بایدن: بایدن به مناسبت اولین سال ریاست‌جمهوری خود، برای برجسته کردن پیشرفت‌ها، در برابر شکست‌ها صبر بخواهید

واشنگتن: رئیس جمهور جو بایدن در روز چهارشنبه تلاش خواهد کرد تا با آمریکایی های مضطرب در مورد چالش های ارائه لیست طولانی کارهای خود صحبت کند، زیرا او یک کنفرانس خبری نادر به مناسبت اولین سال ریاست جمهوری خود برگزار می کند و از وی تقاضای صبر و شکیبایی با شکست های اخیر در برنامه عالی خود می کند. .
قبل از جلسه، که برای ساعت 4 بعدازظهر به وقت شرق در سیصد و شصت و پنجمین روز ریاست جمهوری خود تعیین شده بود، بایدن هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه احساس می کند بازنشانی درست است، ارائه نکرد. اما ظاهر او در همان روزی بود که به نظر می‌رسید تلاش‌های طولانی‌مدت دموکرات‌ها برای بازنگری در قوانین رای‌دهی کشور در ساختمان کنگره آتش می‌گیرد و بسته هزینه‌های اجتماعی عظیم بایدن متوقف می‌شود.
رویداد اتاق شرقی به بایدن فرصتی برای برجسته کردن دستاوردهای خود در برابر مخاطبان ملی ارائه می‌دهد، و او مطمئن بود که قانون زیرساخت‌های دو حزبی را که در زمان او وضع شده، اقتصاد خروشان و پیشرفت کشور در برابر کووید-19 را برجسته می‌کند.
با این حال، این زمان خطرناکی برای بایدن است: ملت درگیر موج مخرب دیگری از موارد ویروسی است و تورم در سطحی است که در یک نسل دیده نشده است. محبوبیت بایدن در سال اول ریاست جمهوری او به شدت کاهش یافته است و دموکرات ها در حال آماده شدن برای یک شکست احتمالی میان دوره ای هستند، اگر او نتواند اوضاع را تغییر دهد.
بایدن در اولین سال ریاست جمهوری خود تنها شش کنفرانس خبری انفرادی برگزار کرده است. تهدید مداوم ویروس کرونا در همان برپایی گردهمایی روز چهارشنبه مشهود خواهد بود: تعداد محدودی از خبرنگاران مجاز به حضور خواهند بود و همه باید برای ویروس آزمایش شوند و از ماسک استفاده کنند.
کاخ سفید گفت بایدن از ظاهر خود برای برجسته کردن پیشرفت های انجام شده و همچنین برای «همسطح کردن» با مردم در مورد چالش های پیش رو استفاده خواهد کرد.
جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه گفت: «کار انجام نشده است، کار انجام نشده است، و ما قطعاً آن را منتقل نمی‌کنیم». بنابراین، هدف ما، و من فکر می‌کنم آنچه که فردا درباره رئیس‌جمهور صحبت می‌کند، این است که چگونه بر پایه‌ای که در سال اول ایجاد کردیم، بسازیم.»
او گفت که در مورد حق رای، نظر بایدن “این است که هرگز ایده خوبی نیست که با پیشنهادات و آنچه برای آن مبارزه می‌کنید به ماه شلیک نکنید. و جایگزین این است که برای هیچ و برای هیچ مبارزه نکنید. سخت.”
تأثیر پایدار کووید-19 علیرغم تمام تلاش‌های او برای جمع‌آوری کشور در هدف مشترک برای شکست دادن ویروس، به وزنه‌ای بر ریاست‌جمهوری بایدن تبدیل شده است. به عنوان یک نامزد، او قول داد که وضعیت عادی را به یک کشور مبتلا به بیماری همه گیر بازگرداند، اما بیمارستان های شلوغ، کمبود در فروشگاه های مواد غذایی و اختلافات شدید بر سر دستورات واکسن و الزامات ماسک صورت فراوان است.
در همین حال، در صحن سنا، دموکرات ها به دلیل مخالفت سناتورهای دموکرات کیرستن سینما از آریزونا و جو مانچین از ویرجینیای غربی، در مسیر از دست دادن رأی برای تغییر قوانین مجلس به منظور تصویب قانون اصلاحات رأی گیری هستند. این امر محدودیت‌های نفوذ بایدن را تقریباً یک هفته پس از ایراد سخنرانی پرشور بایدن در آتلانتا که مخالفان این اقدامات را با جدایی‌طلبان مقایسه می‌کرد و سناتورها را به اقدام تشویق می‌کرد، نشان می‌دهد.
و همین یک ماه پیش، مانچین قانون تقریباً 2 تریلیون دلاری بایدن را با هدف رسیدگی به تغییرات آب و هوایی، کاهش فقر کودکان و گسترش شبکه امنیت اجتماعی که از طریق مالیات های جدید بر ثروتمندان پرداخت می شود، مسدود کرد. این لایحه، که حاوی بسیاری از مواردی است که بایدن امیدوار است میراث داخلی ماندگاری را تشکیل دهد، اکنون در حال بررسی است زیرا دموکرات ها منتظر راهنمایی بایدن برای چگونگی ادامه کار هستند.
این لایحه زمانی به عنوان خانه ای برای اولویت های مختلف مترقی تلقی می شد، اما اکنون دموکرات ها نیاز به ارائه دستاورد دیگری به رای دهندگان در سال میان دوره ای احساس می کنند و شروع به کنار آمدن با بسته ای کوچک کرده اند که می تواند بر منشین غلبه کند. سکوت
الیزابت وارن، سناتور ماساچوست روز سه شنبه به سی بی اس نیوز گفت: «من برای هر چیزی که قرار است ما را از خط پایان عبور دهد، آماده هستم. ما فقط باید آنچه را که می توانیم در خط پایان به دست آوریم.»
دیک دوربین، نماینده دموکرات سنا، بایدن را تشویق کرد تا در اظهارات خود به آمریکایی‌ها «صادق و واقع‌بین» باشد، به‌ویژه در مورد واقعیت‌های خشن در مورد آنچه در سنا با اختلاف 50 به 50 امکان‌پذیر است، جایی که هر قانون‌گذار می‌تواند دستور کار بایدن را مسدود کند.
دوربین، دیلند، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: «ما باید برنامه ای داشته باشیم که نه تنها برای رای دهندگان جذاب باشد، بلکه در کاپیتول هیل واقع بینانه باشد. داشتن یک دستور کار جاه طلبانه خوب است، اما باید به واقعیت خشن تولید آرا برسد.»
رؤسای جمهور دموکرات اخیر در اولین دوره های خود پس از سرزنش هایی که در انتخابات میان دوره ای متحمل شدند، اصلاحاتی را طراحی کردند. پرزیدنت بیل کلینتون پس از شکست در سال 1994 در جهت معتدل تری تغییر جهت داد. پرزیدنت باراک اوباما پس از اذعان به اینکه در انتخابات میان دوره ای سال 2010 “شلیک” شده بود، مجبور به تنظیم مجدد شد.
بایدن، به نوبه خود، نشان می دهد که پس از عقب نشینی های اخیر سیاست، برای تغییر جهت عمده آماده نیست. در عوض، کاخ سفید او قول می دهد که برای تحقق وعده های داده شده تلاش جدی کند.
سخنان او هم در داخل و هم در خارج به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت، زیرا ایالات متحده به دنبال تشکیل یک ائتلاف بین المللی برای خنثی کردن وضعیت خطرناک در شرق اروپا است.
ساکی روز سه‌شنبه گفت: «ما اکنون در مرحله‌ای هستیم که روسیه می‌تواند در هر مقطعی به اوکراین حمله کند.
رابرت گیبز، سخنگوی سابق اوباما، از بایدن خواست تا نگرانی آمریکایی‌ها درباره آینده را تایید کند.
رئیس جمهور بایدن باید به آمریکایی ها اطمینان دهد که نگرانی های اقتصادی آنها به ویژه در مورد تورم را درک می کند و دولت او بر بازگشت کشور به حالت عادی از طریق افزایش در دسترس بودن آزمایشات، تلاش برای باز نگه داشتن مدارس و مشاغل و ارائه راهنمایی های واضح تر در مورد کووید متمرکز است. گفت.
گیبس می‌گوید: «او باید در برابر ایده یک دور پیروزی مقاومت کند یا در یک رویداد تلاش کند تا با اثبات آنچه قبلاً انجام داده است، روایت کنونی را دوباره چارچوب‌بندی کند و در عوض در جایی زندگی کند که آمریکایی‌های مضطرب هستند، در مورد جاده پیش رو و کمتر در مورد جاده‌ای که قبلاً طی شده صحبت کند. اضافه.