شرکت انرژی بریتانیا پس از ارسال جوراب به هزاران مشتری در زمان بحران عذرخواهی کرد

E.ON Next برای حدود 30000 خانوار جوراب ارسال کرد که برچسبی به آنها چسبانده بود که می گفت کاهش گرمای آنها باعث کاهش CO2 می شود. گاردین گزارش داد که این خانوارها سال گذشته در یک “کمپین صرفه جویی در انرژی” شرکت کرده بودند.

پیام جوراب نمی توانست در زمان بدتری بیاید — خانواده های بریتانیایی به دلیل ترکیبی از هوای سرد، قطعی نیروگاه هسته ای در فرانسه و کاهش جریان گاز از روسیه با هزینه های سرسام آور انرژی مواجه هستند. طبق گزارش بانک آمریکا، مصرف کنندگان بریتانیایی امسال تقریباً 790 پوند (1075 دلار) بیشتر برای گرم کردن و روشنایی خانه های خود پرداخت خواهند کرد.

شرکت انرژی پست کرد عذرخواهی در توییتر، و گفت که آنها “بسیار متاسف هستند.” CNN Business برای اظهار نظر با E.ON Next تماس گرفته است.

“اگر اخیراً یک جفت جوراب از ما دریافت کرده‌اید، می‌خواهیم بگوییم که از احساسی که در برخی افراد ایجاد کرده‌ایم بسیار متاسفیم.” توییت گفت. با توجه به جدیت چالش‌های فعلی که بسیاری از مردم با آن مواجه هستند، این ارسال پستی باید متوقف می‌شد و ما متاسفیم.

مشتریان به توییتر رفتند تا شرکت را مورد انتقاد قرار دهند.

یکی از کاربران: «من جوراب‌های ارزان و تند و زننده شما را نمی‌خواهم، لطفاً صورت‌حساب‌های آب و برق ارزان‌تری می‌خواهم». توییت کرد.
کاربر دیگری گفت: «به طور جدی، قیمت انرژی در حال افزایش است توییت کرد. “… چه جهنمی خونین.”
اوایل این هفته، حزب اصلی اپوزیسیون کارگر از بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور خواست تا مالیاتی بادآورده را بر شرکت های پمپاژ نفت و گاز از دریای شمال اعمال کند. حزب ادعا کرد که این مالیات می تواند میانگین قبض انرژی را حدود 200 پوند (272 دلار) کاهش دهد.
یکی دیگر از تامین کنندگان اصلی انرژی، SSE متعلق به OVO Energy، اوایل این هفته پس از ارسال ایمیلی به مشتریان که آنها را تشویق کرد تا با حیوانات خانگی خود و “کاسه های دلچسب فرنی” برای گرم ماندن در زمستان در آغوش گرفته شوند، با واکنش شدید روبرو شد.

سخنگوی OVO Energy گفت: “اخیراً پیوندی به یک وبلاگ حاوی نکات صرفه جویی در مصرف انرژی برای مشتریان ارسال شد. ما درک می کنیم که وضعیت امسال برای بسیاری از مشتریان ما چقدر دشوار خواهد بود.”