جانسون نخست وزیر بریتانیا از پیام کریسمس برای فشار دادن به تقویت کننده های کووید-19 استفاده می کند

لندن: بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا روز جمعه از پیام سالانه کریسمس خود برای ارائه پیام «اکنون تقویت شوید» برای محافظت در برابر کووید-19، در بحبوحه افزایش مداوم موارد نوع Omicron در کشور، استفاده کرد.
جانسون در پیام ویدئویی خود گفت تزریق تزریقی تقویت کننده ویروس کرونا یک هدیه کریسمس “شگفت انگیز” خواهد بود و همچنین آن را به آموزه های عیسی مسیح مرتبط کرد. او همچنین هشدار داد که پس از دو سال از همه‌گیری «ما هنوز از آن عبور نکرده‌ایم» زیرا «امیکرون در حال افزایش است».
«اگرچه زمان خرید هدایا از نظر تئوری در حال اتمام است، اما هنوز یک چیز شگفت‌انگیز وجود دارد که می‌توانید به خانواده‌تان و کل کشور بدهید و آن این است که آن را به دست آورید، خواه اولین یا دومین و یا تقویت‌کننده‌تان باشد. به طوری که جشن های سال آینده حتی بهتر از امسال باشد.
و امیدوارم بتوانم مرا ببخشند که به روحیه همسایگی عظیمی که مردم این کشور نشان داده اند افتخار می کنم. ضربه زدن نه فقط برای خودشان، برای خودمان، بلکه برای دوستان و خانواده و همه کسانی که ملاقات می کنیم. و بالاخره این تعلیم عیسی مسیح است که تولد او در قلب این جشنواره عظیم قرار دارد – که ما باید همسایگان خود را همانطور که خودمان را دوست داریم دوست داشته باشیم.
پس بیایید به همه کسانی فکر کنیم که همسایگان خوبی هستند و به دیگران فکر می کنند. همه کسانی که در NHS در کریسمس کار می کنند، کارکنان مراقبت ما، همه کسانی که در کمپین واکسیناسیون باورنکردنی دخیل هستند.
سرویس بهداشت ملی (NHS) گفته است که بسیاری از سایت‌های واکسیناسیون آن در طول دوره تعطیلات کریسمس فعال خواهند بود تا روند تقویتی را حفظ کنند. NHS انگلستان اعلام کرد که کمپین “جنگل jab” آن شاهد تزریق واکسن‌های کووید در سایت‌های محلی مانند تالارهای شهر و داروخانه‌ها در طول آخر هفته خواهد بود.
رهبر اپوزیسیون حزب کارگر، کیر استارمر، در پیام کریسمس خود از کارگران خط مقدم تشکر کرد و خانواده هایی را که امسال به دلیل همه گیری همه گیر با “خسارت غیرقابل تصور” مواجه شده اند، منعکس کرد.
برای بسیاری از افراد، یک صندلی کمتر روی میز برای وعده غذایی کریسمس وجود خواهد داشت. اما، در تاریک‌ترین زمان‌ها، ارزش‌های مسیحی مهربانی، شفقت و امید درخشیده است.»
نیکولا استورجن، وزیر اول اسکاتلند، که محدودیت‌های سخت‌تر قرنطینه در این منطقه را پس از کریسمس اعلام کرده است، تأکید کرد که امسال به دلیل واکسیناسیون‌ها «بسیار عادی‌تر» از سال گذشته است.
پخش سالانه از پیش ضبط شده ملکه الیزابت دوم برای ملت و کشورهای مشترک المنافع در روز کریسمس در روز شنبه پخش خواهد شد و تصویری که در روز جمعه توسط کاخ باکینگهام منتشر شد.
او با لباس قرمز و سنجاق سینه ای که در ماه عسل خود در سال 1947 پوشیده بود دیده می شود که نشان دهنده پیام بسیار شخصی کریسمس امسال است که نشان دهنده مرگ همسرش شاهزاده فیلیپ در ماه آوریل بود. این پیام هفته گذشته در قلعه ویندزور ضبط شد، جایی که پادشاه 95 ساله کریسمس را با شاهزاده چارلز و همسرش کامیلا سپری خواهد کرد.
بریتانیا روز پنجشنبه 119789 مورد ابتلا روزانه به کووید را ثبت کرد.