داگگر: جاش دوگار، شخصیت تلویزیونی واقعیت، به خاطر تصاویر آزار جنسی کودکان محکوم شد

به گفته وزارت دادگستری ایالات متحده، جاش دوگار، شخصیت سابق تلویزیون واقعیت، روز پنجشنبه توسط هیئت منصفه ای در آرکانزاس به اتهامات فدرال مربوط به دانلود و مشاهده عکس ها و ویدئوهایی که آزار جنسی از کودکان را به تصویر می کشد، محکوم شد.
دوگار، که برای برنامه تلویزیونی واقعی TLC “19 Kids and Counting” که بر والدین و 19 فرزند آنها متمرکز بود، شناخته شده بود، به دو اتهام جنایی محکوم شد. به گفته دادستان، داگار، 33 ساله، با استفاده از یک پارتیشن محافظت شده با رمز عبور روی هارد رایانه رومیزی که در قسمت فروش خودروهای دست دوم خود نگهداری می کرد، سعی کرد اقدامات خود را پنهان کند.
این برنامه در سال 2015 پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه دوگار پنج دختر از جمله چهار خواهرش را مورد آزار قرار داده است، متوقف شد. او در آن زمان با صدور بیانیه ای به اقدامات خود اعتراف کرد و از سمت خود در یک گروه مدافع محافظه کار استعفا داد، اما با اتهامات جنایی مرتبط با این موضوع مواجه نشد.
کنت پولیت، دستیار دادستان کل در بخش جنایی وزارت دادگستری، گفت: «حکم امروز این پیام را می‌فرستد که ما افرادی را که مطالب آزار جنسی کودکان را دانلود و مشاهده می‌کنند، بدون توجه به مدت‌هایی که برای پنهان کردن رفتار خود انجام می‌دهند، ردیابی و محاکمه خواهیم کرد». بیانیه.
جاستین گلفاند، وکیل دوگار گفت: ما از مذاکرات طولانی هیئت منصفه قدردانی می کنیم، به رای هیئت منصفه احترام می گذاریم و قصد داریم درخواست تجدید نظر کنیم.
تاریخ صدور حکم برای دوگار هنوز مشخص نشده است. او ممکن است به دلیل دریافت مواد آزار جنسی از کودکان بین 5 تا 20 سال زندان و برای در اختیار داشتن این مواد با 20 سال زندان روبرو شود.
مقامات مجری قانون ابتدا فعالیت‌های او را در جریان تحقیقات مخفیانه درباره فعالیت‌های اشتراک‌گذاری فایل آنلاین شناسایی کردند و بعداً در نوامبر 2019 محل فروش خودروهای دست دوم او را جستجو کردند. او در آوریل متهم شد.
نمایش “19 بچه ها و شمارش” به ارزش های مذهبی و اعتقادات والدینش، از جمله مخالفت آنها با پیشگیری از بارداری، ترجیح آنها برای تحصیل فرزندانشان در خانه و قوانین سختگیرانه آنها در مورد قرار ملاقات، که مستلزم همراهی دخترانشان از طریق خواستگاری بود و ممنوعیت بوسیدن آنها تا زمان ازدواج.