بایدن: “دموکراسی ها می توانند …”: بایدن در مورد تقویت کشورهای با درآمد متوسط ​​پایین در اجلاس سران G7

هیروشیما: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، روز شنبه گفت که همه کشورهای دموکراتیک می توانند فرصت ها و رفاه را برای تقویت زیرساخت ها در کشورهای با درآمد متوسط ​​کم ارائه دهند.
بایدن در سخنرانی خود در اجلاس سران G7 در هیروشیما، ژاپن، گفت: “در طول نشست G7، ما به طیف وسیعی از مسائل، تغییرات آب و هوایی، امنیت غذایی، نابرابری جنسیتی، انعطاف‌پذیری اقتصادی، اتصال دیجیتال و امنیت جهانی می‌پردازیم. ما این موارد را دنبال می‌کنیم. چالش‌ها با هم هستند و من فکر می‌کنم که ما شروع به پیشرفت مهمی کرده‌ایم.”
اما اگر برای تقویت زیرساخت‌ها در کشورهای با درآمد متوسط ​​پایین برای کمک به کشورها برای ارائه فرصت‌ها و رفاه برای مردم خود تلاش بیشتری نکنیم، تأثیر ما محدود خواهد شد. سرمایه‌گذاری‌های ما هستند.»
رئیس جمهور آمریکا گفت که همه کشورهای در حال توسعه باید راه هایی برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود بیابند. وی همچنین اظهار داشت که آنها باید به حداکثر برسند زیرا نه تنها برای آن کار خاص، بلکه در کل منطقه تأثیر زیادی خواهد داشت. به حداکثر رساندن سرمایه‌گذاری، سرمایه عمومی و خصوصی بیشتری را نیز باز می‌کند.
بایدن در جریان اجلاس G7 می‌گوید: “با هم. بیایید دوباره متعهد شویم که نشان دهیم دموکراسی‌ها می‌توانند نتیجه بدهند. ما دوباره می‌گوییم، دموکراسی‌ها می‌توانند نتیجه دهند، ما باید به مردم در سراسر جهان ارائه دهیم.”
رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه برای شرکت در اجلاس سران گروه ۷ وارد هیروشیما شد و با فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن دیدار کرد.
پیش از این، قبل از اجلاس سران گروه 7، بایدن با نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور دیدار کرد و در هیروشیما، ژاپن، آنها را در آغوش گرفتند.
دیدار دو رهبر در آستانه سومین اجلاس حضوری رهبران اجلاس چهارگانه در اواخر امروز برگزار می شود.
راه های PM به دعوت فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، در اجلاس سران G7 تحت ریاست جمهوری ژاپن شرکت می کند.
در همین حال، اوایل امروز نخست وزیر مودی به هنگام ورود به جلسه کاری ششم اجلاس سران G7 در هیروشیما مورد استقبال همتای ژاپنی خود فومیو کیشیدا قرار گرفت.
نخست وزیر مودی در اوایل امروز در دیدار دوجانبه خود با همتای ژاپنی خود فومیو کیشیدا، طیف کامل روابط بین هند و ژاپن را بررسی کرد.
دو رهبر همچنین در مورد حوزه های تمرکز ریاست هند G20 و ریاست ژاپن G7 در زمینه “بهتر کردن سیاره زمین” بحث کردند.