شرلی رینز که زیبایی و امید را به Skid Row می آورد، قهرمان سال CNN است.

هنگامی که او جایزه خود را یکشنبه دریافت کرد، رینز از فرزندانش از جمله پسر مرحومش که الهام بخش کار او بود، تشکر کرد.

رینز احساسی گفت: “این مطمئناً آسان نبوده است. من در برابر شما زنی بسیار شکسته ایستاده ام.” من یک مادر بدون پسر هستم و افراد زیادی در خیابان ها بدون مادر هستند — و احساس می کنم این یک مبادله منصفانه است.

Raines و غیرانتفاعی Beauty 2 the Streetz در شش سال گذشته یکی از پایه‌های اصلی Skid Row بوده‌اند و به هزاران نفر غذا، پوشاک، و خدمات آرایشی و مو ارائه می‌کنند.

هر هفته، رینز و تیم داوطلبانش فروشگاهی را راه‌اندازی می‌کنند و بخشی از Skid Row – محل زندگی یکی از بزرگترین جمعیت بی‌خانمان‌های کشور – را به یک سالن زیبایی در فضای باز تبدیل می‌کنند.

هدف او این بود که بی خانمان ها احساس کنند انسان هستند، خواه این به معنای کوتاه کردن مو باشد، صورت، غذای دلچسب یا در آغوش گرفتن.

رینز گفت: «این فقط آرایش کردن یا آرایش کردن موهایشان نیست، بلکه لمس فیزیکی هم هست. “مردم به لمس فیزیکی نیاز دارند. این چیزی است که در زمان شیوع بیماری همه گیر سخت بود. ما مجبور شدیم آرایش مو را متوقف کنیم، باید خدمات آرایشگری را متوقف کنیم. و این ممکن است زیباترین تماسی باشد که آنها در طول روز داشته اند.”

رینز به عنوان قهرمان سال 2021 سی ان ان 100000 دلار برای گسترش کارش دریافت می کند. او و 10 قهرمان برتر سی ان ان که در مراسم جشن یکشنبه مورد تقدیر قرار گرفتند، همگی یک جایزه نقدی 10000 دلاری دریافت کردند.

رینز پس از مرگ پسر خردسالش، دمتریوس، سال ها با ناامنی مالی، غم و اندوه و از دست دادن دست و پنجه نرم کرد.

این قهرمان CNN 'Beauty 2 the Streetz'  از Skid Row

او گفت: “دنیا به من نگاه کرد و احتمالاً همان چیزی را که در مورد بی خانمان ها هنگام عبور از آنها فکر می کند فکر می کند.” “تو هرگز نمی دانی که کسی در حال چه چیزی است، می دانید؟”

خواهر دوقلوی رینز از او خواست که هدفی برای دردش بیابد. این هدف در سال 2017 زمانی رخ داد که رینز در یک ماموریت تغذیه به یک گروه کلیسا پیوست.

او گفت: “من به Skid Row رفتم، می گویم، “اوه، اینجا جایی است که همه افراد شکسته هستند؟ اوه، من تمام عمرم به دنبال تو بودم.” “من هرگز نمی خواستم آنجا را ترک کنم. اینجا جایی است که مردم قلب های شگفت انگیزی دارند، اما هیچ کس نمی تواند آن را ببیند زیرا آنها نمی توانند جنگل را برای درختان ببینند.”

در ابتدا، Beauty 2 the Streetz کوچک بود و فقط راینز و فرزندانش به توزیع غذا، نوشیدنی، کیت های بهداشتی و محصولات زیبایی کمک می کردند. رینز به تنهایی موهای مردم را رنگ می کرد و آرایش آنها را انجام می داد.

اما پس از آن او شروع به پخش زنده رویدادها و انتشار تصاویر در اینستاگرام کرد و Beauty 2 the Streetz خیلی زود بیشتر شناخته شد.

آرایشگران دارای مجوز، آرایشگران، هنرمندان آرایش و حتی شرکت‌های بزرگ آرایش با راینز تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند کمک کنند.

تا سال 2019، Raines Beauty 2 the Streetz را به عنوان یک غیرانتفاعی رسمی با حدود دوجین داوطلب ثبت کرد که سخاوتمندانه زمان و تلاش خود را برای کمک به ساکنان Skid Row ارائه می‌دهند تا احساس زیبایی کنند.

یک پایان خوش پس از نمایش داستان یک زن بی خانمان در تلویزیون

هنگامی که تلاش های رینز به یک عملیات تمام عیار تبدیل شد، با پخش موسیقی و خطوط در اطراف بلوک، او شروع به تهیه لوازم و ملزومات بیشتر کرد: سوت تجاوز جنسی، چادر، کیسه خواب، وسایل بهداشتی — و با مقامات بهداشتی محلی همکاری کرد. برای ارائه خدمات بیشتر

قبل از همه‌گیری، رینز 400 وعده غذایی در هفته در آشپزخانه آپارتمان یک خوابه‌اش در لانگ بیچ درست می‌کرد و سه بار در هفته به مرکز شهر لس‌آنجلس می‌رفت تا غذا بدهد و برای مردم آذوقه بیاورد.

سپس، همانطور که کووید-19 بر تلاش های بسیاری از سازمان ها تأثیر گذاشت، خدمات خشک شد. اما رینز چرخید، ناهارهای بسته و برنامه‌ای اصلاح‌شده را انتخاب کرد – و به راه خود ادامه داد.

راینز گفت که گروه او و سایر پروژه‌های غیرانتفاعی و اجتماعی شهرستان لس‌آنجلس، که ماسک‌ها، ضدعفونی‌کننده‌ها و سایر اقلام حفاظت شخصی را ارائه می‌کرد، به‌همراه بخش بهداشت، که ماسک‌ها، ضدعفونی‌کننده‌ها و سایر اقلام حفاظتی شخصی را ارائه می‌کرد، خستگی ناپذیر برای خدمت به نادیده‌ها کار کردند.

رینز گفت: «ما فقط باید بهترین قضاوت خود را به کار می‌بردیم و راه‌هایی را برای تغذیه نگه‌داشتن آن‌ها، در عین حال که آنها را ایمن نگه می‌داشتیم، پیدا می‌کردیم.»

امروزه، با افزایش نرخ واکسیناسیون و بازگشت حس عادی، راینز دو بار در هفته از طریق غذا و لوازم کمک می‌کند و همکاری با گروه‌های محلی را گسترش می‌دهد تا به این جمعیت اغلب نادیده گرفته شده بداند که امیدی وجود دارد.

“خورشید من برای 30 سال بیرون نیامد. ارزش فرداهای 30 ساله بود قبل از اینکه من حتی تعطیلات روز را ببینم. دروغ می گویم اگر بگویم همیشه از انجام این کار کاملاً خوشحال هستم. طولی نکشید. درد مردن پسرم را از بین ببرم. اما مطمئناً بهتر شده ام. اکنون می توانم نام او را بگویم. او دلیلی است که من کاری را انجام می دهم.”

اگر کسی را می شناسید که دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می کند، می توانید در CNNHeroes.com او را به عنوان قهرمان CNN 2022 معرفی کنید. اگر مایل به حمایت از کار Raines یا هر یک از سازمان های غیرانتفاعی از 10 قهرمان برتر CNN هستید، می توانید از طریق CNNHeroes.com نیز کمک مالی کنید. تمام کمک‌های اهدایی تا 3 ژانویه توسط سوبارو تا سقف 50000 دلار به ازای هر قهرمان مطابقت خواهد داشت.