دامپلینگ های کوچک من اسکوئیش: اسباب بازی داغی که همه می خواهند

دارت متعلق به خانواده ای از کوفته های تعاملی از اسباب بازی ساز WowWee است که در اواسط جولای وارد فروشگاه ها شد. آنها اساساً همان چیزی هستند که از نام نشان می دهد – کوفته های فشرده اما غیرقابل خوردن به اندازه ای بزرگ هستند که در کف دست شما قرار بگیرند.

و یافتن آنها به طور فزاینده ای دشوار می شود. مثل همه چیز، زنجیره تامین را سرزنش کنید.

مایکل یانوفسکی، مدیر فروش این شرکت گفت: “این به عنوان ** نمایش است.” این فقط توقف در بنادر نیست، بلکه کمبود نیروی کار و پشتیبان‌گیری در سراسر شبکه حمل‌ونقل است که برای رساندن اسباب‌بازی‌ها به خرده‌فروشان تلاش می‌کند.»

یانوفسکی گفت: «شرط ما برای جمعه سیاه است. “هر موجودی از کوفته ها موجود است، موجود است و ما امیدواریم که همه آن را در قفسه فروشگاه قرار دهیم. هیچ شانسی برای دریافت بیشتر وجود ندارد مگر اینکه آنها را در هواپیما قرار دهیم.”

WowWee در تلاش است تا مشکلات جدی زنجیره تامین را بررسی کند تا اطمینان حاصل کند که موجودی کلی کوفته های خود را به اندازه کافی برای برآوردن تقاضای قوی تا کریسمس دارد. کوفته ها، مانند اکثر اسباب بازی های فروخته شده در ایالات متحده، در چین ساخته می شوند.

فروخته شده

چهار نفر اول این ترکیب به نام‌های «دو»، «دیپ»، «دی» و «نقطه» هستند. هرکدام به زبان عجیب و غریب «اسکویش پاپ» صحبت می کنند و می خندند و می خندند. گونه‌ها تغییر رنگ می‌دهند و بالای سرشان به رنگی روشن می‌شود که با حالت فعلی آنها مطابقت دارد – پرانرژی، شاد، احمقانه. سپس “مل مارشمالو”، “صلح هلو” و “کوکو ابر پنبه ای” آمدند.

مل مارشملو، از WowWee.
اما این دارت است، پیراشکی طلایی که عینک‌های طلای 24 عیار را به رخ می‌کشد، که همه به شدت می‌خواهند. او تمام شده است آمازون (AMZN) جایی که WowWee او را در پایان سپتامبر راه اندازی کرد. دارت ظاهر شده است eBay (ای بی)با دو برابر قیمت خرده فروشی

محبوبیت آن حتی توجه MyBookie.com را به خود جلب کرد، یک سایت بازی دریایی، که در این ماه شرط بندی می کرد که آیا کوفته طلایی کوچک و شیک قبل از جمعه سیاه در آمازون فروخته می شود.

ضربه زدن به تمام روندها

ماریسا سیلوا، سردبیر The Toy Insider، یک وب‌سایت خبری و بررسی اسباب‌بازی، گفت: اسباب‌بازی پیراشکی 15 دلاری محبوب است زیرا در حال حاضر به چند روند غالب در اسباب‌بازی‌ها برخورد کرده است.

او گفت که بچه‌ها وسواس زیادی به جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های زیبای کوچکی دارند که در بسته‌های کوچک عرضه می‌شوند، همانطور که شیدایی شاپکینز ثابت کرده است.

سیلوا گفت: کوفته ها کمی بزرگتر اما قابل کلکسیون هستند. آنها همچنین مقرون به صرفه هستند و برای بچه ها خیلی پیچیده نیستند.

بعلاوه، بافت نرم و لطیف پیراشکی و بیرون آمدن آن از بدن آنها نیز به طرز هوشمندانه ای در شوق اسباب بازی حبابی فیجت پاپرز بازی می کند.

یک جذابیت دیگر وجود دارد: الهام گرفتن از غذا.

WowWee اسباب بازی های My Squishy Little Dumplings خود را در ماه جولای عرضه کرد.

جیم سیلور، کارشناس صنعت اسباب‌بازی و مدیر عامل اسباب‌بازی‌ها، اسباب‌بازی‌ها، حیوانات خانگی و بیشتر، یک وب‌سایت بررسی صنعت، می‌گوید: «اسباب‌بازی‌های با مضمون غذا همچنان روند بسیار داغی دارند. مینی برندها نسخه‌های کوچک شده محصولات محبوب مصرفی مانند یک قوطی اسپم یا یک بطری Dove Body Wash هستند که در کیسه‌های کوچک پنهان می‌شوند.”

سیلور گفت: «این اسباب‌بازی‌های الهام‌گرفته از غذا برای بچه‌ها نیز بسیار آسان است که در رسانه‌های اجتماعی با آن‌ها سرگرم شوند.

کوفته های شیک زاییده فکر سیدنی وایزمن، معاون توسعه برند و استراتژی خلاقانه WowWee است. او 18 ماه پیش ایده آنها را مطرح کرد. او گفت: “من برای مدت طولانی می خواستم یک اسباب بازی بر اساس پیراشکی درست کنم.” و او می خواست که شخصیت های پیراشکی در یک گروه باشند. این جنبه در ظاهر آنها و اکسسوری هایی که می پوشند تزریق می شود.

بیشتر در راه است

WowWee در ماه آگوست اعلام کرد که با Nickelodeon برای تولید موزیک ویدیوهای متحرک دیجیتالی که شخصیت‌های squishy را در یک گروه نمایش می‌دهند، همکاری می‌کند.

وایزمن به طور کلی از محبوبیت پیراشکی هیجان زده است، و مخصوصا دارت، که WowWee تنها 100000 قطعه از آن را به عنوان یک شخصیت بسیار محدود تولید کرد. او گفت دارت برای تیم WowWee معنای خاصی دارد. او گفت: “او به نام یکی از دوستان عزیز ما در WowWee، Art Janis، که اخیرا درگذشت، نامگذاری شده است.”

هنوز امکان گلزنی دارت بعد از جمعه سیاه وجود دارد. WowWee یک ست دوتایی با کوفته طلایی و پیراشکی رزگلد را در 30 نوامبر در آمازون عرضه می کند.