ترامپ: ترامپ بازگشته است – روی درخت کریسمس بایدن

واشنگتن: دونالد ترامپ به کاخ سفید بازگشت – حداقل به شکل تصویری که روی درخت کریسمس بایدن که روز دوشنبه رونمایی شد، آویزان شده است.
اغراق نیست اگر بگوییم بین ترامپ ها و بایدن ها اختلاف نظر وجود دارد، عمدتاً به این دلیل که ترامپ به تلاش بی سابقه خود برای متقاعد کردن آمریکایی ها مبنی بر اینکه جو بایدن واقعاً او را در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شکست نداده است، ادامه می دهد.
اما تم “هدایایی از قلب” بانوی اول جیل بایدن برای تزئینات کریسمس امسال، حسن نیت فصلی را ارائه می دهد.
یک عکس قاب طلایی از ترامپ و همسرش ملانیا روی درخت در اتاق غذاخوری ایالتی آویزان شده است، همراه با عکس هایی از اوباماها، خانواده های هر دو رئیس جمهور بوش، ریگان ها و کارترها.
عکس های بیشتر از اولین خانواده های سابق، دوباره از جمله ترامپ، یک راهرو را تزئین می کنند. بر روی دیوار دیگری کارت‌های تبریک تعطیلات از طرف بایدن، اوباما و ترامپ قاب‌بندی شده است.
آتش بس کریسمس به نوعی با رابطه تلخ بین ترامپ و بایدن در تضاد است.
پس از پیروزی بایدن، دونالد و ملانیا ترامپ دعوت سنتی دیرینه را برای نوشیدن چای که روسای جمهور مستعفی و خانم های اول برای جانشینان خود انجام می دهند، نادیده گرفتند.
در یک اختلال دیگر در آداب و رسوم ملایم تر کاخ سفید، ترامپ هرگز میزبان باراک اوباما، سلف دموکرات خود برای رونمایی رسمی از پرتره نشد.
این جمهوریخواه همچنین هنوز عکس خود را در کاخ سفید بایدن آویزان نکرده باشد.