سیک: یک نفر به جرم نفرت علیه راننده تاکسی سیک در نیویورک دستگیر شد

اداره بندر نیویورک و اداره پلیس نیوجرسی (PAPD) جمعه شب اعلام کرد، یک مرد به دلیل حمله 3 ژانویه به یک راننده تاکسی سیک در فرودگاه JFK دستگیر شد.
محمد حسنین فریاد زده بود “به کشورت برگرد” و راننده تاکسی (که برای حفظ نامش فقط به عنوان آقای سینگ شناخته می شود) به شیوه ای تحقیرآمیز “مردم عمامه زده” را در حالی که مکرراً او را مشت و هل می کرد، خطاب می کرد که باعث شد پلیس این حادثه را یک حادثه تلقی کند. جنایت نفرت حسنین به اتهام تعرض درجه سه به عنوان جنایت نفرت، ضرب و جرح درجه سه و مزاحمت تشدید در درجه دوم متهم است و روز شنبه محاکمه می شود.
سینگ، با درخواست حفظ حریم خصوصی، گفت که از مجریان قانون، ائتلاف سیک ها – سازمانی که از او در نبرد قانونی او حمایت می کند – و همه کسانی که در جامعه “در این زمان دشوار قدرت خود را ارائه کرده اند” سپاسگزار است. او در بیانیه‌ای گفت: «هیچ‌کس نباید کاری را که من انجام دادم تجربه کند، اما اگر تجربه کند، امیدوارم همان مقدار حمایت قاطع و اقدام سریع و حرفه‌ای مقامات را در پاسخ دریافت کند.»
آمریث کاور آکره، مدیر حقوقی ائتلاف سیک گفت که آنها از اداره پلیس بندر و دفتر دادستان ناحیه کوئینز به خاطر اقدام سریع آنها در مورد این پرونده و تشخیص اینکه حمله به آقای سینگ شامل تعصب آشکار ضد سیک بود، سپاسگزاریم. این پرونده بر اهمیت به اشتراک گذاشتن تمام جزئیات این نوع حملات با مجریان قانون تاکید می کند. مسئول دانستن مجرمان برای اقدامات و انگیزه های نفرت انگیزشان روشن ترین راه برای نشان دادن این است که تعصب و خشونتی که به آن دامن می زند جایی در جوامع ما ندارد.»
ائتلاف سیک گفت که به کمک سینگ در مکاتباتش با مجری قانون ادامه خواهد داد و اطمینان حاصل می کند که تمام جزئیات مربوطه بین همه طرف ها منتقل می شود. ائتلاف سیک ها در بیانیه ای گفت: «علاوه بر این، ما از حمایت گروه ویژه جنایات نفرت اداره پلیس نیویورک در این مورد سپاسگزاریم.
در بیانیه ائتلاف سیک ها آمده است که سیک ها در ایالات متحده همچنان به دلیل اعتقادات قابل شناسایی قابل شناسایی خود (از جمله عمامه و موهای نتراشیده) و همچنین تصوراتی که در مورد کشور مبدا خود دارند، حملات جانبدارانه و نفرت محور را تجربه می کنند.
بر اساس جدیدترین داده‌های FBI، سیک‌ها همچنان در سه گروه اصلی مورد هدف جنایات ناشی از نفرت با انگیزه مذهبی و حوادث جانبداری در ایالات متحده هستند. در تجربه ائتلاف سیک ها، به ویژه رانندگان تاکسی و وسایل نقلیه، در معرض خطر حملات خشونت آمیز قرار دارند. این سازمان گفت: «در سال‌های اخیر، ما به چندین راننده سیک که در سرتاسر کشور مورد حمله قرار گرفته‌اند، کمک حقوقی رایگان ارائه کرده‌ایم، و همچنان به ارائه منابع آگاهانه درباره حقوق شما به طور فعال برای کمک به جامعه کمک می‌کنیم تا امن بمانند.»