با مزیت های سالن عقد حلما آشنا شوید • مجله تصویر زندگی

تشریفات عقد هرمس با دو سفره عقد لاکچری و دو سالن پذیرایی دارای دکوراسیون و چیدمانی متفاوت و به روز پذیرای شما عزیزان است. سالن عقد بهترین گزینه برای عروس و داماد هایی می باشد که ترجیح می دهند برگزاری جشن عقد ، از ثبت عقد رسمی توسط عاقد گرفته تا پذیرایی شام و نهار و تشریفات کامل را در فضایی شیک با امکانات کامل انجام دهند. تیم مدیریت و کارکنان این مجموعه از باتجربه ترین ها در امر برگزاری مراسم عقد و عروسی سالن عقد الماس غرب است. این مجموعه دارای سابقه طولانی در اجرای مراسمهای مختلف مانند عقد و عروسی است، بر این اساس با توجه به خدمات با کیفیتی که ارائه میدهند، توجه افراد زیادی را به خود جلب کردهاند.

امروزه تب شایعی بین مردم ایران و به ویژه عروس و دامادها و در کل زوجهای جوان به نام عقد آریایی و برگزاری مراسمی به این اسم در عروسی ها و همچنین جشنهای عقد در سراسر کشور به خصوص شهر تهران به راه افتاده که توجههای بسیاری را نیز به خود جلب کرده است. در شهر تهران سالن عقد فضای باز محدودی وجود دارد که به صورت تخصصی ارائه خدمات کند. نورپردازی در این بخش باید به خوبی انجام شود، چون از این بخش سالن عقد بیشتر فیلمبرداری می شود.

خدماتی که سالن عقد ها انجام می دهند بسیار متنوع هست و بسته به رنج قیمت سالن عقد از اقتصادی و ارزان قیمت در اتاق عقد تا خانه عقد های شیک و لاکچری را شامل می شود. عمارت عقد اُشهن با طراحی منحصر به فرد و دکوری متفاوت ، بدون شک از بهترین سالن های عقد تهران است.

دفاتر ازدواج امروز خدمات دیگری به جز جاری کردن خطبه عقد نیز به زوج های جوان ارائه می دهند، اما نحوه ارائه این خدمات با یکدیگر تفاوت دارد. همچنین آداب و نحوه برگزاری این مراسم که به عقد آریایی در بین مردم شایع شده است، با نحوه برگزاری نسخه اصلی آن در زمان زرتشت در ایران باستان تفاوتهایی اساسی دارد. همچنین باید در نظر داشت که این سالن عقد شیک با بهبود کیفیت غذاها و دسرهای خود میتواند یکی از بهترین گزینهها برای انتخاب شما عروس و دامادها جهت برگزاری مراسم عقد و جشن عروسیتان در این مجموعه باشد. همچنین طاووسها و فضای باز بسیار زیبایی که در این مجموعه تدارک دیده شده است به راحتی میتواند جلوه خیلی خاص و چشمنوازی را به عکاسی عروسی و فرمالیته شما عروس و دامادهای عزیز و همینطور فیمبرداری از برگزاری مراسم عقد و جشن سالن عقد ژابیز عروسیتان بخشد.