بررسی کارت نقدی فعال Wells Fargo

2% پاداش نقدی نامحدود – دارندگان کارت 2٪ پاداش نقدی نامحدود در خرید دریافت می کنند، بدون دسته بندی برای فعال کردن یا محدودیت درآمد برای ردیابی.

کارت‌های دیگری نیز وجود دارند که نرخ بازگشت نقدی بالاتری را در دسته‌های خاص ارائه می‌دهند، و اگرچه ارزش آن را دارند، اما به تلاش بیشتری نیاز دارند. و آنها اغلب مشمول محدودیت و محدودیت در خریدهایی هستند که برای آنها درخواست می کنند. کارت Wells Fargo Active Cash℠ برای افرادی که می‌خواهند کارتی با کاربری آسان داشته باشند که همچنان جوایز بالایی را ارائه می‌دهد، عالی است: شما بهترین جوایز ثابت در کلاس را فوراً در خرید خود کسب خواهید کرد – بدون محدودیت یا حلقه. برای پریدن

پاداش ثبت نام 200 دلار پاداش نقدی – دارندگان کارت New Wells Fargo Active Cash℠ می‌توانند با صرف تنها ۱۰۰۰ دلار برای خرید در سه ماه اول، پاداش ثبت‌نام ۲۰۰ دلاری جوایز نقدی دریافت کنند. این نه تنها یک جایزه ثبت نام بسیار رقابتی برای کارتی بدون کارمزد سالانه است، بلکه یکی از مواردی است که این کارت اعتباری Wells Fargo را از سایر کارت های 2٪ متمایز می کند. من هنوز به کارت دیگری با 2٪ پاداش نقدی نامحدود برخورد نکرده ام که دارای جایزه ثبت نام نیز باشد.

پیشنهاد مقدماتی 15 ماهه 0% آوریل – دارندگان کارت جدید می توانند به مدت 15 ماه کامل از 0% APR برای خریدهای جدید و انتقال موجودی واجد شرایط برخوردار شوند. این یک پیشنهاد عالی است، حتی در مقایسه با کارت‌هایی که فقط برای APR مقدماتی 0٪ به بازار عرضه می‌شوند. این بدان معنی است که این کارت به شما امکان می دهد از علاقه خرید و انتقال موجودی در سال 2023 جلوگیری کنید!

به خاطر داشته باشید که برای واجد شرایط بودن برای کاهش نرخ بهره و کارمزد انتقال موجودی کمتر، انتقال موجودی باید در 120 روز اول انجام شود.

بدون هزینه سالانه — در بسیاری از موارد، نرخ های پاداش بالا به معنای هزینه های سالانه بالا است. نه با کارت Wells Fargo Active Cash℠، که هزینه سالانه 0 دلاری دارد.

محافظت از تلفن همراه — با قیمت یک تلفن همراه معمولی در صدها دلار، داشتن نوعی بیمه ایده خوبی است. با این کارت ولز فارگو، تنها با پرداخت قبض تلفن همراه خود با کارت خود، می توانید تا سقف 600 دلار از تلفن همراه خود محافظت کنید. پوشش مشمول 25 دلار کسر است.