شهرهای ایالات متحده سالانه 36 میلیون درخت را از دست می دهند. در اینجا این است که چرا این مهم است و چگونه می توانید آن را متوقف کنید

دیوید نواک، دانشمند ارشد خدمات جنگلداری ایالات متحده و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: اگر به این مسیر ادامه دهیم، “شهرها گرم تر، آلوده تر و به طور کلی برای ساکنان ناسالم تر خواهند شد.”

نواک می گوید دلایل زیادی در حال کاهش تاج درخت ما وجود دارد، از جمله طوفان، گردباد، آتش سوزی، حشرات و بیماری. اما یکی از دلایل از دست دادن درخت که انسان می تواند آن را کنترل کند، توسعه معقول است.

نواک گفت: “ما می بینیم که پوشش درخت با پوشش غیرقابل نفوذ جایگزین شده است، به این معنی که وقتی به عکس ها نگاه می کنیم، آنچه در آنجا بود اکنون با یک پارکینگ یا یک ساختمان جایگزین شده است.”

نواک می گوید بیش از 80 درصد از جمعیت ایالات متحده در مناطق شهری زندگی می کنند و اکثر آمریکایی ها در مناطق جنگلی در امتداد سواحل شرقی و غربی زندگی می کنند.

هر بار که جاده‌ای را پایین می‌آوریم، ساختمانی را می‌چینیم و درختی را قطع می‌کنیم یا درختی را اضافه می‌کنیم، این نه تنها بر آن مکان تأثیر می‌گذارد، بلکه بر منطقه نیز تأثیر می‌گذارد».

این مطالعه بر اساس نقش درختان در حذف آلودگی هوا و صرفه جویی در انرژی، ارزش از دست دادن درخت را تعیین کرد.

چرا باید در جنگل حمام کنید (و منظور ما شامپو نیست)

ارزش از دست رفته بالغ بر 96 میلیون دلار در سال است.

نواک لیست می کند 10 مزیت درختان به جامعه:

کاهش حرارت: درختان برای خانه‌ها، ساختمان‌های اداری، پارک‌ها و جاده‌ها سایه ایجاد می‌کنند و دمای سطح را خنک می‌کنند. آنها همچنین آب را جذب و تبخیر می کنند و هوای اطراف خود را خنک می کنند. نواک گفت: “فقط در یک روز گرم زیر سایه یک درخت راه بروید. شما نمی توانید آن را از علف دریافت کنید.” بر اساس مطالعه اخیر در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم، برای به دست آوردن مزیت کامل دمایی، پوشش تاج درخت باید از 40 درصد منطقه خنک شود. نویسندگان نوشتند: «یک بلوک شهری باید تقریباً نیمی از شبکه‌ای سبز رنگ از شاخه‌ها و برگ‌ها را پوشش دهد.

کاهش آلودگی هوا: درختان کربن را جذب می کنند و آلاینده ها را از جو حذف می کنند.

کاهش انتشار انرژی: بر اساس مطالعه نواک، درختان هزینه انرژی را سالانه 4 میلیارد دلار کاهش می دهند. سایه درختان روی ساختمان ها هزینه های تهویه هوای شما را کاهش می دهد. آن درختان را بردارید؛ اکنون ساختمان های شما گرم می شوند، تهویه مطبوع خود را بیشتر می کنید، و سوخت بیشتری از نیروگاه ها می سوزانید، بنابراین آلودگی و انتشار گازهای گلخانه ای افزایش می یابد.”

بهبود کیفیت آب: درختان به عنوان فیلتر آب عمل می کنند و آب سطحی کثیف را جذب می کنند و نیتروژن و فسفر را به خاک جذب می کنند.

کاهش سیل: درختان با جذب آب و کاهش رواناب به نهرها، سیل را کاهش می دهند.

کاهش سر و صدا: درختان می توانند صدا را منحرف کنند، یکی از دلایلی که می بینید آنها را در بزرگراه ها، در امتداد حصارها و بین جاده ها و محله ها قرار می دهند. آنها همچنین می توانند صدا را از طریق جیک پرندگان و وزش باد از میان برگ ها، صداهایی که فواید روانی نشان داده اند، اضافه کنند.

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: نواک می گوید درختان 96 درصد از اشعه ماوراء بنفش را جذب می کنند.

زیبایی شناسی بهبود یافته: از هر مشاور املاک، معمار یا شهرساز بپرسید: درختان و پوشش برگ ها ظاهر و ارزش هر ملک را بهبود می بخشد.
بهبود سلامت انسان: بسیاری از مطالعات ارتباط بین قرار گرفتن در معرض طبیعت و سلامت روحی و جسمی بهتر را یافته اند. برخی از بیمارستان ها در نتیجه این مطالعات، نماهای درختی و کاشت برای بیماران اضافه کرده اند. پزشکان حتی پیاده روی در طبیعت را برای کودکان و خانواده ها تجویز می کنند زیرا شواهدی مبنی بر اینکه قرار گرفتن در معرض طبیعت باعث کاهش فشار خون و هورمون های استرس می شود. و مطالعات زندگی در نزدیکی مناطق سبز را با نرخ مرگ و میر کمتر مرتبط دانسته اند.

زیستگاه حیات وحش: پرندگان برای سرپناه، غذا و لانه سازی به درختان متکی هستند. در سراسر جهان، جنگل ها تنوع عظیمی از زندگی حیوانات را فراهم می کنند.

برنامه ریزی برای درختان

باغبانی با باغبانی درمان می شود

نواک می‌گوید درختان نیز جنبه‌های منفی دارند، مانند آلرژی به گرده یا شاخه‌های بزرگ در حال سقوط در طوفان، «و مردم دوست ندارند برگ‌های چغاله‌شان را بچسبانند». اما، او می‌گوید، راه‌هایی وجود دارد که شهرها و شهرستان‌ها می‌توانند درختان را مدیریت کنند تا به رشد جوامع کمک کنند. “شما نمی توانید فقط بگویید “ما جنگل نخواهیم داشت.” ما نیز ممکن است درختان را مدیریت کنیم و با آنها کار کنیم.”

“شما درختی را در وسط زمین بیسبال نمی خواهید. اگر درختان سر راهتان باشند، ورزش کردن بسیار سخت است. یا درختانی در وسط بزرگراه.”

نواک می‌گوید ما می‌توانیم تاج‌پوش‌های درختان را در شهرهایمان طراحی و مدیریت کنیم تا به “تأثیر بر هوا، تأثیر بر آب و تأثیرگذاری بر رفاه ما کمک کند”.

جنگل های شهری به ویژه برای جایگزینی درختان افتاده به کمک ما نیاز دارند. برخلاف مناطق روستایی، در محیط شهری با این همه سنگفرش و آسفالت برای درختان بسیار دشوار است که دوباره جمعیت کنند.

گرگ لوین، مدیر اجرایی Trees Atlanta توضیح می‌دهد: «بسیاری از درختان بومی ما واقعاً نمی‌توانند جایی برای انداختن بلوط پیدا کنند تا بتوانند دوباره تولید کنند.

به همین دلیل است که جامعه باید وارد شود و در واقع یک درخت بکارد زیرا این مناطق دیگر طبیعی نیستند.

آمازون

وقتی نهال ها ریشه می گیرند، کار تمام نمی شود. سازمان‌هایی مانند Trees Atlanta و داوطلبان آن‌ها بیشتر سال خود را برنامه‌ریزی می‌کنند تا از این درختان جوان مراقبت کنند تا زمانی که به اندازه کافی بالغ شوند تا خودشان رشد کنند.

ما سعی می کنیم درختان را به مدت 10 سال هرس کنیم تا مطمئن شویم که ساختار سالم خوبی دارند. لوین می افزاید. ما همچنین مالچ را در اطراف درختان اضافه می کنیم تا به حفظ رطوبت در زمین کمک کنیم تا درخت خشک نشود. ما باید برای کاشت درختان در اطراف پیاده رو صبر و حوصله زیادی به خرج دهیم تا مطمئن شویم که آنها می توانند از پس چالش برآیند.”

چگونه می توانید به جلوگیری از ریزش درخت کمک کنید

از آنچه دارید محافظت کنید: نواک می گوید اولین قدم مراقبت از درختان ملک خود است. “ما فکر می کنیم برای خانه خود پول می دهیم و بنابراین باید از آن نگهداری کنیم. اما چون برای طبیعت هزینه نمی کنیم، نیازی به این کار نداریم. و این لزوما درست نیست.”

اندام مرده را از درختان خود هرس کنید: اگر به اندازه کافی کوچک هستند، خودتان این کار را انجام دهید یا یک شرکت استخدام کنید. نواک گفت، خطر آسیب رساندن دست و پا به خانه شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد وقتی که درخت نگهداری شود.

توجه داشته باشید که درختان شما ممکن است در کجا مشکل داشته باشند: اغلب، می توانید مشاهده کنید که مشکلی وجود دارد، مانند زمانی که شاخه ها برگ می ریزند و می شکند یا زمانی که قارچ ها در پایه یا روی درختان رشد می کنند. همچنین می‌توانید یک درخت‌کار یا متخصص تاج‌پوش درختان را برای ارزیابی سلامت درختانتان به صورت سالانه استخدام کنید. یا می توانید برای مشاوره با اداره ترویج کشاورزی محلی خود تماس بگیرید.

اگر لازم نیست درختان قدیمی را حذف نکنید: در عوض، سعی کنید اقدامات کوچکتری مانند حذف شاخه ها انجام دهید. “زمان زیادی طول می کشد تا این درختان بزرگ بزرگ شوند: 50 تا 100 سال. و هنگامی که آنها تأسیس شوند، می توانند مدت طولانی زندگی کنند. اما بیرون آوردن یک درخت بزرگ و گفتن “ما دوباره کاشت می کنیم” وجود ندارد. تضمین می کنم که درختان کوچک آن را می سازند و رشد آن به زمان زیادی نیاز دارد.”

اجازه دهید درختان در ملک شما رشد کنند: اگرچه زیبایی شناسی هر فرد متفاوت است، اما این روش ارزان برای به دست آوردن حیاط های خنک تر و هزینه کمتر انرژی است. همچنین روشی ارزان برای کنترل سیل و سر و صدا است.

نواک می‌گوید وقتی همسایه‌هایش تعجب می‌کنند که چرا دارایی‌شان درخت بیشتری ندارد، می‌خندد، زیرا «می‌شنوم که مردم ماشین‌های چمن‌زنی خود را اجرا می‌کنند». دانه های افتاده نیاز به فرصتی برای کاشت دارند و چمن زنی مداوم از آن جلوگیری می کند. اگر جایی که یک نهال در حال رشد است را دوست ندارید، می توانید آن را حفر کنید و یا درخت جدیدی را در جایی که دوست دارید بکارید.

خود را در مورد درختان آموزش دهید و در آن شرکت کنید: بسیاری از شهرها قوانین درختی دارند که به دنبال محافظت از درختان بسیار قدیمی و قابل توجه هستند. شما می توانید با شرکت در جلسات شورای شهر مشارکت کنید. همچنین می‌توانید با عضویت در گروه‌های غیرانتفاعی محلی به کاشتن درختان شهر خود کمک کنید.

داوطلبانه یا به سازمان های درختکاری و تحقیقاتی کمک مالی کنید:

کریستوفر داوسون از CNN در این داستان مشارکت داشت.