دختر کیم جونگ اون در آزمایش‌های تسلیحاتی کره شمالی ثابت می‌شود

در حالی که کودکان در سرتاسر کره شمالی روز خود را در مدرسه سپری کردند، دختر نابالغ رهبر کیم جونگ اون با پدرش در حال تماشای آزمایش یک موشک جدید بود که برای از بین بردن یک شهر ایالات متحده در یک حمله اتمی طراحی شده بود.
کره شمالی نگفته که آیا خواهر و برادری دارد یا خیر. سن او همچنان یک راز است. دنیا حتی به طور رسمی نام او را نمی‌داند، و با این حال، از نوامبر او یکی از اعضای اصلی دستگاه تبلیغاتی دولت بوده است. او در کنار پدرش ظاهر شده است که او سلاح‌ها را شلیک می‌کند، با ژنرال‌ها شام می‌خورد و با هزاران سرباز غاز بر رژه می‌نشیند.
رسانه دولتی روز جمعه جدیدترین عکس‌های خود را از آنچه «کودک گران‌بها» و «دختر محترم» نامیده است منتشر کرد – که سازمان جاسوسی کره جنوبی تصور می‌کند جو آئه نام دارد و شاید حدود 10 سال سن داشته باشد.
او با پوشیدن لباس‌های کاملا مشکی و فرهای بلند، در کنار پدرش نشسته است که سیگاری در دست دارد و به نظر می‌رسد نوع جدیدی از موشک‌های بالستیک قاره‌پیما را در آسمان تماشا می‌کند.
این سومین باری بود که او در کنار پدرش بود تست ICBM. او همچنین میهمان افتخاری بود، زیرا او و مادرش در ضیافتی که در ماه فوریه برگزار شد، در کنار کیم ایستاده بودند که همزمان با رژه نظامی عظیم در خیابان‌های پیونگ یانگ بود. او برای لحظه ای در مرکز صحنه رژه قرار گرفت و جنبه انسانی تری را برای پدرش که در غرب به عنوان یک دیکتاتور بی رحم مورد تمسخر قرار گرفته بود، آشکار کرد، زمانی که او گونه های پدرش را در مقابل صدها هزار نفر رد کرد.
تا زمانی که دخترش ظاهر شد، کره شمالی قبلاً مردم را از فرزندان رهبران خود مطلع نمی کرد تا زمانی که آنها بالغ شدند و در دستگاه دولتی مناصب شدند. اما دختر کیم حدود یک هفته پس از اولین حضورش در رسانه های دولتی برای جشن پرتاب موفقیت آمیز قدرتمندترین موشک بالستیک کشور، مورد استقبال هزاران شهروند و سرباز حنایی قرار گرفت. بر اساس یک رسانه رسمی، این امر باعث “هیجان های طوفانی “هورا!” شد.
اولین کار او در اواسط نوامبر بود که او با پوشیدن یک ژاکت سفید ظاهر شد و دست پدرش را در حالی که آنها در حال بازرسی بودند. ICBM دارای قابلیت هسته ای. آنها سپس در زیر آسمان سحر با یک موشک بلند بر روی سکویی که منتظر انفجار بود قدم زدند.
در حالی که باید دید آیا جو آئه به عنوان جانشین احتمالی اصلاح می‌شود یا خیر، حضور او در آزمایش‌ها نشان داد که سلسله خانواده‌ای که از زمان شکل‌گیری آن در جنگ سرد بر کشور حکومت می‌کردند، به وضوح نسل دیگری را در انتظار دارند.