بایدن: جو بایدن در حال کاهش پیشنهاد دستوری ترکیب اتانول در سال 2022: منابع

واشنگتن: به گفته دو منبع آگاه با تفکر دولت، دولت بایدن در بحبوحه واکنش لابی پالایش و اتحادیه‌ها که استدلال می‌کنند کاهش صنعت اتانول کشور دیگر نمی‌تواند از این هدف حمایت کند، در حال بررسی کاهش دستور ترکیب اتانول 2022 به کمتر از 15 میلیارد گالن پیشنهادی است.
جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، پس از آن که سلف وی، دونالد ترامپ، اقدامات بی‌سابقه‌ای برای رهایی پالایشگاه‌ها از این نیاز انجام داد، قول داد که برخی از شرایط عادی را به قوانینی بازگرداند که پالایشگاه‌ها را ملزم به ترکیب سوخت‌های زیستی مانند اتانول در استخر بنزین کشور می‌کند.
اما بایدن به سختی به قول خود عمل کند. همه‌گیری کووید مصرف سوخت را کاهش داده و باعث تعطیلی تعدادی از کارخانه‌های اتانول شده است. هزینه‌های نظارتی بالاتر، پالایشگاه‌ها را تهدید به تعطیلی پالایشگاه‌ها و کنار گذاشتن مشاغل پردرآمد اتحادیه‌ها کرده است.
در دسامبر، آژانس حفاظت از محیط زیست پیشنهادی را صادر کرد که مدت‌ها منتظر آن بودیم ترکیب سوخت زیستی را برای سال‌های 2020 و 2021 کاهش داد، اما آن را به 15 میلیارد گالن برای سال 2022 بازگرداند. کشاورزان و تولیدکنندگان سوخت زیستی از بازگرداندن سوخت‌های زیستی انتقاد کردند اما از بازسازی در سال جاری استقبال کردند.
این دو منبع به رویترز گفتند، اما در هفته‌های اخیر، مقامات دولت در نظر گرفته‌اند تا زمانی که قانون نهایی در اواخر سال جاری صادر شود، 15 میلیارد گالن را به عقب برگردانند.