ترامپ: گزارش ویدئویی ترامپ در دادگاه تجاوز مدنی علنی شد

نیویورک: ویدئویی از شهادت سوگند یاد شده توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دادخواست تجاوز جنسی و افترا علیه وی، روز جمعه علنی شد.
این فیلم که برخی از آنها این هفته در دادگاه پخش شد، نشان می دهد ترامپ در مورد اظهارات بدنام خود در نوار “دسترسی به هالیوود” که قبل از انتخابات 2016 به بیرون درز کرد، سوال شد.
ترامپ طی گزارشی که در اکتبر 2022 ثبت شد، می‌گوید که اظهارات او مبنی بر اینکه افراد مشهور مجوز تجاوز جنسی به زنان را دارند، “در طول یک میلیون سال گذشته” از نظر تاریخی “درست” بوده است.
ترامپ در بازجویی از وکیل متهمش ای. جین کارول گفت: “من حدس می‌زنم که تا حد زیادی درست است. نه همیشه، اما تا حد زیادی درست است. متاسفانه یا خوشبختانه.”
“و شما خود را یک ستاره می دانید؟” وکیل، روبرتا کاپلان، می پرسد. ترامپ در پاسخ گفت: «فکر می‌کنم می‌توانید این را بگویید، بله».
این ویدئو همچنین نشان می دهد که ترامپ کارول را با همسر سابقش اشتباه گرفته است مارلا میپلز در یک عکس قدیمی
پس از اینکه وکیلش به اشتباه او اشاره کرد، ترامپ می‌گوید: «بسیار مبهم است».
ترامپ ادعای خود مبنی بر اینکه نمی‌داند کارول کیست، تکرار می‌کند و چندین بار تکرار می‌کند که «او نوع من نیست».
اعضای مطبوعات از قاضی رئیس دادگاه مدنی درخواست کردند تا ویدئویی را منتشر کند که تشخیص داد به طرفین مربوط است.
کارول سال گذشته از ترامپ به اتهام تجاوز به او در یک فروشگاه بزرگ در نیویورک در اواسط دهه 1990 شکایت کرد.
او همچنین ادعا می‌کند که وقتی او را به دروغگویی متهم کرد، پس از اینکه او در سال 2019 با این اتهامات در معرض دید عموم قرار گرفت، او را بدنام کرد.
ترامپ بارها و به شدت این اتهامات را رد کرده و به دلیل آن مورد تعقیب کیفری قرار نگرفته است.
دعوای کارول به دنبال خسارات نامشخص برای آسیب های روانی و آسیب های دیگر است و از ترامپ می خواهد که نظرات خود را پس بگیرد.
وکلای هر دو طرف روز پنجشنبه به پرونده خود استراحت دادند و انتظار می‌رود که هیئت منصفه 9 نفره هفته آینده رای صادر کند.
این پرونده یکی از چندین چالش حقوقی پیش روی ترامپ است، زیرا این جمهوری خواه 76 ساله به دنبال بازگشت به کاخ سفید در انتخابات سال آینده است.
ماه گذشته، او در یک پرونده جنایی مربوط به پرداخت پولی که به یک ستاره پورنو درست قبل از رای گیری سال 2016 انجام شده بود، بی گناه بود.
ترامپ همچنین به دلیل تلاش‌هایش برای برگرداندن شکست در انتخابات 2020 در ایالت جنوبی جورجیا، سوء استفاده از اسناد طبقه‌بندی‌شده از کاخ سفید و دست داشتن او در حمله به ساختمان کنگره آمریکا توسط حامیانش در 6 ژانویه 2021 مورد بازجویی قرار گرفته است. .