تعجب! بسته های تعطیلات به موقع حرکت می کنند

بر اساس داده‌های ShipMatrix، ارائه‌دهنده نرم‌افزاری که با ارسال‌کنندگان بسته کار می‌کند، تحویل بسته‌ها توسط UPS، FedEx و خدمات پستی ایالات متحده، همگی با عملکرد به‌موقع نزدیک به 100 درصد است. این یک شگفتی خوشایند است، حتی برای کسانی که پیش بینی می کردند که این سه سرویس به خوبی برای فصل تعطیلات آماده شوند.

Satish Jindel، رئیس ShipMatrix گفت: “اگر در اوج کار کنید، فوق العاده است.” “من انتظار داشتم [the performance rate] در اواسط دهه 90 باشد.”

جیندل نتایج بهتر از حد انتظار را به سه عامل نسبت می دهد.

“یکی است [that] وی گفت: شرکت های حمل و نقل ظرفیت اضافه کردند. دوم اینکه، امسال مصرف کنندگان بسیار بیشتری نسبت به سال گذشته در فروشگاه ها خرید می کنند. رفتن محموله ها به فروشگاه ها به جای خانه ها کمک می کند. و سوم، مردم در مورد چالش‌های زنجیره تامین، با کشتی‌هایی که خارج از بنادر نشسته بودند، آشنا شدند. خیلی ها نمی خواستند با تاخیر مواجه شوند، بنابراین زود سفارش دادند یا خرید کردند.”

یک نظرسنجی که در اوایل امسال برای UPS انجام شد نشان داد که 91٪ از مصرف کنندگان گفتند که قصد دارند تمام خریدهای تعطیلات خود را یک هفته قبل از کریسمس تکمیل کنند در حالی که این رقم در سال گذشته 81٪ بود. و حدود 60 درصد از مصرف کنندگان قصد داشتند خرید را دو هفته قبل از تعطیلات به پایان برسانند، در حالی که این رقم در سال 2020 52 درصد بود، در حالی که 25 درصد گفتند که قصد داشتند لیست خود را قبل از جمعه سیاه تمام کنند.

جیندل گفت که هر سه سرویس تحویل عمده در 12 ماه گذشته سرمایه گذاری عمده ای در افزایش ظرفیت داشته اند.

یک سال پیش، هر سه مورد با افزایش زیادی در حجم محموله مواجه شدند – فدرال اکسپرس (FDX)به عنوان مثال، گفت تحویل سال 2020 آن 24 درصد بالاتر از سطح 2019 بوده است. این امر حجم محموله‌ها را بالاتر از ظرفیت سرویس‌ها قرار داد و سیستم‌های آن‌ها را به نقطه شکست رساند.
یو پی اس (یو پی اس) گفت که 2 میلیون فوت مربع امکانات خودکار و همچنین تجهیزاتی برای پردازش 130000 بسته در ساعت بیشتر از سال گذشته اضافه کرده است. خدمات پستی اعلام کرد که 13 میلیون فوت مربع فضای اضافی را در بیش از 100 مکان، از جمله در بیش از 50 ضمیمه، اضافه کرده و 112 ماشین مرتب سازی بسته جدید را نصب کرده است.
و هر سه سرویس تحویل ده ها هزار کارگر فصلی را به همراه داشته است، علاوه بر این، با وجود کمبود نیروی کار، کارکنان دائمی و تمام وقت بیشتری را استخدام کرده است.

امسال جیندل گفت که مجموع محموله‌ها نسبت به سال 2021 بسیار بیشتر خواهد بود – شاید افزایش تک رقمی کم در کل صنعت. اما افزایش ظرفیت، کار با آن حجم را بسیار روان‌تر می‌کند.

با این حال، این بدان معنا نیست که خریداران تعطیلات می توانند هر آنچه را که می خواهند تا 25 دسامبر تحویل بگیرند.

برخی از اقلام هنوز موجود نیستند و نمی‌توانند به موقع برای تعطیلات سفر خود را به خانه‌های خریداران یا فروشگاه‌های اطراف آغاز کنند.

اما جیندل گفت که داده ها نشان می دهد که شرکت های حمل و نقل به زمان های تحویل وعده داده شده خود می رسند. با این حال، بهتر است منتظر سفارش یا ارسال هدیه نباشید. خدمات پستی به مصرف‌کنندگان توصیه می‌کند بسته‌های غیر اکسپرس را تا چهارشنبه و بسته‌های درجه یک با وزن کمتر از یک پوند را تا این جمعه پست کنند تا تا کریسمس تحویل بگیرند.

این سه شرکت همچنین گزارش داده‌اند که شبکه‌های تحویل آنها بدون مشکل کار می‌کند، حتی با وجود افزایش حجم بسته‌ها.

بارقه های امید در کابوس زنجیره تامین ظاهر می شود

سرویس پست اعلام کرد که انتظار دارد بین 850 تا 950 میلیون بسته بین روز شکرگزاری و کریسمس امسال تحویل دهد. این به USPS فرصتی می دهد تا از رکورد 925 میلیون بسته تحویل شده در طول فصل تعطیلات 2020 فراتر رود و مطمئناً از 810 میلیون بسته ارائه شده در آخرین فصل تعطیلات قبل از همه گیری سال 2019 بالاتر خواهد رفت.

UPS همچنین اعلام کرد که افزایش حجم را نسبت به سطوح رکورد سال گذشته پیش‌بینی می‌کند، اگرچه هنوز مشخص نیست. در نه ماهه اول سال جاری، حجم بسته‌های داخلی روزانه در UPS نسبت به سال 2020 2 درصد افزایش داشته است که خود 15 درصد نسبت به 9 ماه اول سال 2019 افزایش داشته است.

فدرال اکسپرس گفت که انتظار دارد در این فصل تعطیلات 100000 بسته بیشتر از سال 2019 انجام دهد.