بازدیدها «به آمدن ادامه می‌دهند»: بیمارستان‌ها با پر شدن تخت‌های کووید مبارزه می‌کنند

دیترویت: بیمارستان‌های سرتاسر کشور برای مقابله با فرسودگی شغلی در میان پزشکان، پرستاران و سایر کارگران تلاش می‌کنند، که قبلاً با هجوم بیماران ناشی از موج دلتای کووید-19 مواجه شده‌اند و اکنون برای پیامدهای یک جهش بسیار قابل انتقال دیگر آماده می‌شوند.
اوهایو آخرین ایالتی بود که گارد ملی را برای کمک به مراکز درمانی تحت فشار احضار کرد. کارشناسان در نبراسکا هشدار دادند که بیمارستان های این کشور به زودی ممکن است به مراقبت های جیره بندی نیاز داشته باشند. مقامات پزشکی در کانزاس و میسوری جراحی ها را به تعویق می اندازند، نقل و انتقالات را رد می کنند و به شدت تلاش می کنند پرستاران مسافرتی را استخدام کنند، زیرا موارد دو و سه برابر در یادآوری وحشتناک فصل تعطیلات سال گذشته است.
دکتر ژاکلین پفلوم-کارلسون، متخصص طب اورژانس در سیستم بهداشت هنری فورد در دیترویت، گفت: “هیچ کلاس دانشکده پزشکی وجود ندارد که بتواند شما را برای این سطح از مرگ آماده کند.”
دولت گزارش داد که میانگین هفت روزه ملی پذیرش در بیمارستان های کووید-19 تا چهارشنبه 60000 نفر بود که بسیار دور از اوج زمستان گذشته بود اما 50 درصد بیشتر از اوایل نوامبر بود. وضعیت در مناطق سردسیر حادتر است، جایی که مردم به طور فزاینده ای در داخل جمع می شوند و عفونت های جدید روی هم انباشته می شوند.
ایالت نیویورک روز شنبه گزارش داد که کمی بیش از 21900 نفر یک روز قبل برای کووید-19 مثبت شده اند، که از زمانی که آزمایش ها به طور گسترده در دسترس قرار گرفته اند، بالاترین میزان خود را نشان می دهد.
پیامدهای جدیدترین موج در شهر نیویورک سریع بوده است: نمایش کریسمس Rockettes برای این فصل خراشیده شد. برخی از نمایش های برادوی به دلیل شیوع بیماری در میان بازیگران، اجراهایشان را لغو کردند. و “Saturday Night Live” اعلام کردند که بدون تماشاگر زنده و با بازیگران و گروه محدودی ضبط می شود.
دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، در مورد دو بیماری کووید-19 گفت: «ما در شرایطی هستیم که اکنون با یک موج بسیار مهم دلتا مواجه هستیم و از روی شانه به یک موج Omicron نزدیک نگاه می کنیم. انواع
دکتر لیزا هیز، افسر ارشد پزشکی، در بیمارستان AdventHealth Shawnee Mission، در نزدیکی کانزاس سیتی، میسوری، گفت که بخش اورژانس در حال تجربه پشتیبان هایی است که گاهی برای روزها ادامه می یابد.
«مسئله تخت ها نیست. این پرستاران هستند که تخت ها را پر می کنند. … و همه اینها با افزایش تعداد کووید و فرسودگی شغلی ایجاد می شود.» هیز گفت: «پرستاران ما سوخته اند.»
کارشناسان بیشتر افزایش موارد و بستری شدن در بیمارستان را ناشی از عفونت در میان افرادی می‌دانند که در برابر ویروس کرونا تلقیح نشده‌اند. دولت می گوید 61 درصد از جمعیت ایالات متحده به طور کامل واکسینه شده اند.
دکتر استیو استیتز، مدیر ارشد پزشکی در سیستم بهداشتی دانشگاه کانزاس در کانزاس سیتی، گفت که “همه گیری افراد واکسینه نشده” همچنان بیمارستان و کارگران آن را درگیر کرده است.
جایی برای رفتن نیست. کارکنان ما خسته هستند. استیتز با اشاره به بازدید از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی گفت: ما مسافران را خالی خواهیم کرد، و omicron در آستان ما است. این یک هشدار گردباد به جامعه ما است.
استقرار گارد ملی اوهایو یکی از بزرگترین استقرارهایی است که در طول همه گیری دیده شده است، با بیش از 1000 عضو به بیمارستان های تحت محاصره به ویژه در مناطق آکرون، کانتون و کلیولند فرستاده شده است.
فرماندار مایک دی واین گفت که تا روز جمعه، 4723 نفر در این ایالت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده اند که این تعداد آخرین بار حدود یک سال پیش مشاهده شده است. او اضافه کرد که برخی از کارکنان قبل از اینکه برای شیفت دوم وارد شوند، فقط استراحت های کوتاهی می کردند.
سیستم‌های بهداشتی در جاهای دیگر که تا حدودی بهتر عمل می‌کنند، با عصبانیت به ورود نوع Omicron چشم دوخته‌اند و خود را برای تأثیر آن بسته‌اند.
مقامات نبراسکا گفتند که بیمارستان‌ها ممکن است مجبور باشند مراقبت‌هایی را متوقف کنند تا فضا برای بیماران کووید-19 باز شود. در حالی که تعداد مبتلایان نسبت به اوج بیماری همه گیر در ایالت کاهش یافته است، ممکن است به سرعت افزایش یابد و به دلیل بیمارانی که بیماری های غیر ویروسی دارند، تخت در دسترس باقی می ماند.
دکتر آنجلا هیولت از پزشکی نبراسکا در اوماها گفت: “ممکن است که omicron یک موج عظیم ایجاد کند، و صادقانه بگویم که ما در حال حاضر نمی توانیم آن را مدیریت کنیم.”
در مرکز پزشکی پراویدنس صلیب مقدس لس آنجلس، فقط 17 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در آنجا تحت درمان بودند که بخش کوچکی از بدترین وضعیت بیمارستان است. مدیر پرستار ادگار رامیرز گفت که همکارانش خسته هستند اما در صورت برخورد موج بهتر آماده هستند.
رامیرز گفت: “عامل انسانی داشتن این ترس همیشه وجود دارد.” من به خدمه خود می گویم، ما باید در این مورد صحبت کنیم. ما باید خودمان را بیان کنیم.’ در غیر این صورت کار سختی خواهد بود.»
خواهران دوقلوی لیندا کالدرون و ناتالی بالی، 71 ساله، قصد داشتند واکسینه شوند، اما آن را تا زمانی که خیلی دیر شده بود به تعویق انداختند. اکنون آنها در همان اتاق در پراویدنس هالی کراس اکسیژن دریافت می کنند، تخت هایشان تنها چند فوت از هم جدا شده است.
ما مدام می گفتیم، فردا این کار را انجام می دهیم. اما فردا هرگز فرا نرسید. ما واقعاً متأسفیم که این عکس‌ها را دریافت نکردیم، زیرا اگر این کار را می‌کردیم، در حال حاضر اینگونه نبودیم.»
Pflaum-Carlson، پزشک در Detroit Henry Ford Health، از مردم درخواست کرد که هم به نفع خود و هم برای کسانی که در خط مقدم مراقبت تلاش می کنند واکسن را دریافت کنند. او گفت: 80 درصد از تقریباً 500 بیمار کووید-19 در پنج بیمارستان این سیستم واکسینه نشده بودند.