بهترین متخصص پوست اصفهان دکتر ابوالفضل جویا

بهتر است برای رسیدن به نتایج دلخواه، نزد بهترین جراح لیفت شقیقه در تهران بروید؛ چرا که تهران نسبت به شهرستان ها، امکانات بهتر و پزشکان باتجربه تری لیفت شقیقه با جراحی دارد. 5- آیا عمل لیفت شقیقه درد دارد؟ آیا لیفت شقیقه برای شما مناسب خواهد بود ؟ همچنین جراح لیفت شقیقه از شما می خواند که مصرف داروهایی مانند آسپرین، داروهای رقیق کننده خون و ویتامین E را قطع کنید؛ چرا که این داروها باعث بروز عوارضی پس از عمل جراحی می­شوند. این روش ها ممکن است در کوتاه مدت تاثیر داشته باشد اما با گذشت زمان تاثیر آن کاملا از بین می رود و باید به صورت مکرر برای ترمیم اقدام کنید.

در صورتی که بین ابروها چین و چروک وجود نداشته باشد و فقط افتادگی دم ابرو وجود داشته باشد، لیفت تمپورال یا شقیقه روش مناسبی است که در این روش برش در محل شقیقه داده می شود لیفت قسمت خارجی ابرو ها انجام می گردد. لیفت شقیقه که به عنوان “لیفت تمپورال ابرو و چشم” نیز شناخته می شود ، یک عمل جراحی پلاستیک است که با هدف لیفت صورت، ابرو و چشم را به سمت بالا و شقیقه ها می کشد.

اگر شما هم افتادگی پوست ناحیه شقیقه دارید و این مشکل باعث افتادگی ابرو و چشم های شما شده است لیفت شقیقه یا همان لیفت تمپورال می تواند گزینه مناسبی برای بازگشت طروات و جوانی به چهره شما باشد. کسانی که در انتهای ابرو و دو طرف چشم خود دچار خطوط عمیق شده اند و می خواهند به کم کردن اثرات قابل مشاهده پیری در چهره خود را دارند. با عبور از دهه سی و وارد شدن به دهه چهل زندگی، گاهی چروکهایی در گوشه چشم و ابرو ایجاد میشود که چهره افراد را بیشتر از سن واقعی آنها نشان میدهد؛ درخشندگی و زیبایی چشمها را کاهش میدهد و حس پیر شدن را در فرد ایجاد میکند.

در قسمت شقیقه برش کوچکی زده میشود. هنگامی که سن رفته رفته بالا میرود، میزان چربیهای زیر پوست صورت نیز بهتدریج کمتر میشود. با وجود برش کمتر و حداقل تهاجمی بودن این روش، لیفت شقیقه می تواند تأثیر چشمگیری در ویژگی های صورت و ظاهر شما داشته باشد. جراحی لیفت شقیقه نوعی جراحی غیر تهاجمی است که تأثیرات قابل توجهی در کاهش میزان چین و چروکهای دور چشم خواهد داشت. معمولا اولین راهی که برای تغییر در ظاهر بینی به ذهن اکثر افراد میرسد، جراحی راینوپلاستی (عمل زیبایی بینی) است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لیفت شقیقه همدان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.