جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، از آژانس های ایالات متحده می خواهد که آزمایش کووید-19 را برای کارکنان واکسینه نشده تا 15 فوریه اجباری کنند.

واشنگتن: دولت بایدن روز سه شنبه گفت که آژانس های فدرال باید آزمایش هفتگی کووید-19 را تا 15 فوریه برای کارمندان دولتی واکسینه نشده که در محل کار می کنند یا با مردم در تعامل هستند، الزامی کنند.
یک دستور واکسن که توسط رئیس جمهور جو بایدن در سپتامبر تحمیل شد، حدود 3.5 میلیون کارگر فدرال را تحت پوشش قرار می دهد و آنها را ملزم می کند که تا 22 نوامبر به طور کامل واکسینه شوند یا با نظم و انضباط یا حتی خاتمه بالقوه مواجه شوند.
دولت روز سه‌شنبه گفت که کارمندان واکسینه نشده – از جمله آنهایی که به دنبال معافیت‌های مذهبی یا پزشکی هستند – باید هر هفته برای هر هفته که در محل کار می‌کنند یا به‌عنوان بخشی از وظایف شغلی خود با افراد عمومی ارتباط برقرار می‌کنند، آزمایش شوند. آژانس‌ها ممکن است نیاز به آزمایش های مکرر دارند.”
این قوانین برای کارگران فدرال که از راه دور کار می کنند اعمال نمی شود.
از دسامبر. در 8، دولت ایالات متحده اعلام کرد که به 97.2 درصد انطباق دست یافته است و 92.5 درصد از کارکنان حداقل یک دوز واکسن کووید-19 دریافت کرده اند.
دفتر کاخ سفید و مدیریت و بودجه (OMB) ماه گذشته آژانس‌های فدرال را تشویق کرد که برای اکثر کارمندانی که تا ژانویه از این قانون پیروی نکرده بودند، انضباط فراتر از آموزش و مشاوره یا نامه توبیخ صادر نکنند. OMB فوراً در مورد اینکه چه تعداد از کارمندان ایالات متحده به دلیل عدم رعایت قوانین تنبیه شده اند، اظهار نظر نکرد.
دستور واکسن بایدن شامل کارمندان فدرال در شعب قضایی و قانونگذاری یا کارکنان خدمات پستی ایالات متحده (USPS) نمی شود.
USPS توسط یک واکسن یا آزمایش آزمایش برای شرکت‌هایی با 100 کارمند یا بیشتر پوشش داده می‌شود، اما درخواست تاخیر در برآورده کردن این الزامات را داشته است.
دولت روز سه‌شنبه گفت که آژانس‌های فدرال ممکن است اقدامات انضباطی را برای کارگرانی که از انجام آزمایش امتناع می‌کنند اعمال کنند و همچنین ممکن است کارمندان را از محل کار آژانس منع کنند تا هر گونه اقدام انضباطی حل شود.