بایدن: بایدن کمپین آزمایشی و تقویت کننده Covid-19 زمستانی را راه اندازی می کند

واشنگتن: رئیس جمهور جو بایدن با رونمایی از برنامه های زمستانی خود برای مبارزه با ویروس کرونا و نوع Omicron آن با در دسترس بودن واکسن ها و واکسن ها، اما بدون موارد جدید، قرار است کمپین فوری تری را برای آمریکایی ها برای دریافت واکسن های تقویت کننده کووید-19 آغاز کند. محدودیت های.
این طرح شامل الزامی برای بیمه‌گران خصوصی برای پوشش هزینه آزمایش‌های کووید-19 در خانه و تشدید شرایط آزمایش برای افرادی است که بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون خود وارد ایالات متحده می‌شوند. اما از آنجایی که برخی از کشورها مرزهای خود را می‌بندند یا دوباره قرنطینه را اعمال می‌کنند، مقامات گفتند که بایدن برای اعمال محدودیت‌های اضافی فراتر از توصیه‌اش مبنی بر پوشیدن ماسک توسط آمریکایی‌ها در داخل خانه در مکان‌های عمومی حرکت نمی‌کند.
بایدن روز چهارشنبه گفت که استراتژی آتی که قرار است در طی سخنرانی در انستیتوی ملی بهداشت رونمایی شود، با ویروس “نه با تعطیلی یا قرنطینه، بلکه با واکسیناسیون، تقویت‌کننده، آزمایش و غیره گسترده‌تر مبارزه می‌کند.”
کاخ سفید جزئیات برنامه بایدن را در اوایل روز پنجشنبه و پیش از سخنرانی منتشر کرد.
دولت بایدن به پذیرش گسترده داروهای تقویت کننده به عنوان مؤثرترین ابزار خود برای مبارزه با کووید-19 در زمستان امسال نگاه کرده است. متخصصان پزشکی می‌گویند که تقویت‌کننده‌ها محافظت بهتر و پایدارتری در برابر کووید-19، از جمله انواع جدید ویروس کرونا، ارائه می‌کنند.
چیزهای زیادی در مورد نوع Omicron ناشناخته باقی مانده است، از جمله اینکه آیا این نوع Omicron مسری تر است، آیا باعث می شود افراد به شدت بیمار شوند و آیا می تواند واکسن ها را خنثی کند یا خیر.
حدود 100 میلیون آمریکایی بر اساس سیاست فعلی ایالات متحده واجد شرایط دریافت تقویت کننده هستند و هر روز تعداد بیشتری واجد شرایط می شوند. مقامات معتقدند متقاعد کردن کسانی که قبلاً واکسینه شده‌اند برای دریافت دوز دیگر بسیار ساده‌تر از واکسینه کردن تقریباً 43 میلیون بزرگسال آمریکایی است که علیرغم کمپین‌های فشار عمومی گسترده برای بالا زدن آستین‌ها، واکسن تزریق نکرده‌اند.
و در حالی که الزامات واکسیناسیون یا آزمایش بایدن برای کارگران در کارفرمایان بزرگ‌تر به دلیل چالش‌های قانونی متوقف شده است، رئیس‌جمهور روز پنجشنبه فراخوان خود را از کسب‌وکارها برای پیشبرد و تحمیل وظایف خود بر کارگران تجدید می‌کند تا بتوانند بدون شیوع بیماری باز بمانند.
در تلاش برای تشویق افراد بیشتر به مصرف دوزهای تقویت کننده، دولت بایدن تماس مستقیم با افراد مسن را افزایش می دهد، جمعیتی که بیشترین آسیب را در برابر ویروس دارند. کاخ سفید گفت که مراکز خدمات مدیکر و مدیکر اخطاریه ای را برای تمام 63 میلیون ذینفع مدیکر ارسال خواهند کرد که آنها را تشویق به دریافت دوزهای تقویت کننده می کند. AARP با دولت در زمینه کمپین های آموزشی برای سالمندان همکاری خواهد کرد.
تاکنون حدود 42 میلیون آمریکایی، که حدود نیمی از آنها سالمندان هستند، دوز تقویت کننده دریافت کرده اند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری این هفته توصیه دوز تقویت کننده خود را برای پوشش همه آمریکایی های حداقل 18 سال از شش ماه پس از دوز دوم واکسن های mRNA از فایزر یا مدرنا گسترش داد.
کاخ سفید گفت CDC همچنین در تلاش برای کاهش یا حذف الزامات قرنطینه فعلی برای کسانی که به طور کامل واکسینه نشده اند و در معرض ویروس قرار ندارند، دستورالعمل جدیدی برای مدارس ایجاد می کند. سیاست‌های جدید، که کاخ سفید اعلام کرد در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد، می‌تواند شامل سیاست‌های به اصطلاح «آزمون برای ماندن» باشد، که در آن افرادی که به عنوان افراد نزدیک در نظر گرفته می‌شوند می‌توانند به مدرسه بروند اما ماسک بزنند و تحت پوشش قرار بگیرند. تست سریال، به منظور به حداقل رساندن افت یادگیری و اختلال.
به گفته مقامات، قانون آتی دولت مبنی بر الزام بیمه‌گران خصوصی به پوشش تست‌های خانگی هنوز در حال تدوین است و بسیاری از جزئیات از جمله اینکه تحت چه معیارهایی قابل بازپرداخت هستند، باقی مانده است. کسانی که تحت بیمه مدیکر و مدیکید هستند واجد شرایط نخواهند بود، اما کاخ سفید گفت که حدود 150 میلیون نفر با بیمه خصوصی دسترسی آسان‌تر و ارزان‌تری به آزمایش‌های خانگی خواهند داشت.
کاخ سفید اعلام کرد از آغاز هفته آینده، همه مسافرانی که به ایالات متحده سفر می کنند، صرف نظر از ملیت یا وضعیت واکسیناسیون، باید طی یک روز پس از سوار شدن به پرواز خود، مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کووید-19 ارائه کنند. این رقم در حال حاضر برای کسانی که واکسینه شده اند، از سه روز کاهش یافته است، که یک اقدام احتیاطی بیشتر در برابر نوع omicron است. اما کاخ سفید گزینه‌های سخت‌تری مانند الزام آزمایش‌های پس از ورود یا الزام به قرنطینه پس از ورود به ایالات متحده را کنار گذاشته است.
کاخ سفید گفت، بایدن همچنین دستورالعمل خود را مبنی بر الزام ماسک در هواپیماها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی که قرار بود در ژانویه منقضی شود، حداقل تا اواسط ماه مارس تمدید می کند.
دولت همچنین به ایالت‌ها اطلاع می‌دهد که بیش از 60 تیم برای کمک به آن‌ها یا شهرداری‌هایشان در رسیدگی به افزایش موارد و کمبودهای بهداشت عمومی در فصل زمستان در دسترس دارد که نیمی از آن‌ها با هدف تقویت خدمات بیمارستانی و 20 تیم برای حمایت از آنتی‌بادی‌های مونوکلونال نجات‌بخش هستند. درمان ها