ترامپ: ایالات متحده: دونالد ترامپ می‌گوید حتی اگر محکوم شود از پیشنهاد ریاست جمهوری انصراف نخواهد داد

رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ روز سه‌شنبه گفت که به مبارزات انتخاباتی خود برای کاخ سفید ادامه خواهد داد، حتی در صورت محکوم شدن به جرم. ترامپ در اولین مصاحبه خود با رسانه ملی پس از اعتراف به بی گناهی در هفته گذشته در مورد 34 اتهام جنایت در رابطه با رسوایی پرداخت پول، از رهبران قدرتمند چندین کشور دیگر تعریف کرد. به دموکرات های “بیمار و رادیکال” حمله کرد. و اشاره کرد که حتی یک حکم زندان او را از نامزدی برای ریاست جمهوری باز نمی دارد. ترامپ در پاسخ به سوالی درباره محکومیت احتمالی در فاکس نیوز گفت: «من هرگز ترک تحصیل نمی کنم، این موضوع من نیست.
این مصاحبه همچنین اولین مصاحبه او با تاکر کارلسون، مجری فاکس نیوز بود، زیرا پیام های متنی خصوصی که به عنوان بخشی از توهین 1.6 میلیارد دلاری علیه این کانال توسط Dominion Voting Systems فاش شد، نشان دهنده انزجار کارلسون از ترامپ بود. “برای مردی که به عنوان یک افراطی کاریکاتور شده است” کارلسون درباره ترامپ در این نمایشگاه گفت: “ما فکر می کنیم آنچه را که او برای گفتن دارد معتدل، معقول و عاقلانه خواهید یافت.”
ترامپ در این مصاحبه یک ساعته گفت که رهبران دموکرات تهدیدی بزرگتر از دیکتاتورهای خارجی برای ملت هستند. وی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به عنوان “بسیار باهوش” یاد کرد و گفت که رهبران عربستان سعودی “مردم بزرگی” هستند و شی جین پینگ رئیس جمهور چین را “مردی باهوش” خواند. وی افزود: “بزرگترین مشکل” برای ایالات متحده نه بازیگران خارجی بلکه “این افراد بیمار و رادیکال از داخل” این کشور هستند.