خان: رئیس جماعت اسلامی پاکستان خواستار استعفای عمران خان است، مافیاها در سراسر کشور حضور دارند.

اسلام آباد: سراج الحق رئیس راست افراطی جماعت اسلامی پاکستان خواستار استعفای عمران خان نخست وزیر این کشور شد و گفت که مافیا در سراسر کشور وجود دارد و سال 2022 آخرین سال حکومت حاکم خواهد بود.
به گزارش اکسپرس تریبون، رئیس JI در یک راهپیمایی عمومی در اسلام آباد، از یک جنبش ضد دولتی خبر داد و گفت که بانک مرکزی پاکستان دیگر تحت کنترل آن نیست، بلکه زیر مجموعه صندوق بین المللی پول (IMF) است.
او خواستار استعفای دکتر رضا باقر، رئیس بانک دولتی پاکستان (SBP) شد و گفت اگر او برکنار نشود، “ما می توانیم SBP را محاصره کنیم”.
رئیس JI به “شکست”های دولت اشاره کرد، از باقی ماندن پاکستان در “فهرست خاکستری” گروه ویژه اقدام مالی (FATF) تا معرفی “بودجه کوچک”.
این نشریه پاکستانی گزارش داد که او پیوند بین دولت و مخالفان را پیشنهاد کرد و گفت که دولت به جای صحبت در مورد مشکلات مردم، حرکت های اولی را تسهیل می کند.
او از عمران خان خواست تا به ملت بگوید که دولت او از پنج میلیون خانه وعده داده شده توسط تحریک انصاف پاکستان (PTI) چند خانه ساخته است.
وی گفت: طرح های دولت مستقر مانند دولت های قبلی است. به گزارش اکسپرس تریبون، او پرسید که چگونه کسانی که از طریق حمایت از تشکیلات به قدرت رسیده اند، اکنون می توانند آن را تضعیف کنند.
وی گفت: دولت اقتصاد کشور را رهن کرده است. وی افزود: امروز شرایط به گونه‌ای است که 27 میلیون جوان بیکار هستند و بهزیستی وجود ندارد، در حالی که قضات و ژنرال‌های بازنشسته با مشاغل دولتی پاداش گرفته‌اند.