جو بایدن اذعان کرد که لایحه هزینه های اجتماعی احتمالا به تعویق خواهد افتاد

واشنگتن: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعتراف کرد که احتمالاً نمی‌تواند لایحه هزینه‌های اجتماعی هنگفتی را که برای میراث او حیاتی است، به همان سرعتی که او امیدوار بود اجرا کند.
بایدن با اشاره به مذاکرات سختی که اخیراً با جو ماچین، سناتور دموکرات ایالت ویرجینیای غربی که اکثراً جمهوری‌خواه است و رأی او برای تصویب این لایحه کلیدی است، انجام داده است، گفت: نهایی کردن این توافق‌ها و آماده‌سازی تغییرات قانونی زمان می‌برد. و تمام مراحل پارلمانی و رویه ای مورد نیاز برای فعال کردن رای سنا را به پایان برسانید.”
وی در بیانیه ای گفت: «ما این کار را با هم در طول روزها و هفته های آینده پیش خواهیم برد.
به عبارت دیگر، به نظر می رسد امید اولیه رئیس جمهور دموکرات – به رای گیری قطعی این لایحه قبل از پایان سال – در حال محو شدن است.
وی در مورد گفتگوهای خود با مانچین گفت: “من معتقدم که ما بر اختلافات خود پل خواهیم زد و طرح “بسازی مجدد بهتر” را حتی در مواجهه با مخالفت های شدید جمهوری خواهان پیش خواهیم برد.
لایحه Build Back Better با هدف کاهش 1.75 تریلیون دلار برای کاهش هزینه های مراقبت از کودکان و مواد مخدر، حمایت از قدرت خرید خانواده ها و سرمایه گذاری در گذار به انرژی پاک است.
مانچین این پروژه را بسیار گران می‌داند و استدلال می‌کند که باعث افزایش تورم می‌شود، که اکنون نگرانی اصلی بایدن و مصرف‌کنندگان آمریکایی است.
جناح مترقی حزب دموکرات از توجهی که کاخ سفید به مانچین میانه رو برای جلب حمایت او برای حمایت از این لایحه معطوف کرده است، خشمگین شده است.
رئیس‌جمهور در مواجهه با خطر شکست در اکثریت بسیار نازک پارلمانی خود، به یکی دیگر از بخش‌های اصلی مبارزات انتخاباتی خود متوسل شده است که برای فعالان حقوق مدنی بسیار ارزشمند است: حمایت از حقوق رای اقلیت‌ها که توسط اصلاحات در بسیاری از محافظه‌کاران مورد تهدید قرار گرفته است. ایالت ها.
بایدن گفت: «ما می خواهیم و باید متن «بهتر بسازیم» را دریافت کنیم. او گفت: “در عین حال، ما باید در قانون حقوق رای پیش برویم و هرچه سریعتر پیش برویم. دموکراسی ما به آن بستگی دارد.”