سیر سیاه؛ خواص، مقایسه با سیر معمولی، طرز تهیه در منزل

الحمدالله مدتی است که این مسیر از سد سنگر به طرف سیاهکل با نصب حفاظ های مناسب آرامش دلنشینی را به مسافران و خودروهای در حال تردد در آن داده است که انشالله با تلاش عزیزان، تا سیاهکل ادامه داشته باشد . در دانه های سیاه این گیاه، جوهر روغنی همراه با مواد معطر و ویتامین E و هورمون های جنسی قرار دارد که دارای ویتامین های A و D می باشد. چون طعم ترشی نزدیک به لیموعمانی و بوی ملایمی از سیر دارد استفاده از آن در خورش قورمه سبزی، کرفس، قیمه و … یکی از این راه ها سر زدن به سایت خرید اینترنتی سیر سیاه می باشد. با سر زدن به سایت خرید اینترنتی می شود اطلاعات لازم در مورد خواص شیر سیاه، قیمت و نحوه سفارش محصول را به دست آورد. در مورد طرز تهیه سیر سیاه باید گفت امروزه این محصول شگفت انگیز هم به صورت صنعتی تولید می شود هم به صورت خانگی که ما در اینجا سعی می کنیم به شما بگوییم در منزل چگونه سیر سیاه درست سیر سیاه عکس کنیم.

خریداران در صورت نیاز می توانند به صورت عمده آن را تهیه کنند. فروش عمده وخرده محصولات ارگانیک سیر ،فروش عمده وخرده سیر سیاه .خواص سیر خواص سیر سیاه خواص سیر سیاه اکثر مردم کشورهای اروپا و آسیا با خواص سیر سیاه کاملا آشنا هستند برای همین ترجیح می دهند برای حفظ جوانی ، زیبایی ، سلامت و مقاوت بدنشان مداوم از این خوردنی عالی استفاده کنند. برای خرید سیر سیاه از جمله سیر سیاه کرج با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب راهکار های مختلفی پیش روی خریداران قرار دارد. طبق تحقیقات انجام شده بر روی جوندگان با بیماری یا آسیب های کبدی که بر اثر رژیم غذایی چرب دچار این مشکل شده بودند دست یافتند که چربی بدن و چربی کبد را کاهش داده و باعث بهبود و پیشگیری از بیماری کبد چرب می شود همپنین به علت وجود آنتی اکسیدان های بالا خاصیت محافظ از کبد در برابر چرب شدن کبد را دارد همچنین طبق تحقیقات انجام شده چربی های انباشته شده در کبد به علت مصرف الکل را هم بهبود می بخشد. در ایدهکاو امکانات مختلفی وجود دارد.

با این وجود این محصول می تواند تمام خواص و فواید دارویی سیر را حفظ کند و گرد و غبار به درون آن راه نمی یابد. چنانچه قصد خرید سیر سیاه در کرج را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید تا سیر سیاه با کیفیت و اصلی را درب منزلتان تحویل بگیرید تفاوت ندارد که در کجای کرج ساکن باشید ، امکان تحویل سیر سیاه در کلیه نقاط کرج فراهم می باشد و در کمترین مدت زمان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سیر سیاه اصل را درب منزلتان تحویل بگیرید. مقداری از پودر سیاه دانه با گیاه صبر زرد و آلوئه ورا را با عسل مخلوط کرده و هر روز صبح ناشتا به مدت هفت روز، یک قاشق مرباخوری از آن میل شود. میخک از جمله گیاهان موثر در درمان زود انزالی و تقویت قوای جنسی است عطر میخک سبب تحریک فرد می شود و به نوعی سبب افزایش گردش خون در آلت تناسلی و نعوظ می شود برای استفاده همزمان سیر سیاه و میخک می توانید هر دو آن ها را برای طعم دار کردن غذاها استفاده کنید و مرغ و گوشت و ماهی را توسط میخک و سیر سیاه طعم دار کنید البته باید حداقل به مدت 2 تا 3 ساعت این مواد را در یخچال بگذارید تا طعم بگیرند و یا می توانید شیر و سیر و میخک را باهم ترکیب کنید و با اضافه کردن مقداری عسل آن را میل کنید و از ترکیب معجزه آسای آن بهره مند شوید.

سیر سیاه در مقایسه با سیر تازه مقدار کمتری آلیسین دارد. سیرسیاه خواص بیشماری دارد که در این میان چند نمونه از آنها را بیان می کنیم : خواص سیر سیاه خواص سیر سیاه به عنوان آنتی بیوتیک ادرارآور 1- سیر سیاه آنتی اکسیدان و قدرت هضم قوی دارد، سیر سیاه حاوی سولفور لینولئیک اسید پلی فنال است و 18 از20 امینو آسید موردنیاز بدن را تامین میکند .خواص آن 10برابر بیشتراز سیر تازه است چون از بروز بیماری های قلبی جلوگیری و فشارخون را کاهش می دهد وخون رارقیق می کند همچنین حملات قلبی ولخته های خونی و تراکم پلاکت های خونی را کاهش میدهد. سیر سیاه خواص شگفت انگیزی داشته و به عنوان یکی از قدیمی ترین ادویه جات و ترکیبات گیاهی، در طب سنتی آسیای شرقی، به ویژه چین و ژاپن شناخته می شود. همچنین در درمان بیماریهای پوستی، آکنه، اگزما، قارچ و رفع چین چروک پوست بسیار موثر است و به عنوان یک بهبود دهنده، کاملا اثر بخش میباشد. بسته بندی آن دارای کیفیت بسیار بالا بوده و محتویات سیر را درصورت نیاز به خوبی نشان می دهد. در حال حاضر بسته بندی های سیر سیاه مرغوب از طریق سایت خرید اینترنتی به صورت عمده و خرده در دسترس خریدار قرار می گیرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با گیاه سیر سیاه وب سایت خود باشید.