برای فروش: ویلای رم بازسازی شده توسط شاهزاده خانم تگزاس به حراج گذاشته شد

رم: ویلایی در قلب رم که دارای تنها سقف شناخته شده نقاشی شده توسط کاراواجو است، پس از بازسازی خانه توسط آخرین ساکنان آن: یک شاهزاده خانم متولد تگزاس و شوهر فقیدش، با حکم دادگاه به حراج گذاشته می شود. یکی از خانواده های اشرافی رم.
کازینو دل آرورا، همچنین به عنوان ویلا لودوویسی شناخته می شود، در سال 1570 ساخته شد و از اوایل دهه 1600 در خانواده لودوویسی قرار داشت. پس از مرگ شاهزاده نیکولو بونکامپانی لودوویسی در سال 2018، این ویلا موضوع اختلاف ارثی بین فرزندان ازدواج اول او و همسر سومش، ریتا جنرت بونکامپانی لودوویسی شد.
قاضی اخیراً دستور داده است که این ویلا به حراج گذاشته شود که برای 18 ژانویه برنامه ریزی شده است، ارزش آن 471 میلیون یورو (533 میلیون دلار) و قیمت اولیه آن 353 میلیون یورو (400 میلیون دلار) تعیین شده است.
فهرست موجود در سایت حراج دادگاه رم ویژگی های بسیاری را برجسته می کند، اگرچه اشاره می کند که 11 میلیون یورو (12.5 میلیون دلار) بازسازی لازم است تا مطابق با استانداردهای فعلی باشد. این فهرست می‌گوید که یک “مالک یادبود” در شش سطح، “در میان معتبرترین زیبایی‌های معماری و منظره رم پیش از اتحاد” با سه گاراژ، Caravaggio، دو تراس پشت بام و یک “باغی باشکوه با عصاره‌های درختی و بلند”. درختان، مسیرهای عابر پیاده، پله‌ها و مکان‌های استراحت».
شاهزاده خانم آمریکایی که قبلاً با جان جنرت جونیور، نماینده سابق کنگره آمریکا ازدواج کرده بود، وقتی در فکر ترک خانه نزدیک به 20 سال خود است، اشک می ریزد. زمانی که در سال 2009 با Boncompagni Ludovisi ازدواج کرد، ویلا از بین رفته بود و شوهر جدیدش فقط از آن به عنوان دفتر استفاده می کرد.
خانم Boncompagni Ludovisi در جریان بازدید از این ملک در روز سه شنبه گفت: “من واقعاً شروع کردم به تلاش برای بازسازی آن تا جایی که می توانستم، در حد توانم.” “واقعا، شما باید یک میلیاردر باشید، نه یک میلیونر. اگر چنین خانه ای دارید، یک خانه تاریخی، باید میلیاردر شوید، زیرا می خواهید همه چیز را درست انجام دهید. شما نمی خواهید اشتباهی مرتکب شوید. ”
در سال 2010، این زوج تصمیم گرفتند که ویلا را به روی عموم مردم برای گروه‌های تور و شام باز کنند تا به تامین مالی ادامه تعمیرات و نگهداری کمک کنند. جدای از سقف کاراواجو و باغ‌های سرسبز بیرون، خانه 2800 متر مربعی (30000 فوت مربع) در مجاورت ویا ونتو دارای نقاشی‌های دیواری از گورچینو است. همچنین – همانطور که خانم Boncompagni Ludovisi دوست دارد اشاره کند – در طول قرن ها تعداد زیادی بازدیدکننده داشته است، از جمله هنری جیمز نویسنده آمریکایی-بریتانیایی و پیوتر ایلیچ چایکوفسکی آهنگساز روسی.
او می گوید: “بعد از مدتی، فکر می کنید به آن عادت کرده اید. اما من هرگز این کار را نکردم.”
کاراواجو در سال 1597 توسط یک دیپلمات و حامی هنر ساخته شد که از نقاش جوان خواست سقف اتاق کوچکی را که به عنوان کارگاه کیمیاگری استفاده می کرد تزئین کند. نقاشی دیواری 2.75 متری (نه پا) که مشتری، پلوتون و نپتون را به تصویر می‌کشد، غیرعادی است: این نقاشی دیواری نیست، بلکه رنگ روغن روی گچ است و تنها نقاشی دیواری سقفی است که کاراواجو ساخته است.
کلودیو استریناتی، مورخ هنر و کارشناس کاراواجو، می گوید: «این تصویر از یک سو یک تصویر کمیاب است و از سوی دیگر دارای ارزش زیادی است، زیرا توسط یک هنرمند برجسته ساخته شده است. “انتخاب تکنیک روغن روی دیوار احتمالاً از این واقعیت ناشی می شود که کاراواجو نمی دانست چگونه نقاشی های دیواری را از نظر فنی نقاشی کند.”
خانم Boncompagni Ludovisi امیدوار است در نهایت دولت ایتالیا این ویلا را خریداری کند تا بتواند در مالکیت عمومی باقی بماند. ایتالیا به‌عنوان یک مکان تاریخی که توسط وزارت فرهنگ محافظت می‌شود، می‌تواند تلاش کند تا بالاترین قیمت را در این اقدام ارائه دهد.
در حال حاضر، او از آخرین لحظات خود با گنج ها لذت می برد.
او گفت: “گاهی به آنجا می روم و تشک یوگا خود را برمی دارم و یوگای خود را زیر کاراواجو انجام می دهم، زیرا بسیار آرامش بخش است.” “و حالا، با دانستن اینکه می‌روم، حدس می‌زنم وقتی آن حراج اتفاق می‌افتد، هر لحظه را ارزشمند می‌دانم. من هر لحظه، هر خاطره‌ای را ارزشمند می‌دانم.”