بریژیت ماکرون 70 ساله می شود، با این امید که از سرفصل ها دوری کند

پاریس: بانوی اول فرانسه بریژیت ماکرون پنجشنبه 70 ساله می شود، اما انتظار نداشته باشید که او در مورد آن صحبت کند.
او در ژانویه به مجله سبک زندگی زنان S با ترسی مبدل از سیل مقالات خبری گفت: «منتظر 13 آوریل 2023 باشید که من 70 ساله خواهم شد. “مطمئنم در موردش خواهید شنید.
“آن روز چیزی نخواهم خواند.”
بریژیت که سه فرزند از ازدواج قبلی خود دارد، دهه ها را به یاد فاصله سنی 25 ساله بین خود و همسرش می اندازد، او زمانی که او دانش آموز بود و او معلم یک مدرسه خصوصی در شمال شرقی فرانسه بود، آشنا شد.
ازدواج آنها در زمانی که امانوئل مکرون در انظار عمومی ظاهر شد – ابتدا به عنوان وزیر، سپس به عنوان نامزد ریاست جمهوری در سال 2016 – با این سوال که آیا چنین زوج غیرمعمولی می تواند معتبر باشد یا خیر.
اگرچه رابطه صمیمانه و صمیمانه آنها از آن زمان بر شکاکان جلب شده است، اما علاقه عمومی به زوج اول هنجار شکن – و اشاره به سن بریژیت – هرگز از بین نرفت.
او در مصاحبه خود با اس ادامه داد: “من هرگز زوج خود را تبلیغ نکرده ام: وجود دارد اما نمی توانید آن را توضیح دهید.”
او افزود: «بدیهی است که در همان محدوده سنی بودن آسان‌تر است.
وقتی خبرگزاری فرانسه با او تماس گرفت، دفتر او از گفتن اینکه چه برنامه‌ای برای تولد تاریخی خود داشت، خودداری کرد.
بانوی اول عصر چهارشنبه از یک سفر دولتی دو روزه به هلند به همراه همسرش بازگشت که شاهد حضور او در یک ضیافت دولتی بود که توسط پادشاه هلند برگزار شد و با ملکه خانه آن فرانک را گشت.
او یک بار در مورد خطر ظاهر شدن مانند یک “گلدان گل” تزئینی در هنگام عکسبرداری های صحنه دار و وظایف تشریفاتی چنین مناسبتی صحبت کرد.
او که همیشه یک همسر سیاسی بی‌میل بود، طبق گزارش‌ها در وهله اول شوهرش را از ورود به زندگی عمومی منصرف کرد و در آوریل سال گذشته در مورد نامزدی او برای دومین دوره ریاست‌جمهوری بی‌رحمانه رفتار کرد.
در جریان تظاهرات ضد مکرون در سال 2018 توسط به اصطلاح “جلیقه زردمعترضان، عاشق ادبیات و تئاتر شخصا مورد هدف قرار گرفت و او از اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور سابق برزیل متحمل شد. ژایر بولسونارو و کابینه اش
“شب انتخابات مجدد چهره من را دیدی؟” او اخیراً به مجله لو پوینت گفت و با اشاره به عملکرد سخت خود در حالی که شوهرش پیروزی پنج سال دیگر در قدرت را جشن گرفت.
زمانی که نماینده فرانسه در خارج از کشور نبود، خود را به کارهای خیریه در خانه انداخته است، با حمایت یک تیم کوچک که از فضای خود در کاخ ریاست جمهوری فعالیت می کنند.
بیشتر مسائل کمپین او به شغل سابق او به عنوان معلم – قلدری در مدارس، اوتیسم دوران کودکی، سلامت روان و رسانه های اجتماعی – مرتبط است، اما آنها نیز انتخاب های کلاسیکی هستند.
روبرت اشنایدر، نویسنده یک کتاب فرانسوی زبان درباره همسران رئیس جمهور به نام “بانوهای اول” به خبرگزاری فرانسه گفت: “از نظر فعالیت هایش، او در رویکرد خود بسیار سنتی است.”
بریژیت که در یک خانواده استانی مرفه به دنیا آمد – پدرش یک مغازه شکلات فروشی در زادگاهش آمینس داشت – به طور گسترده تصور می شود که بریژیت محافظه کارتر از همسرش است و با نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق جناح راست رابطه دوستانه دارد.
در ابتدا دو طرف برای او وجود داشت: یک زن آزاد که قراردادهای اجتماعی را (از طریق ازدواج خود) شکسته بود… و دیگری که متعارف بود: یک بورژوای استانی، کاتولیک، خوب پرورش یافته، خوش لباس، که به آن رای می داد. اشنایدر اضافه کرد.
“امروز این ضلع دوم اوست که غالب است.”
تأثیر او بر سیاست موضوع گمانه زنی های بی پایان در فرانسه است.
او به طور گسترده ای برای انتقال پیام های مشاوران و متحدانش به شوهرش استفاده می شود و به عنوان یک تابلوی صدا برای ایده های او عمل می کند.
بریژیت به‌عنوان معلم نمایشنامه سابق خود، علاقه زیادی به سخنرانی‌ها و سخنرانی‌های عمومی ماکرون دارد و او را در زمینه گویندگی و ارائه راهنمایی می‌کند.
او در سال 2021 به روزنامه لوموند گفت: “من هرگز او را نگرفتم که بگویم “این یا آن کار را بکن”. او آنچه را که می خواهد انجام می دهد.”
بریژیت که به طور طبیعی پرحرف، برون‌گرا و اجتماعی است، تلاش می‌کند تا تمایل خود را به صریح و مستقیم بودن در جمع محدود کند.
او در ماه ژانویه به کانال TF1 گفت: «به آنچه می‌گویم توجه بیشتری می‌کنم… زیرا این فقط من را درگیر نمی‌کند. “من می خواهم آزادی بیشتری برای صحبت داشته باشم.”
از بریژیت در مورد راز خود برای سرپیچی از سال ها پرسیده شد، بریژیت برنامه روزانه خود را تشریح کرد.
او به مجله S گفت: “من روزی نیم ساعت ورزش می کنم — به تنهایی و بدون مربی — رژیم غذایی متعادلی می خورم و وقت خود را صرف نوشتن و خواندن می کنم.”