جک ما پست استاد مدعو در ژاپن می گیرد

توکیو: جک ما، میلیاردر چینی، روز دوشنبه به عنوان استاد مدعو در یکی از دانشگاه‌های ژاپن مشغول به کار شد که یکی دیگر از نقش‌های آکادمیک جدید برای بنیانگذار غول فناوری است. علی بابا.
کالج توکیو، بخشی از معتبر دانشگاه توکیو، گفت که ما “تجربه غنی و دانش پیشگام خود را در زمینه کارآفرینی، مدیریت شرکتی و نوآوری” در سمینارهایی برای دانشجویان و کارکنان به اشتراک خواهد گذاشت. این مرد 58 ساله از زمان سقوط خود در طول یک سال کم سابقه بوده است سرکوب دولت چین در صنعت فناوری بیش از دو سال پیش.
اما او اخیراً کرسی استادی افتخاری را از دانشکده بازرگانی دانشگاه هنگ کنگ پذیرفته است که طبق گزارش ها برای یک دوره سه ساله در مارس 2026 به پایان می رسد.
کالج توکیو در وب سایت خود گفت که ما “تحقیقات و پروژه های مشترک” را با اعضای هیات علمی انجام خواهد داد، “به ویژه در زمینه کشاورزی پایدار و تولید مواد غذایی”.
به عنوان استاد مدعو، از بزرگوار همچنین انتظار می رود که در مورد موضوعات تحقیقاتی “مشاوره و پشتیبانی” کند. قبل از راه‌اندازی علی‌بابا – که فعالیت‌های آن شامل تجارت الکترونیک، محاسبات ابری، رسانه و هوش مصنوعی می‌شود – ما به مدت هشت سال در دانشگاه Hangzhou Dianzi در شرق چین انگلیسی تدریس می‌کرد. او یکی از برجسته‌ترین اهداف سرکوب اقدامات ادعایی ضدرقابتی توسط برخی از بزرگ‌ترین نام‌های فناوری چین از اواخر سال 2020 بود.