ردیاب شخصی پرسنلی افراد – ایران رهیاب

ردیاب پرسنلی دارای دکمه ای به نام sos است که از طریق آن می توان در زمان های ضروری، با آن تماس برقرار نمود. برخی تصور می کنند مقصود از ردیاب شخصی ردیاب هاییست که نیرو های نظامی و امنیتی استفاده می کنند اما این ردیاب ها بسیار حرفه ای تر هستند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا هنگام انتخاب جی پی اس شخصی از کوچک ترین آن استفاده شود. در این حالت تنها فرد با فشار دادن این دکمه دیگران را مطلع می سازد تا موقعیت مکانی آن را از روی جی پی اس و نقشه مشخص کنند.

برای شنیدن صدای محیط به صورت زنده کافی است ، فقط با شماره سیم کارتی که بر روی مینی ردیاب GF07 نصب کرده اید ، تماس بگیرید! شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در بعضی مواقع نیاز ضروری به شنیدن صدای محیط خاصی را داشته باشید، با مخفی کردن این دستگاه شنود در محل مورد نظر می توانید به راحتی از راه دور صداهای محیط را شنود نمایید. بسیاری از خانواده های دارای فرزند کوچک، سالخورده و یا معلولین ذهنی از ردیاب شخصی استفاده می کنند.

دستگاه شنود دارای مدلهای مختلف میباشد که ما در فروشگاه خود انها را معرفی کرده ایم تعدادی از انها مانند دستگاه ضبط صدا و تعدادی نیز مانند دستگاه ردیاب شخصی عمل میکنند. شرکت کارا ردیاب دارای اپلیکیشن اختصاصی RAYANGPS است که می توانید بر روی انواع تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده کنید. کودک ربایی یکی از اتفاقات بدی هست که در جامعه ما هم زیاد رخ میده و خانواده ها رو نگران کرده، اما نگران نباشید استفاده از یه ردیاب میتونه بسیار مفید و کاربردی باشه، شما میتونید هر لحظه که بخواهید موقعیت کودکتون رو مشاهده بکنید و اون رو بصورت زنده ردیابی کرده و حتی میتونید با دستگاه تماس بگیرید تا بصورت کاملا نا محسوس صدای اطراف رو بشنوید و ضبط کنید…

این نوع ردیابها اغلب زیر پوستی هستند تا امکان جدا کردن آنها یا مشاهده توسط دیگران وجود نداشته باشد. سناریوهای مختلفی برای بهکارگیری دستگاه ردیاب شخصی کوچک وجود دارد که شاید برای شما هم اتفاق بیفتد! در مجموع با توجه به قیمت و امکانات موجود، ردیاب TK-Star دستگاهی کامل محسوب میشود و مناسب استفاده در شرایط و وضعیت های گوناگون مانند مکان یابی اجسام ثابت و متحرک و وسایل نقیله در بعد شخصی و تجاری، کودکان، سالمندان، کوهنوردان و ورزشکاران رشته های پرحادثه و حتی حیوانات خانگی و غیرآن است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب شخصی نی نی سایت ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.