سیک: ویدیوی حمله به راننده سیک در خارج از فرودگاه JFK نیویورک خشم را برانگیخت

نیویورک: در یک پرونده مشکوک به جنایت نفرت، یک راننده تاکسی سیک الاصل هندی در ایالات متحده توسط یک مرد ناشناس مورد تعرض قرار گرفته است که عمامه او را بریده و همچنین از مواد انفجاری در خارج از فرودگاه بین المللی JFK علیه او استفاده کرده است. در رسانه های اجتماعی این کلیپ 26 ثانیه‌ای بدون تاریخ توسط Navjot Pal Kaur در 4 ژانویه در توییتر آپلود شد و مردی را نشان می‌داد که به راننده خارج از فرودگاه حمله می‌کند. او گفت که این ویدئو توسط یک تماشاگر گرفته شده است.
شنیده می شود که این فرد به قربانی بدرفتاری می کند و مکرراً او را مشت می کند. سپس عمامه اش را می زند. کائور در توییتر خود نوشت: “من حقوق این ویدئو را ندارم. اما فقط می خواستم این واقعیت را برجسته کنم که نفرت همچنان در جامعه ما باقی مانده است.” جزئیات بیشتر در مورد راننده یا حادثه در دسترس نیست.
این ویدئو واکنش های خشمگینانه اعضای جامعه را در پی داشت. سیمران جیت سینگ، مدیر پروژه آمریکای فراگیر موسسه آسپن، در توییتی نوشت: “من نمی‌توانم معنای برداشتن عمامه‌تان را با کلمات بیان کنم. این کار دردناک است.” کمپین ملی سیک ها گفت: “ما تنها چند روز به سال جدید می گذریم و جنایت نفرت علیه یک سیک قبلاً رخ داده است”.