باربادوس: مردی با تفنگ پر از باربادوس به میامی پرواز می کند: رسانه

میامی: مقامات باربادوس روز جمعه در حال بررسی این موضوع بودند که چگونه مردی موفق شد با تفنگی پر شده از این کشور جزیره ای به شهر میامی آمریکا سوار شود.
شعبه فلوریدا جنوبی NBC گزارش داد که ماموران اداره امنیت حمل و نقل در شلوغ ترین فرودگاه فلوریدا متوجه شدند که مظنون یک اسلحه گرم حاوی پنج گلوله کالیبر 32 حمل می کرد.
پلیس این مرد را که توسط ایستگاه با نام کامرون هیندز شناسایی شده بود، دستگیر کرد و او را به حمل سلاح مخفی متهم کرد، جرمی که در فلوریدا تا 5 سال زندان و 5000 دلار جریمه نقدی دارد.
طبق گزارش ها، هیندز بی گناه است و در اواسط دسامبر دوباره در دادگاه حاضر خواهد شد.
میا موتلی، نخست وزیر باربادوس، نسبت به اقدام وقیحانه ای که در فرودگاه بین المللی گرنتلی آدامز جزیره آغاز شد، ابراز نگرانی کرد و گفت: “عواقب آن برای کشور بسیار سنگین و بزرگ است.”
او افزود: “من فوراً درخواست گزارشی کرده ام که انتظار دارم خیلی زود دریافت کنم. اما همانطور که قبلاً گفتم، کسی — یا ارگان ها — پاسخگو خواهند بود.”
این نقض گسترده همچنین یک چشم سیاه برای ایالات متحده است که در 20 سال پس از حملات 11 سپتامبر به دنبال تقویت امنیت مرزی خود بوده است.
واشنگتن از دولت های خارجی می خواهد که استانداردهای امنیتی ایالات متحده را در فرودگاه هایی که دارای پرواز مستقیم به ایالات متحده هستند، اجرا کنند.