ردیاب آهنربایی GR800، نسلی پیشرفته از جی پی اس های مغناطیسی خودرو

البته تنها این مورد باعث افزایش قیمت نمی شود و تفاوت های دیگری همچون نوع چیپ آن نیز می باشد در ادامه به تمامی این موارد خواهیم پرداخت. تفاوت قیمت انواع ردیاب های آهنربایی در میزان شارژ باطری آن می باشد. این دستگاه هم مانند دیگر انواع ردیاب های خودرو قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را از طریق ورود به سامانه یا نرم افزار دارد و شما می توانید براحتی با گوشی، کامپیوتر و یا تبلت، ماشین خود را ردیابی کنید. همچنین با استفاده از فناوریهایی مانند LBS امکان ردیابی در نقاط کور نیز فراهمشده است.

در ادامه با بررسی مسیریاب آهنربایی با منبع تغذیه 15 روز شارژ، در جی پی اس خودرو با ما همراه باشید. دقت داشته باشیم که ردیاب آهنربایی جی آر 800 همراه با گارانتی و پشتیبانی فنی به فروش میرسد، مسالهای که این ردیاب را به یک گزینه جذاب برای خرید تبدیل کرده است. اگر بخواهید به صورت غیر آگاهانه خودرویی را ردیابی کنید، ردیاب خودرو آهنربایی بهترین گزینه است. جی پی اس نظامی بهخوبی در برابر آب، ضربه و حرارت عایقبندی شده است و با استفاده از آهنربایی قوی در بدنه، قابلیت نصب در تمام بخشهای خودرو را دارا است.

بههیچوجه و تحت هیچ شرایطی از زیر خودرو ، حتی در شدیدترین تکانها کنده نخواهد شد. شاید از دوست یا آشنا شنیده باشید که با وجود بستن قفل فرمان یا قفل پدال و حتی نصب دزدگیر، خودروی آن ها به سرقت رفته باشد؟ طول شارژ هر ردیاب آهنربایی بسته به نوع ساخت آن متفاوت است. ردیاب آهنربایی gr800 با داشتن دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری در شرایط بحرانی هم به کمک شما میآید و تنها با فشردن یک دکمه میتواند اطلاعرسانیهای لازم برای کمک گرفتن را در اختیار شما قرار دهد.در بین ردیابهای آهنربایی خودرو محصول جی پی اس نظامی GR1500 محصولی مشابه با ردیاب GR800 است اما کیفیت، کارایی و توانایی بسیار حرفهایتری دارد.

3. ⬅️دارای باتری داخلی است و قابلیت نگهداری شارژ را در مدت زمانی دارد و پس از اتمام شارژ می تونید مجدداً ردیاب را شارژ کنید. قابلیت تنظیم اطلاع رسانی برای حالتی که باتری ردیاب کاملا شارژ شده و یا ظرفیت آن خالی میشود. قابل شارژ بوده و شما میتوانید هرسال یکبار آن را از خودرو جدا کرده ، توسط شارژر مخصوص شارژ نموده و مجدد به خودرو و یا محموله خود بچسبانید. دلیل آن این است که این وسایل جانبی تنها باعث ایجاد تاخیر در زمان سرقت می شود ولی مانعی برای جلوگیری از سرقت ماشین محسوب نمی شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی کوچک بدست آورید به سایت ما مراجعه ردیاب آهنربایی در مشهد کنید.