شانگهای گردشگری را کاهش می دهد، شهر شرقی چین حمل و نقل را برای احیا شده کووید محدود می کند

شانگهای: تعداد انگشت شماری از موارد محلی کووید-19 در بخش‌های شرقی چین باعث شده است که شهر شانگهای فعالیت‌های گردشگری را محدود کند و یک شهر مجاور خدمات حمل‌ونقل عمومی را کاهش دهد، زیرا چین بر عدم تحمل در برابر گسترش خوشه‌ها اصرار دارد.
داده های رسمی کمیسیون بهداشت ملی (NHC) در روز جمعه نشان داد که شهر شانگهای سه مورد کووید-19 منتقل شده در داخل کشور را با علائم تایید شده برای 25 نوامبر شناسایی کرده است. آخرین عفونت علامتی موضعی در شانگهای در ماه اوت گزارش شد.
عفونت‌های جدید تنها چند روز پس از اینکه چین بزرگ‌ترین شیوع خود را که به‌وسیله نوع دلتا ایجاد شده بود، مهار کرد که نشان‌دهنده چالش رو به رشد در تلاش‌ها برای حذف خوشه‌های محلی است.
مقامات بهداشت ملی در اوایل این ماه گفته بودند که هدف چین این نیست که در سطح صفر عفونت باقی بماند، بلکه اطمینان حاصل شود که خوشه‌های محلی می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی و مهار شوند.
شانگهای آژانس های مسافرتی را از سازماندهی گردشگری که شامل سفرهای بین شهر و سایر مناطق سطح استان می شود، معلق کرده است.
مرکز مالی 24.9 میلیون نفری چند مجتمع مسکونی را که خطر عفونت بالاتری دارند را مسدود کرده است و دو بیمارستان محلی برخی خدمات حضوری را برای رعایت کنترل کووید متوقف کرده اند.
شهر شوژو در استان جیانگ سو شرقی، حدود 9 ساعت با ماشین از شانگهای، در 25 نوامبر گزارش داد که یک ناقل بدون علامت محلی منتقل شده است که در تماس نزدیک با یک عفونت شانگهای بوده است. چین موارد بدون علامت را جداگانه شمارش می کند.
این شهر با جمعیت 9.1 میلیون نفری، تمام سه خط متروی خود را به حالت تعلیق درآورده، برخی از خدمات اتوبوسرانی را در سطح شهر و همچنین اتوبوس های راه دور را قطع کرده و تعدادی از ورودی ها را در بزرگراه هایی که آن را به مناطق اطراف متصل می کند، بسته است.
این سازمان به ساکنان توصیه کرد به دلایل غیرضروری شهر را ترک نکنند و کسانی که مجبور به سفر هستند باید تا 48 ساعت قبل از حرکت، نتیجه آزمایش منفی را نشان دهند.
شوژو خواستار تعلیق فعالیت های عمومی چهره به چهره بزرگتر از جمله کنسرت ها، رویدادهای ورزشی و نمایشگاه ها شد. همچنین از تمام مدارس می‌خواهد کلاس‌های آفلاین خود را بین جمعه و یکشنبه متوقف کنند و از دانشگاه‌ها خواسته شد تا مدیریت درخواست‌های دانشجویان برای ترک دانشگاه را تشدید کنند.
داده های NHC نشان داد که شهر هانگژو در استان ژجیانگ شرقی نیز دو عفونت محلی بدون علامت را برای 25 نوامبر شناسایی کرده است.
تا 25 نوامبر، سرزمین اصلی چین 98583 مورد تایید شده با علائم را گزارش کرده است، که هم موارد محلی و هم مواردی که از خارج وارد شده اند. مجموع تلفات بدون تغییر در 4636 نفر باقی ماند.