ترامپ: رئیس جمهور سابق آمریکا “دروغ گفت و آبروی من را خراب کرد”: ترامپ متهم به تجاوز جنسی

نیویورک: نویسنده از دونالد شکایت کرد ترامپ به اتهام تجاوز جنسی به او در حدود 30 سال پیش، در یک دادگاه مدنی در روز چهارشنبه به هیئت منصفه گفت که رئیس جمهور سابق ایالات متحده به او تجاوز جنسی کرده و با دروغ گفتن در مورد آن، او را بدنام کرده است.
ای جین: «من اینجا هستم زیرا دونالد ترامپ به من تجاوز کرد و وقتی در مورد آن نوشتم، او دروغ گفت و گفت این اتفاق نیفتاده است. کارول در دادگاه فدرال منهتن گفت. او دروغ گفت و آبروی من را خراب کرد و من اینجا هستم تا تلاش کنم تا زندگی ام را پس بگیرم.
کارول 79 ساله، ستون نویس سابق مشاوره مجله ال، به دنبال خسارت نامشخصی از ترامپ 76 ساله است که رهبری حوزه جمهوری خواهان در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 را بر عهده دارد.
او به دلیل برخورد ادعایی در رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در اواخر سال 1995 یا اوایل سال 1996 شکایت کرد، جایی که به گفته او ترامپ به او تجاوز کرد تا زمانی که توانست فرار کند.
کارول پس از اینکه او ادعای تجاوز به عنف خود را در ماه اکتبر در پلتفرم رسانه اجتماعی Truth خود تکذیب کرد و گفت که او را نمی‌شناخت، او «نوع او» نیست و او ادعای فروش خاطراتش را مطرح کرد، به دلیل افترا از ترامپ شکایت کرد. .
او همچنین بر اساس قانون بازماندگان بزرگسالان نیویورک از او شکایت می‌کند، که به بزرگسالان اجازه می‌دهد تا مدت‌ها پس از پایان محدودیت‌ها از سوءاستفاده‌کنندگان ادعایی خود شکایت کنند.
کارول شهادت داد که سال ها قبل از تجاوز ادعایی ترامپ را ملاقات کرده بود و او را “بسیار با شخصیت” و “مردی در شهر” می دانست.
در برگدورف، کارول به یاد آورد که در حال خروج از فروشگاه بود که ترامپ او را شناخت و دستش را بالا گرفت و باعث شد که متوقف شود.
کارول به یاد می آورد: “او گفت: “هی، تو آن خانم مشاوره ای هستی.” گفتم: هی، تو اون سرمایه دار املاک هستی.
کارول گفت که او و ترامپ در حال شوخی بودند و لحن او را «جوش» توصیف کرد و ترامپ به دنبال خرید لباس زیر برای زن دیگری بود.
او گفت که ترامپ از او خواسته است که یک لباس زیر زنانه را امتحان کند و همین باعث شد که او به شوخی بگوید که باید آن را امتحان کند.
کارول گفت که ترامپ سپس او را به رختکن باز برد، در را بست، او را به دیوار هل داد و جوراب شلواری اش را پایین کشید.
او گفت که انگشتان ترامپ “به داخل واژن من رفتند، که بسیار دردناک بود، بسیار دردناک بود” و او همچنین “آلت تناسلی خود را وارد کرد.” همانطور که امروز اینجا نشسته ام، هنوز می توانم آن را احساس کنم.
کارول در حالی که او را عقب رانده بود، خفه شد و با اشک هایش مقابله کرد.
کارول در پاسخ به سوال وکیلش که آیا به ترامپ «نه» گفته است یا خیر، گفت: «به خاطر نمی‌آورم که آن را گفته باشم، شاید گفته باشم».
کارول گفت که در آن زمان خودش را مقصر می‌دانست و می‌ترسید که شغلش را از دست بدهد و اگر ترامپ او را گزارش دهد، تلافی کند.
او همچنین گفت که این آسیب طولانی مدت است.
او افزود: «این باعث شد که دیگر نتوانم یک زندگی عاشقانه داشته باشم.
انتظار می رود وکلای ترامپ از کارول، از جمله ناتوانی او در به خاطر سپردن زمان ملاقات، سوال کنند.
او به یاد می آورد که آن در یک شب پنجشنبه بود، اما “نمی توانم بگویم که 100٪ مطمئن هستم.”
انتظار می‌رود که هیئت منصفه متشکل از شش مرد و سه زن تصمیم بگیرند که آیا ترامپ را مسئول جبران خسارات می‌دانند یا خیر، و اگر چنین است، چقدر بدهکار است.
محاکمه روز سه شنبه آغاز شد و انتظار می رود یک تا دو هفته طول بکشد.
قاضی به ترامپ هشدار داده است
ترامپ در جلسه محاکمه شرکت نمی‌کند و الزامی هم برای حضور در آن وجود ندارد.
اما ترامپ در دو پست روز چهارشنبه در Truth Social روی انتقاد خود از کارول ایستاد و لوئیس کاپلان قاضی منطقه ای ایالات متحده هشدار داد که در صورت ادامه بحث در مورد این پرونده، ممکن است با مشکلات حقوقی بیشتری روبرو شود.
“آیا کسی باور می کند که من یک زن تقریباً 60 ساله را که در آن زمان نمی شناختمش را از جلوی درب یک فروشگاه بزرگ شلوغ ببرم (در حالی که من بسیار شناخته شده هستم، به عبارت ساده!) ترامپ نوشت: به یک رختکن کوچک. “او فریاد نمی زد؟ شاهدی نیست؟ هیچ کس این را ندید؟”
ترامپ همچنین اتهامات کارول را “یک کلاهبرداری ساختگی” خواند و گفت: “این یک داستان کلاهبرداری و دروغ است – شکار جادوگر!”
که منجر شد کاپلان به تیم حقوقی ترامپ، خارج از حضور هیئت منصفه، بگوید که ترامپ به نظر می‌رسد «مطمئناً تلاش می‌کند تا با مردم بدون نقل قول خود و با هیئت منصفه درباره موضوعاتی صحبت کند که «هیچ کاری در مورد آن صحبت نمی‌شود».
قاضی اضافه کرد که اگر ترامپ ادامه دهد ممکن است «منبع جدیدی از مسئولیت را دستکاری کند».
جو تاکوپینا، وکیل ترامپ به قاضی گفت که او روز چهارشنبه با ترامپ صحبت خواهد کرد و “از او بخواهد از هرگونه پست بیشتر در مورد این پرونده خودداری کند… من تمام تلاشم را انجام خواهم داد.”
شاهدان احتمالی دیگر کارول عبارتند از دو دوست که او در مورد تجاوز ادعایی ترامپ با آنها راز کرده است و دو زن دیگر که ترامپ را به تجاوز جنسی متهم کرده اند.