ظهور مینی سوئیت های سوپرتجاری هواپیما

(سی ان ان) – پس از غروب طلایی و طولانی مدت نصب بر روی هواپیماهای کمتر و کمتر، بازنشستگی هواپیماهای قدیمی ناشی از همه گیری کووید-19 به این معنی است که وقتی سفرهای هوایی از سر گرفته شود، درجه یک بین المللی تقریباً به گذشته تبدیل خواهد شد.

جایگزین آن نسل جدیدی از مینی سوئیت‌های سوپرتجاری است، جادارتر از کلاس تجاری معمولی، و با درب حریم خصوصی برای ایجاد فضای شخصی شما، اما بدون تجملات فوق‌العاده درجه یک.

بطری های شامپاین 600 دلاری کمتر، اما بلیط ها با قیمت های کلاس تجاری.

پس ابر کسب و کار چیست؟ در اصل، این یک صندلی درجه یک بیزینس کلاس است که کاملاً صاف مانند یک تخت، بدون هیچ همسایه‌ای برای بالا رفتن، با خدمات کلاس تجاری بهبودیافته و مهم‌تر از همه، با بسته شدن درهای حریم خصوصی است که تجربه مینی سوئیت را به شما می‌دهد.

دانیل بارون، مدیر عامل Lift Aero Design، یک استودیوی مستقر در توکیو که با آن کار می‌کند، توضیح می‌دهد: «تکامل سریع طراحی مینی سوئیت نشان می‌دهد که خطوط هوایی چقدر جدی در مورد ارائه خواب بهتر با حفظ حریم خصوصی بیشتر، فضاهای کاری بهتر و انبارهای بیشتر هستند. خطوط هوایی و سازندگان صندلی برای ایجاد کابین.

بارون تاکید می کند که این مینی سوئیت های ابرکسب و کار “برای یک شرکت هواپیمایی مهم است، زیرا افزایش ملموس میله معمولاً با افزایش درآمد، وفاداری یا هر دو مرتبط است. حتی اگر رقبا با خرید محصول مشابه واکنش نشان دهند، اخلالگر بازار ممکن است حدود دو سال فرصت داشته باشد. مزیت رقابتی به دلیل زمان پیشبرد توسعه و نصب.

پازل پیچیده

امارات یک سوئیت کاملا بسته در درجه یک در بوئینگ 777 خود ارائه می دهد.

امارات یک سوئیت کاملا بسته در درجه یک در بوئینگ 777 خود ارائه می دهد.

امارات

در واقع، تجمل بی‌نظیر و بی‌سابقه حریم خصوصی در هوا، این که بتوانید خود را از بقیه کابین و سایر نقاط جهان ببندید، در حالی که از یک لیوان شامپاین Dom Pérignon یا Krug لذت می‌برید، در درجه اول فقط برگشت. در سال 2007

این اولین هواپیمای ایرباس A380 از خطوط هوایی سنگاپور بود، که برای سال‌ها کلمه‌ای برای تجملات خطوط هوایی بود، و در واقع این شرکت در حال حاضر در نسل دوم مجموعه خود روی هواپیمای بازسازی‌شده A380 است.

خطوط هوایی دیگر – امارات، اتحاد، آسیانا، کره‌ای ایر، چاینا ایسترن، سوئیس، گارودا، ANA، و غیره – محصولات درجه یک با درب را برای ایجاد سوئیت اضافه کردند، اما این ایده برای کلاس اول محفوظ بود تا اینکه Qsuite قطر ایرویز رسید. در صحنه در سال 2017.

Qsuite برای قطر ایرویز منحصر به فرد است، اما تعداد فزاینده ای از خطوط هوایی، از دلتا به چاینا ایسترن، جت بلو تا بریتیش ایرویز، شانگهای ایرلاینز تا آئروفلوت، تا آخرین مورد، ایر چاینا، صندلی های سوپرتجاری ارائه می دهند یا قصد ارائه آن را دارند.

دانیل بارون از Lift می‌گوید: «صندلی هواپیما معمایی پیچیده از چالش‌هایی است که شامل مهندسی، ارگونومی، زیبایی شناسی، کنترل وزن، کنترل هزینه، مدیریت زنجیره تأمین و غیره است».

“زمان و انرژی بسیار زیادی صرف درست کردن آن در چارچوب تقاضای بازار در حال تغییر می شود. برای اینکه همه آن ها با هماهنگی و در عین حال کاهش وزن بدون کاهش دوام، زیبا به نظر برسند، مقرون به صرفه بمانند، به موقع تحویل داده شوند و مرتبط بمانند. ، شاهکار کوچکی نیست.”

“پیله دردار”

شرکت آلمانی صندلی‌ساز Recaro، مینی سوئیت‌های خود را برای ایر چین تامین می‌کند.

شرکت آلمانی صندلی‌ساز Recaro، مینی سوئیت‌های خود را برای ایر چین تامین می‌کند.

صندلی هواپیما RECARO

ایر چین جدیدترین مینی سوئیت را از سازنده صندلی آلمانی Recaro انتخاب کرده است — بله، همان Recaro که صندلی های مسابقه موتوری تولید می کند. نام آن، کمی غیرقابل تصور، CL6720 است و به‌روزرسانی صندلی CL6710 است که ممکن است در جدیدترین هواپیماهای TAP Air Portugal یا El Al پیدا کنید.

مانند یک کلاس تجاری مدرن خوب، روی یک تخت کاملاً مسطح تکیه می‌دهد و به لطف چیدمان صندلی‌های تکان‌دهنده، دسترسی مستقیم به راهرو برای هر مسافر وجود دارد. دارای شارژ بی سیم، فضایی برای نمایشگرهای سرگرمی عظیم در حین پرواز و ظرفیت فیلمبرداری 4K، گزینه های ذخیره سازی متعدد و فضایی برای کار، غذا خوردن و بازی است. اما بخش واقعاً متفاوت درب است که به آرامی به سمت عقب می لغزد تا شما را از کابین دور کند.

درها ارتفاع کامل کابین ندارند — تنها صندلی که به طور کامل شما را از بقیه کابین می بندد، آخرین سوئیت درجه یک امارات است. در آنجا، آنها مجبور بودند دوربین های مداربسته مخصوصی را برای گذراندن تست ایمنی نصب کنند، زیرا مهمانداران هواپیما باید بتوانند مسافران را همیشه در هنگام برخاستن و فرود ببینند.

اما درهای مینی سوئیت‌های سوپرتجاری زمانی که در موقعیت برخاست و فرود نشسته‌اید تا سطح شانه بالا می‌روند، و در صورت نیاز به فرار سریع در مواقع اضطراری، همه باید برای فرود باز شوند.

اما همانطور که صندلی خود را روی صندلی راحتی، تخت Z یا وضعیت صاف می‌خوابانید، سرتان در زیر خط در فرو می‌رود و باعث می‌شود که بلندتر از آنچه هست احساس کنید، بدون اینکه دچار کلاستروفوبیک شوید.

بارون می‌گوید: «در عصر جدید «همزیستی با کووید»، «حریم خصوصی ارائه‌شده توسط یک پیله دردار ناگزیر به انتقال از «گزینه خوب در صورت توان مالی» به «حداقل استاندارد» است.

و از آنجایی که مینی سوئیت‌ها به طور فزاینده‌ای لوکس می‌شوند، معمای بعدی مربوط بودن – بازگشت سرمایه – یک محصول اختصاصی درجه یک در مسافت طولانی است.

تمایل کم بیان شده

این امر به ویژه زمانی که مینی سوئیت‌ها به‌طور فزاینده‌ای مجلل به نظر می‌رسند صادق است. روزگار پلاستیک‌های پایه بژ بر قهوه‌ای ماگنولیا گذشته است، زیرا مسافران به دنبال چیزی منحصر به فردتر هستند.

Elina Kopola از TrendWorks مستقر در لندن، که متخصص در روند مصرف کنندگان و تجربه کابین برای حمل و نقل هوایی است، آنچه را که مسافران در مینی سوئیت های سوپرتجاری خود می خواهند درک می کند.

کوپولا می‌گوید: «ما شاهد کاهش چشمگیر سفرهای کاری بوده‌ایم، با این حال نیاز به سفر برای فرار برای اوقات فراغت و دیدن خانواده و دوستان وجود دارد.

مصرف‌کنندگان در طول همه‌گیری «بدون» مدیریت کرده‌اند، بنابراین وقتی به فعالیت‌های عادی بازگشتیم – و همچنین سفر – به دنبال راحتی، توجه به جزئیات در کیفیت ساخت، و عملکرد خوب هستیم.

کوپولا توضیح می‌دهد که تجملات مجلل درجه یک که اکنون برای هوانوردی بیشتر شبیه به دوران زیبای هوانوردی به نظر می‌رسد، با میل کمتری جایگزین شده است. “افرادی از بین رفته است. حریم خصوصی و توانایی تغییر فضای من اکنون بسیار مهم است.”