زمان شارژ این ماشین اصلاح 3.5 تا 4 ساعت است و ظرفیت باتری بالایی دارد که به شما امکان می دهد تا 5 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید. طراحی زیبایی دارد و در هر جایی که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. چهار شانه، آداپتور، روغن و برس تمیز کننده همراه این محصول می باشد. مزیت بزرگ ماشین های اصلاح جیمی این است که می توانید سرعتی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. شما می توانید ماشین اصلاح جیمی را از سایت سایان سنتر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید و با نمایندگی فروش ماشین اصلاح جیمی !

ماشین اصلاح جیمی جی ام 831 دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ برای انجام کارهای اصلاح مو است. این سری اصلاح خودرو به صورت تریمر است که دارای دو تیغه کشویی روی هم می باشد. این دو تیغه طول اصلاح را تعیین می کنند. با ماشین اصلاح جیمی می توانید اندازه اصلاح را با حداقل اندازه اصلاح 13 میلی متری تشخیص دهید. باتری به 9 ساعت شارژ کامل نیاز دارد و 60 دقیقه شارژ می شود. اگر می خواهید تیغه ها ماندگاری بیشتری داشته باشند، بهتر است پس از هر بار استفاده، تکه های مو را با برس تمیز کرده و با روغن داخل جعبه آن را چرب کنید. در چهار سری پلاستیکی با سایزهای 12،34 عرضه می شود.

علاوه بر داشتن یک ماشین اصلاح با کیفیت و حجم دهنده برای آرایشگاه، آنها باید یک ماشین اصلاح معمولی برای انجام کارهایی مانند اصلاح، پیرایش و کوتاه کردن یقه و غیره داشته باشند. ماشین اصلاح جیمی 6128 یکی از محصولات ارائه شده توسط شرکت جیمی می باشد. شرکت جیمی جایگاهی پیشرو در میان برندهای لوازم آرایش و لوازم الکتریکی دارد. این ماشین اصلاح که هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است قابل استفاده در منزل و سالن های زیبایی می باشد. ویژگی های آنها را در پاراگراف های بعدی شرح خواهیم داد. ماشین اصلاح برای اصلاح صورت، سر و بدن مناسب است.

جدا از این برندهای معروف، ریش تراش های دیوار، ریش تراش های جیمی و ریش تراش های قهوه ای نیز در این حوزه وجود دارند. این ماشین اصلاح با یک تیغه دوار یا دوار، اصلاح دقیق و تمیزی را ایجاد می کند. از دستگاهی مانند این می توان برای اصلاح صورت در هر جهتی استفاده کرد. از آنجایی که این مدل ها دقت بالایی دارند، برای مدت طولانی نیازی به اصلاح آنها نخواهید داشت. همچنین تیغ ​​چرخشی صدای فوق العاده پایینی دارد. برای افرادی که موهای بلند دارند، تیغ های ورقه ای انتخاب خوبی نیستند.آنها برای اصلاح موهای کوتاه مناسب هستند.

زمان شارژ باتری قابل شارژ این ریش تراش 1 ساعت و حداکثر 45 دقیقه می باشد. اگر اصلاح را تمام کردید، تیغ را زیر شیر آب قرار دهید و آن را باز کنید تا با قابلیت لرزش تمیز شود. با خط زن متصل به دستگاه می توانید خط ریش را اصلاح کنید و سبیل و ریش را مرتب کنید. از دیگر ویژگی های این ماشین اصلاح می توان به قفل مسافرتی، ولتاژ جهانی، کیسه ذخیره سازی، درب محافظ، تیغه، روغن و برس مو اشاره کرد. The Jimmy Facial Shaver سومین و آخرین سری از خانواده جیمی است که یک سریال حرفه ای است.

پس از 4 ساعت شارژ شدن دستگاه، می توانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید. ریش تراش جیمی همچنین دارای نشانگر است که وضعیت برق دستگاه را در پایین بدنه نشان می دهد. یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت در ماشین اصلاح گنجانده شده است. توان آن 3 وات است. مردان مدرن از استراتژی های مختلفی برای تمیز و مرتب نگه داشتن ظاهر خود استفاده می کنند. علاوه بر استفاده از ماشین اصلاح، می توانید از ماشین اصلاح نیز استفاده کنید. متوجه خواهید شد که GEMY GM-848 دارای ویژگی ها و امکاناتی است که نیازهای اصلاح شما را برآورده می کند.

دستگاهی حرفه ای و با کیفیت است که برای کوتاه کردن موهای انواع حیوانات خانگی مانند گربه، سگ و حتی اسب و گاو با سایز کوچک، متوسط ​​و بزرگ استفاده می شود. با توجه به طراحی ارگونومیک و سیم دو متری دستگاه، بسیار راحت تر می توانید از دستگاه استفاده کنید. بدنه و تیغه ماشین اصلاح از پلاستیک آبکاری محکم و تیتانیوم پیشرفته ساخته شده است که بادوام و ماندگاری بالایی دارد. ماشین های اصلاح حیوانات حرفه ای کیمی به صورت برقی کار می کنند و هرگز نباید با آب تماس داشته باشند.

ماشین اصلاح دارای فناوری برش مستقیم است که به شما امکان می دهد موهای خود را با یک حاشیه خاص اصلاح کنید. شانه های ارائه شده با این دستگاه به شما این امکان را می دهد که موهای سر و صورت خود را از 02 تا 9 میلی متر بتراشید و مرتب کنید. با این دستگاه می توانید موهای سر و صورت را از 02 تا 15 میلی متر کوتاه کنید. این دستگاه دارای معایبی است که سیم آن متصل است، بنابراین نمی توان آن را شارژ کرد. با این حال، این نیز می تواند یک جنبه مثبت این دستگاه باشد، زیرا شما همیشه یک دستگاه کاملاً شارژ شده در زمان انتظار دارید. می توانید تیغه های ماشین اصلاح GM-830 GM خود را پس از هر بار استفاده با برس و روغن موجود در بسته بندی کاملا تمیز و مرتب کنید. همراه با سری اصلی، دو عدد دیگر نیز همراه این ماشین اصلاح قرار داده شده است که برای خطوط ریش و سبیل، خط گردن و سایه زدن قابل استفاده است.