمرها و ویژگی‌های کنترل محتوا که مصرف‌کنندگان باید همیشه از آن‌ها برخوردار باشند، توجه را از اشتباهات خود منحرف کند».
او افزود: “من و همکارانم به خوبی می بینیم که آنها چه می کنند.”
برای به اشتراک گذاری تحقیق تماس بگیرید
سناتور ریچارد بلومنتال، یک دموکرات که همچنین در جلسه استماع شرکت خواهد کرد، گفت که گزارش های مطبوعاتی بر اساس اسناد فاش شده فیس بوک، “تأثیر سمی” اینستاگرام را نشان داده است.
او افزود: «ما می‌خواهیم مستقیماً از رهبری شرکت بشنویم که چرا از الگوریتم‌های قدرتمندی استفاده می‌کند که محتوای سمی را به سمت کودکان هدایت می‌کند و آنها را از سوراخ خرگوش‌ها به مکان‌های تاریک می‌برد و برای ایمن‌تر کردن پلت فرم خود چه خواهد کرد».
اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی پیشنهاد استراحت آن در استرالیا، بریتانیا، کانادا و ایالات متحده راه اندازی شده است و تا اوایل سال آینده به سایر کشورها نیز گسترش خواهد یافت.
موسری گفت که این پلتفرم همچنین یک مرکز آموزشی برای والدین معرفی کرده است تا “به آنها کمک کند بیشتر با تجربیات نوجوانان خود درگیر شوند” و ابزارهایی را برای آنها برای تعیین محدودیت برای مدت زمانی که فرزندانشان در برنامه سپری می کنند.
در مواجهه با فشارها، این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که توسعه نسخه ای از اینستاگرام را که برای کاربران کمتر از 13 سال طراحی شده است، به حالت تعلیق در می آورد، اما آن را رها نمی کند.
افشاگری‌های افشاگر فیس‌بوک، فرانسیس هاوگن، شتاب جدیدی به فشار در واشنگتن برای تنظیم رسانه‌های اجتماعی داد، زیرا از محدودیت‌های سخت اجتناب کرده است، زیرا این فناوری از تلاش‌های قانونی پیشی گرفته و بن‌بست حزبی مانع از طرح‌های پیشنهادی شده است.
هاوگن یک سری از حضور در برابر قانونگذاران و مقامات اتحادیه اروپا را انجام داد، که در حال پیشبرد قوانینی است که می تواند نظارت بی سابقه ای بر فناوری بزرگ ایجاد کند.
ائتلافی از محققان در سراسر جهان از متا مادر فیس بوک خواسته اند تا برای مطالعه تأثیرات این شرکت بر میلیاردها کاربر خود با محققان خارجی همکاری کند.
در نامه ای که در وب سایت مؤسسه اینترنتی دانشگاه آکسفورد منتشر شده است، آمده است: «ما از شما می خواهیم که بررسی مستقل و شفاف همه تحقیقات گذشته، حال و آینده در مورد سلامت روانی کودکان و نوجوانان را درخواست کنید.